Tisztelt Vona Gábor Úr !

Külgusz Imre vagyok, 35 éves, magyar, baloldali, MSZP-s.

(Ezt vállalom, nevemmel, arcommal. Önök maszkok mögé rejtik arcukat, álnéven regisztrálnak az interneten mindenhova.) Szüleim 2010. 01. 01.-ig nem voltak semmilyen politikai párt tagjai, így kommunisták sem. Édesapám 1992-ben elhunyt. Katolikus vagyok, bár ateista, ahogy szüleim is. Bocsánatot kérek a nevemért, de én büszke vagyok rá, nem változtatom meg. Tulajdonképpen nem szégyen az, honnan jön az ember, az a fontos, merre tart.

 

Önök közül vannak, akik a Fideszből, Szdsz-ből jöttek. Nincs evvel gond.
Megnéztem a 75 perces Jobbikos videot, tegnapelőtt. Kérem, most szánjon rám Ön 5 percet az életéből.
Szolgáltam a hazámat, két miniszteri, két Vöröskeresztes kitüntetésem van, bár ezt az elmúlt két hétben annyiszor leírtam, mint az elmúlt években összesen sem.
Akárhányszor „vitába” kezdek egy Jobbikossal, lezsidóznak, lecigányoznak, lekommunistáznak.Egyik sem vagyok, bár egyik sem szégyen, szerintem. Nácinak lenni viszont szégyen. Önök között vannak.

 

(Azt most futólag említeném csak, hogy ezek a Jobbikosok nem tudnak helyesírási hiba nélkül leírni 5 szót. Szerintem itt kezdődik a magyarság, legalább érthetően tudjon beszélni, írni-olvasni az anyanyelvén.) Viszont egyre nagyobb ráncokkal az arcomon nézem ezeket a megnyilvánulásokat.
Megígértek bitófát, és sorozatot is.
Ennyi bevezető után, szeretnék Öntől kérdezni:

 

Mentelmi jogot szeretné megszüntetni. Budaházyval kezdik?
Nem szeretik a melegeket, bár Önök között is vannak. A leszbikusokkal mi a helyzet?
Nem szeretik a bűnözőket, de ahogy eddig láttam, Önök között van a legtöbb.
Szeretik a törvényeket (jó vagy rossz, nem az én tisztem eldönteni), de a rendőröket támadják, akik szintén magyarok, honfitársaink, dolgukat végzik.
Nem akarnak félelmet kelteni, de a bakancsok dobogását most is hallom a Hősök Terén.
Tavaly a nyílt utcán megtámadott négy fiatal, Jobbikos rendezvényről jöttek, Árpád-sávos sál a nyakukban, vaskereszt imitáció a kabátjukon.

Erre lehet számítani? Építeni szeretnének, egy egész országot, de kukákat égetnek, középületeket rongálnak, szobrokat firkálnak össze, megtámadnak másokat, mert más a vallásuk, származásuk, gondolkodásmódjuk, szexuális szokásaik?

Mi jön utána? Tegnap láttam, megkezdte a Véderő az országos toborzást. „(Igazi rendszerváltás soha sem volt, és nem is lesz vér és fegyverek nélkül.)”

 

Tisztelt Vona Gábor Úr ! Mi lesz itt, ha Önök bekerülnek kb. 45 képviselővel a Parlamentbe? Mert legyünk reálisak. Nem magyar ver magyart, hanem lövöldözünk egymásra?
Rosszabb esetben, ahogy Ön fogalmazott a videoban, 7.500.000 szavazatra számítanak „(a magyarok kétharmada Jobbikos”), akkor mehetünk mi barikádokat emelni, szobrokat dönteni, rendőröket verni? Vagy, ha nem megyünk, nem vagyunk magyarok?

 

Tetszett az árvízi bejátszás, igazi baloldali cselekedet, segíteni az árvíz elleni védekezést. Elismerésem! Végül csak áttérnek baloldalra?
Önök, mint EU ellenesek, miért akartak bekerülni az EP.-be? Most a képviselőik miért nem mondanak le..?

 

Ezt a levelet senkivel nem egyeztettem, a saját gondolataim.
Ön Tisztelt Vona Gábor Úr, nem megosztja Magyarországot, mint Orbán Viktor, hanem három felé tépi, erőszakkal. Erőszak pedig, erőszakot szül.

Ezt a nyílt levelet közzéteszem, természetesen. Ha van válasza, azt is, ha nincs, azt is.
Tudom, hogy ez az emberi stílus Öntől távol áll. A levélben semmi sértő nincs. Választ szeretnék kapni, bár már most borítékolom, hogy csak ellenségeket szerzek, nem keveset.

 

Várom őszinte, tiszta magyar szívű válaszát!

Külgusz Imre
Budapest, 2010. 03. 21.

 

Szerző: Szilárd bácsi  2010.03.22. 16:56 2 komment

Címkék: politika elemzés

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr401860005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2010.03.22. 22:11:07

Menj el egy jobbikos gyűlésre és kérdezd meg!

Segítek: www.vonagabor.hu/, itt vannak tippek, hova mehetsz!

De aztán a választ is tedd közzé!

KeriStar 2010.03.30. 10:15:40

Kész. Én is kíváncsi lennék a válaszra! Tedd közzé,ha megvan.
süti beállítások módosítása