MINDEN JÓ,- ha jó a vége!

 

Ez a hétvége rosszúl kezdődött! Nem elég, hogy a névnapi bulimra csak a fele-BARÁTAIM jöttek el, de pénzem is alig maradt arra, hogy szerencsét próbálni induljak újra PESTRE!

Azért egy kis remény maradt: Megkaptam az Önkormányzattól a Zemplén Maratonin kiosztott kupák árát (hála Hörcsik Richárd Polgármester Úrnak, aki „szavatartó Ember” módjára nem hagyta cserben régi barátját),- így volt mivel elindulni.

 

Pénteken 5 órakor a szokásos helyen felvett Muzslai Robi. Mire odaértünk,-már kezdtük is a játékot! Pénzem volt bőven. De messzire nem jutottam vele! Már a melegítésnél kedvenc patrnereim megkopasztottak. Már kezdtem keresgélni, kitől fogok kölcsönt kérni, hogy a versenyre be tudjak nevezni. Aztán mégse kellett, mert 1-2 parti helyreállította a lelki, vagy inkább anyagi egyensúlyomat, amit a verseny első fordulójában sikerült megint elveszíteni!

-Na, ettől a versenytől se leszek gatdagabb!-Gondoltam szomorúan, mikor a 2. forduló után még mindig csak 3 ponttal álltam az utolsó helyek egyikén és elúszni látszottak az esélyek!

De a szerencse forgandó és két megnyert forduló után az első asztalnál kötöttem ki, ahol az volt a tét, ki lesz az első!Legjobban„Hal” állt! 11 pontja volt. Második „Kalács”,- neki 10 volt. Nekem csak 9, ami azt jelentette, hogy csak akkor lehetek első, ha nyerek,és a HAL csak 3. lesz! (mert a segédpontjaim száma nekem volt a legjobb) Sokáig úgy is álltunk!

Már csak 2 parti volt hátra, amikor a HAL „qrvanagyot”- mondott!Ezzel meg is előzött, „elszállni láttam reményeimet” , hogy egy kis pénzt kapok majd. De az utolsó partiban nekem is sikerült olyat mondani, hogy visszaelőztem! Így összesítésben. II. lettem, amivel nemcsak visszanyertem azt, amit addig sikerült elbuknom, de már PLUSZBAN VOLTAM!

 

Aztán jött a szokásos ráadás, amiben további forintokkal erősödtem, így bátran néztem a holnapi (fenét, AZNAPI! hiszen már hajnali 4 óra volt, mire befejeztük) Nőnapi Kupa elé, ami egyben selejtező is volt! Sokalvásra szokás szerint most se volt idő! Mire megjelentem a GOLD-ban, hiszen Pesten ITT vagyok OTTHON, rögtön leűltem bemelegíteni, remélve, hogy a versenyre már teljesen ébren leszek! A bemelegítés annyira jól SIKERÜLT, hogy 3 bukott parti után már cikizni kezdtek, amikor már 3000Ft minusznál jártam! Ebben a Béla járt az élen, mondván: Mért nem veszek különórákat Tőle, akkor talán meg is tanulnék játszani! És mindez 20 Ft-os alapon történt! Na de mire vége lett a „melegítésnek”-az EGYENLEG = 0 -t mutatott,- tehát mégse lett elég a NEVEZÉSI DÍJRA!

 

Nagyon tetszett a KIÍRÁS, aminek a lényege az volt, hogy a partikat a végén ki kell fizetni minimum 20 Ft-os alapon! Nekem is az a véleményem, hogy a játék komolysága érdekében ez a járható út! Nem is volt egyetlen vitás eset se! Meg felelőtlen kontra se! ŐSEINK SE babra játszottak hajdanán a kocsmában vagy kávéházakban! Hanem PÉNZRE! Akár kis, akár nagy-alapon,- de mindig kifizették a bukást! Ha nem is „aznap”, de a BECSÜLET fontosabb volt a pénznél! -Azt nem is játszották el őseink EGYSZER SE!

 

Nem úgy, mint a „mostaniak közül sokan”- amikor NEM TÉTRE,- csak „babra” megy a játék,- és egyes „úriembernek nem nevezhető” ultistársunk minden aljasságra képes, csakhogy NE AZ NYERJEN, akit Ő nem akar! -Hiszen ez „semmibe se kerül” mindössze A BECSÜLETE FOROG KOCKÁN,- de az a mai világban már nem és semmit! (épp úgy,- mint az ADOTT SZÓ SE)

 

Elkezdődött a verseny, és mivel sikerült már bemelegednem, meg sem áltam 4 forduló megnyeréséig! Nem is akármilyen arányban, hiszen nekem volt a legtöbb Ft.-om mellé!

