MI A SZERELEM? Nem mindig „sötét verem!”

 

Szerelem nélkül élni- nem ember az EMBER.

Gyáva nyúl az,- aki még szeretni sem mer!

De hogy mért pont Őt? -És honnan jön ez érzés?

-Ehhez fel kell tenni Magadnak százezernyi kérdést!

 

Mi a SZERELEM? - csak úgy jön „magától”,

Néha egy csinos női test puszta látványától,

Máskor egy barna szempár meleg sugarától,

Vagy csak egyszerűen a Nőtöl,-magától

 

Érzed úgy,- hogy feletted MEGÁLLT AZ IDŐ,

-Mert megtaláltad azt,- kit kerestél: -A NŐT,

-Akit eddig mindenütt minden nőben kerestél,

De akit eddig még soha meg nem leltél!

 

Aztán egyszer csak megtörtént a csoda!

-Pedig azt se tudod,- mért mentél Te oda!

Mert Ott áll előtted álmaidnak NŐJE!

A szíved is jobban dobogni kezd Tőle!

 

Ez a SZERELEM, úgymond első látásra!

-És úgy búcsúzol Tőle: -A Viszont-LÁTÁSRA!

Mert ezt a NŐT Te már nem akarod elengedni,

Úgy gondolod, Ő az,-kit tudnál a sírig szeretni!

 

Ha az a „másik” fél is így gondolkodik,

Akkor van remény,- hogy így folytatódik,

És előbb-utóbb az ÉLET összeboronálja Őket,

Régen házasságra,- ma csak „kapcsolatba” lépnek.

 

Aztán jönnek az „édes napok,-hónapok,-évek”,

A Lámgoló Szerelem is lassan semmivé lesz,

Ha nem alakul át szerelmük HŰSÉGGÉ,-SZERETETTÉ,

Az együttmaradásnak ez ad értelmet, -így válnak EGGYÉ!

 

Az Élet nehézségein így tudnak urrá lenni,

Így tudják Egymást Örökké Szeretni!

Ehhez nem is kell Nekik soha egy „harmadik”,

-Ha Egymást kezdettől fogva IGAZÁN SZERETIK!

 

Nekem szerencsém volt: -Mert jókor,- jó helyen jártam.

-Megláttam, megszerettem, megismertem az én Arankámat,

Úgy éreztem Magam,- kifogtam a mesebeli Arany-halat,

Ez az érzés Bennünk a mai napig mindvégig megmaradt!

 

Akkori döntésemet soha nem bántam meg!

Mai „fiatalok”! -Ezt jól gondoljátok meg,

-Amikor elmenni hagyjátok magatok mellett a SZERELMET,

Mert nem jó az,- ha az Ember mindig ILLÚZIÓT KERGET!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.05.07. 08:12 Szólj hozzá!

Címkék: vers család napló

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr851107518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása