Levél egy kedves ismerősnek

 

A szép este után mindig jön egy új nap,- ami a "Jó reggelt!"-tel kezdődik!

Nekem akkor lenne "jó is",- meg "SZÉP IS",- ha végre ide is eljönnél "látogatóba"- hogy megsímogassam azt a buksi fejed!


Várom,- hogy rám köszönjön Walaki

 

Várom,- hogy Rám köszönjön Walaki,

-már régen nem járt erre senki,

-nem bánom, lány,-fiú vagy bárki,

-csak jöjjön már végre Walaki.

 

Tegnap Jó éjt kívánt egy Szép Lány,

-aki szeretettel gondolt Énrám,

-nagyon jól esett a kívánsága Nekem,

-ez írást hát Neki üzenem:

 

A képeid nagyon szépek!
Kösz,- hogy Nekem küldted,
-de jobban örülök Neked,- Magadnak,
-Még jobban Szép Szavadnak.

Ne hagyj,- hogy soká várakozzak,
-jelenlétedre vágyakozzak,
-nem akarok Tőled semmi rosszat,
-csak hogy szívedet idehozzad!

Símogassál meg Te is Engem,
-hogy bánatimat mind elfelejtsem,
-legyen az Élet mindünknek öröm,
-ha eljössz Hozzám,-én megköszönöm!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.11.27. 08:43 4 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr26790809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julika · http://julika 2008.11.28. 14:31:01

Mostmár egyre biztosabb vagyok benne ,hogy ezeket könybe is meg kell jelenteni!Gratulálok és irígy vagyok !!,ezt te érted Szilárdbá"

botorka · http://botorka 2008.11.28. 19:27:46

Szilárdbá, nagyon jól tudod az érzelmeidet versben kifejezni. Kártyázz inkább egyet, ha rossz a kedved.
Barátsággal üdvözöllek: botorka

tassi 2008.11.28. 20:25:33

Most mi van?
Türelmetlen vagy?üdv.adi

Ködember 2008.11.29. 08:04:06

Szilárd a klubba mindig rád köszön Walaki! Mindig nagyon várjuk, hogy végre megjelenj!Ne csak itt, ott is várunk!
süti beállítások módosítása