Így kerültünk össze a végére Levente Józsival és Kovács Jánossal, de most nekem volt a LEGTÖBB PONTOM! 12,- a Józsinak 11,- és a Janinak 10.

 

Ha csak II. lettem volna, is nyerem a versenyt! A Józsit „lelőni se lehetett” , olyanokat mondott! Még a „legkisebb is”- 20-100-ulti volt! Vezetett is már több mint 100 ponttal, de én„tartottam magam” a II. -helyen, így jól álltam! Mígnem az utolsó előtti partiban a Jani MEGELŐZÖTT! Így az utolsóban „mondanom kellett walamit”,- hogy II.- nak zárjak,- mert akkor én leszek az I !

 

Utolsó osztás,- és „gyönyörű lapom van”! Piros Á,-K,-F,-10,-7 ,- tök K,- a,-10,-8, zöld 10,-7 és makk 7 !”Ránézésre”- PIROS 40-100 ULTIMÓ! Jobbat kívánni se lehetne!

Ígenám,- de ahhoz,- hogy ezt be lehessen mondani,- le kell tenni a ZÖLD TÍZEST,- és a makk 7-est! Az meg nagyon ÁRULKODIK! -NEKEM ELÉG LETT VOLNA, HA CSAK MEGNYEREM A „PIROS PARTIT”- és csendben megcsinálom az ultit!

 

Így a két tököt tettem le, és elpasszoltam!De nem hiába PROFI a Jóska,- BELENYÚLT!

NEHOGY MÁ' ÉN JÁTSSZAM MEG, és feljöjjek II.-nak!

 

Mondott valamit,- amire „visszanyúltam”- és „blöfföltem” (u.a. a két tök volt,- amit vissza is tettem!) aztán a Jóska „nagyobbat mondott”,- amire én visszavettem,- és piros ultit mondtam! (de most már a zöld 10-et és makk 7-et tettem le!

 

Jóska „tovább feszítette a húrt”- és 40-100 ulti 4 Ászt mondott! -Amit semmiképp nem hagyhattam, hisz akkor UTOLSÓ LETTEM VOLNA! BENYÚLTAM, de majd „leestem a székről”, amikor a két talont felvettem: Nem elég, hogy „visszaadta”- a zöld 10-est, de MEGTOLDOTTA a makk 10-zel! Nekem pedig MEG KELLETT NYERNI a piros 40-100 ultit ahhoz, hogy II. lehessek! Így vissza kellett tenni a két 10-est,- ráadásul a ZÖLD 7-SEL kellett indulni, mert csak akkor lehetett meg, ha nem „esik be” a zöld ász!

Nem esett be! -De a Janinál volt a 3 kis piros,- elindult makkal,- és utána a TÖK ÜTÉSÜK UTÁN- még az ultit is elbuktam!

 

Így lettem III.- a körben,- ami még a biztos II. helyet jelentette! A Józsi a végén „bevallotta” hogy úgyse engedett volna engem „játszani” -nehogy feljöjjek a II. helyre! -Hiszen annyival vezetett előttem,- hogy MINDEN MONDÁSOMAT- megérte Neki ELRONTANI!

 

Nem haragudtam rá,- hasonló helyzetben én is így tettem volna!

Nem „véletlenül” PROFI a beceneve,- és én se Ma másztam le a falvédőről!

 

A II. helyért is kaptam azért „walamit”, de utána VÍGASZTALÓDTAM .

-Egy kis félkezessel... Így a végére (mármint a Pesti kirándulás végére) több pénzzel tértem haza,- mint reméltem!

 

Soha jobb HÉTVÉGÉT!

Mert MINDEN JÓ,- ha jó a vége!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.03.16. 11:08 3 komment

Címkék: blogok ulti

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr901005126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhasznejuli 2009.03.16. 11:49:02

Örülök ,hogy jól érezted magad,az ultiból egy szót se értettem de a köztes zrikálást én is értékeltem volna!

Szilárd bácsi 2009.03.17. 08:36:11

@juhasznejuli: -Tanulj meg ultizni,- és akkor nem kell soká várnod rá!

juhasznejuli 2009.03.23. 14:45:21

Na hát lehet,hogy egyszer még ultizni is meg tanulok,ronda vagyok de mostanába nem jártam erre!
süti beállítások módosítása