HÚSVÉT REGGEL

 

 

Ma reggel,mikor a szemem épp csak kinyitottam,  gondolkodtam azon,milyen nap  van ma?                                                                                                       

Töprenkedés után rájöttem,- húsvét hétfő van.   Eszembe jutott hát,- hogy mit kell tennem:                                                                            

Kimásztam  az ágyból,és  tüstént egy kis "tiszta vízért" a csaphoz mentem:                            

 

Közben azon gondolkodtam, még alvó feleségem - mivel  is  ébresszem.                                                                              

Kicsit gondolkodtam, mit is mondjak neki: hamar "megszültem",                                                         

visszamentem  a szobába,és kezemben a vízzel az ágy mellé ültem:                                                    

 

 

Megköszönöm Neked azt a  TISZTASÁGOT,amit Te adtál nekem,                                                

Mikor szerelmemet-szerelemmel elfogadtad, szűzi tested - lelked  ideadtad nekem.

Ezt a tisztaságot azóta is őrzöd, nem tűrsz te meg semmit se a földön,                                      

kis seprűcskéddel rögtön  összeszeded , a "port rajtam",mindjárt el is vered.                                                                                                                  

 

 

Örülök,hogy nékem a "sors" ilyen asszonyt adott,  ki ha beteg voltam,engem mindig ápolt.                                                                         Tisztaságra neveltél,bár ez nehezen ment,  ha néha makacskodtam,erővel fürösztöttél meg.

Pénzemre  jobban vigyáztál,mint a magadéra,ha lógó orral mentem haza:éjjel megszámoltad.                                                         

 

Ha volt mit:aztán reggel volt nekem hadd-el-hadd! Míg haragodat rajtam ki nem tomboltad.

Arra kérlek,hogy azt a "kevés  hibámat",-mi van nekem bőven,                                                  

  -mint eddig is,-továbbra is béketűrőn  tűrjed...                                                                                      

 

 

Az nem baj,ha néha veszekszünk egymással. Nem tudjuk ilyen jól ezt megtenni senki mással.

Ezért most meglocsollak,-de csak tiszta vízzel! Megköszönöm mindazt,amit eddig tettél értem.                                                                  

 Magunknak én mást se kívánok,"minden nap"veszekedjünk még sokáig.                                                                    

A SZERETET és a "békesség" maradjon meg mindig: Egészen a sírig!

 

 

 

Lányok,fiuk! E verset Nektek is ajánlom!                                                                                     

Csak példának,hogy éltünk: én és a párom.                                                                                    

  Mert lehet MA  IS hű társra lelni,                                                                                                   

  vele a SZERELMET is meg lehet találni!                                                                                      

 

 

Ma is lehet az ÉLETET egymással SZÉPEN,  VÉGIG, EGYÜTT  LEÉLNI!

Húsvét alkalmából ezt kívánja MINDENKINEK !  Szilárd "bácsi"  és  Aranka "néni"

 

Szerző: Szilárd bácsi  2010.04.03. 03:02 Szólj hozzá!

Címkék: vers család

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr501891155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása