Nem tudom még HOVÁ,

 

DE IDŐVEL BIZTOS FOGOM TUDNI:

 

mibe léptem már megint BELE!

 

Ugyan még nem vagyok "képben"- de JÓ ÜGYÉRT szeretek csatlakozni.

-Mert EGYEDÜL félek. -Mitől? Hát hogy nem leszek ELEGEN. Mert egy vesszőt "bárki könnyedén" -meghajlít. -El is törheti. De sok együtt ERŐT KÉPVISEL!

"Egységben az erő"! -De csak akkor,- ha MIND "egyet akar":

Hogy jobb legyen. -Nem kicsit,- NAGYON!

-És "ne csak Nekünk",- hanem a GYERMEKEINKNEK,- unokáinknak

és majd az UTÁNUK KÖVETKEZŐKNEK! -Legyen a Bőre "barna,- vagy fehér!".

Mert NINCS A FÖLDÖN GAZDAGABB,- szebb Ország, Ahol MINDEN EMBER ugyanannyit ér! Ilyen "Nóta" volt már,- VAN IS,- lesz is: -Csak egy a BAJ: -Még senki nem élt OTT. ITT,- ebben a "sokat szenvedett kis Országban".

 

A KÁRPÁT-Medencében,- ahol "Apáink vére folyt" a HONÉRT

és ahol DUNÁNAK,- OLTNAK egy a hangja, - amit Költőink Nálam szebben elszavaltak,- és amit Én "leferdítettem"- hogy MINDENKI ÉRTSE!

ITT ÉLNÜNK,- halnunk kell! Amit úgy is meg lehet tenni,

hogy közben EGYMÁS KEZÉT FOGVA! Erősek vagyunk,

vagy "külön-külön" MIND elpusztulunk!

Hívtak. -jöttem.

Még nem tudom,- "cseberbe",- vagy csak VEDERBE -kerültem,- de ITT VAGYOK.
És ha azt fogom LÁTNI: Érdemes "maradni",- akkor MARADOK.

Szeretem a Nótákat,- a dalokat,- a "slágereket",- azokat,

amelyeknek VAN MONDANIVALÓJA.

Ma ,- amikor CSATLAKOZTAM,- ez jutott "eszembe":
"Én nem hiszem,- hogy Normális vagyok"

-De az IDŐ,- /MEG TI / eldöntitek:
Mert be lehet "bizonyítani" MINDENNEK - a "színét és a fonákját" is!

-És akkor vagy MEGYEK,- vagy MARADOK.
Szeretnék "maradni": DE NEM EGYEDÜL!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.09.21. 13:20 Szólj hozzá!

Címkék: politika humor barátság

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr991396781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása