A blogírás Netikettje -Szerintem-

 

Aki felvállalja,- hogy Blogot ír, - azt is VÁLLALJA, - hogy "megmérettetik" és könnyűnek találtatik. Ez a kisebbik baj. -A Nagyobb az, - amikor AZOKTÓL kapja a pofokat,- akiktől nem várja. Ettől szokott elmenni az Ember kedve az ÍRÁSTÓL.

És ETTŐL -szokott "elmenni" - sok BARÁTNAK HITT -ember-.

Ami Lendvai Ildikó szerint nem is baj, "elhúznak". -Nem kell "Kirúgni" Őket"

 

Az  Én  NETIKETTEM.

Már annyian írtak a blogolásról, hogy megirigyeltem. Én is megírom a Netikettről alkotott VÉLEMÉNYEMET.  -De  nem  kívánom  "becsomagolni"  semmiféle  SELYEM-papírba, "csak  úgy"   A  LA'  CHARTA   szabadon  kínálom   FOGYASZTÁSRA.

Nem akarom, hogy megülje Walakik gyomrát,de nem is fogok bánkódni  miatta.

Az Egyenes Beszéd híve vagyok. Ezért  szeretem  és  NÉZEM  Kálmán  Olga  minden  műsorát. -(szerintem  az    ELIZABETH    nem  rokona,-  nem  is  "ismerőse"  Neki.)

Ha  "kicsit"  csípősebb  a  nyelvem  a  kelleténél,-  nézzétek  el  Nekem:
Már "öreg vagyok". - Vagy inkább  VÉN.  De  "hülye  azért"    MÉG  NEM  VAGYOK.
Habár  ezt  "hírdetem  Magamról"  -  de  azt    MEGTEHETEM    Magamról!

Egy  írást mellékelek, amit e tárgyban "szültem" NEMRÉG. És  ami  a  "begyemben  van"  -  és  ha  nem  osztom  meg    VELETEK, -félek,-  hogy    MEGÜLI   a  gyomromat.
Mostanában    SOKMINDENNEL    szokott  "tele  lenni  a  tököm".

MODERÁLÁS
Az alábbi moderálások miatt megy el a kedve az Embernek az írástól és nyílik ki a bicska a zsebében.  „Walaki mondja meg”!  Mi volt ebben SÉRTŐ bárki számára?

     Amikor EZ A SZÍNTISZTA igazság! Gurcsány Ferenc a Táncsics Alapítvány Elnöke, amit beharangoztak, és amit kétlek, milyen elvek alapján moderálták ki írásomat, amikor ugyanezt MONDTA Gyurcsány és Lendvai Ildikó „ azon a közgyűlésen”,- amire utaltam.                Vagy amit szabad Jupiternek,- nem szabad az ÖKÖRNEK?

A szöveget nem mellékelem:  Azt  ha  KERESITEK, megtaláljátok  az  "illegalitásban".
De  a    VÉLEMÉNYT,- amit  "hozzáfűzött"  egyik  ismerősöm,-   AZT  IGEN.

Kedves Szilárd! Nem vetted még észre, hogy a Kapcsolaton már régen nem arról van szó, hogy az igazságot hallgassák? Nézd meg az új honlapot: arra utalnak a változások: A lap mindenkiévé váljon, mintsem a baloldaliaké legyen. Számtalan kritikát kimoderáltak, és nem véletlenül hozták létre a moderátor-kommandót. Ezért kell elbukniuk, mert nem kiváncsiak és nem voltak kiváncsiak a VÁLASZTÓIK véleményére. Sajnos.

Meg a válaszomat is! Ahol megemlítettem néhány NEVET. Akik a "begyemben  vannak".
Akik  miatt elmegy  a  kedvem az ÍRÁSTÓL! De akikre nem  haragszok csak SAJNÁLOM, hogy nem merik FELVÁLLALNI MAGUKAT akkor, amikor  OTT  LENNE  AZ  IDŐ!
És  a  HELYÜK: Ha "azok", akiknek  MONDJÁK magukat.
A " Baloldali  politizálás  mellett"!  Gyurcsány  Ferenc   MELLETT!
Persze az se lenne rossz,ha Gyurcsány is ODAÁLLNA azok mellé, akik Őt   AKARJÁK!
Talán  hitelesebb  lenne!  -  DE  MINDENKÉPP  EREDMÉNYESEBB!

Én  OTT ÉREZTEM jól magam! -A "szabad levegőn"- nem ILLEGALITÁSBA vonulva.  De mit tegyünk, ha a baloldaliak /és most "durva leszek"- felsorolok "néhány nevet"- / nem állnak ki "Másik baloldali társuk mellett" AKKOR,- amikor "odateszi az orruk elé" mondanivalóját, aminek a LÉNYEGE: ÁLLJUNK KI a Párt mellett! Álljunk ki Gyurcsány mellett! Álljunk ki a "saját baloldaliságunk” mellett!

Eredmény? - AZT OLVASUNK,- amit "akarunk",- oda ÁLLUNK,- ahová akarunk!
Kiben bízzunk, ha ezt kapjuk:  Nem sorrendben, de néhány prominens személyiség -Kapcsolati nick-nevével/ akik egyébként "gyurcsányistának" VALLJÁK magukat.

 

-elveszett- Csipike- Ady- Parittya-Mononthenoon (biztos elqrtam a nevét)  és Kistigris,- akitől "sokat vártam",- és csalódtam: -Igéreteitől "Tele van a padlás"- de mire lenne belőle "wálámi",- MÁR KÉSŐ. -Ja és GYIVICA.

Talán  Benne csalódtam  a legnagyobbat.- Kinek kéne "támogatni”egy olyan írást,

amiben a FERI SZEKERÉT "toljuk sokan". Neki meg ez NEM DEROGÁL.

Ettől szokott a "kedvem elmenni",- és ezért érzem ÚGY MAGAM,- ahogy.
Mintha MÁST HIRDETNÉNEK,- de nem "állnak" mellé.
És "qrvára önérzetesek", - ha netán RÁKÉRDEK:

MIÉRT?

Talán ezért állunk ott, ahol:

KÖNNYEBB (vizet) PRÉDIKÁLNI,- és nehéz (a levét) MEGINNI.

-És  még  egy  "adalék  hozzá"!

Egy "közmondás" idekívánkozik.

És Én nem szoktam ELLENKEZNI "vele" ha KIKIVÁNKOZIK!

MONDJ IGAZAT,- és betörik a fejed.  Bölcs EMBER volt,- aki "kitalálta".


Valahogy   ÍGY  NÉZNE  KI    az  Én    NETIKETT    szabályzatom.
Talán ha E  SZERINT  ÉLNÉNK,- cselekednénk,  és  "nem  csak  Magunktól",

de  Mástól  is    ELVÁRNÁNK    ugyanazt,- akkor  NEM  ÁLLNÁNK    itt.

De  ezt  inkább   FORDÍTVA  gondoltam.

 

Szerző: Szilárd bácsi  2010.06.10. 17:42 Szólj hozzá!

Címkék: napló elemzés útmutató

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr612072151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása