A tükör nem hazudik! Csak merni kell belenézni...

 

Mi lenne, ha: A Nemzeti Együttműködés jegyében Pártunk és Kormányunk - a Nemzetvezetőt is beleértve - törvényt hozna, hogy minden állampolgárnak minden reggel kuttyakötelessége lenne odaállni a minden házban közelezően előírt Igazmondó Tükör elé és megkérdezni: „Tökröm-tükröm, mondd meg nékem, van -e nálam nagyobb balf@sz e vidéken?” Qrvanaaagy jelentősége lenne eme dolognak, hiszen kevés „ráfordítással” hamar megtudná az „illető kérdező”, (már ha egyáltakán meg merné kérdezni) hol is áll a „balf@szok” sorában?

 

Nem kéne „ország-Világ” ekőtt újságokban, TV-ben, Rádióban „hirdetni”- hogy ÉN VAGYOK az „Origó”, a többi mind „alatt-való”... Mert gondoljunk csak bele: milyen „válaszokat” adhatna egy IGAZMONDÓ tükör?

 

Csakis az igazat! Erre akár „iparágat” is lehetne építeni! Igazmondó tükörgyárat! Hiszen „Mondj igazat, betörik a fejed”! -alapon (a „magyar” nehezen viseli, ha nem Neki van igaza) már ez az egy gyár fellendítené a termelést! A JDP olyan magasra kúszna, hogy a Világ már a magyar csodáról kezdene beszélni!

 

Megoldódna az EGYMILLIÓ munkahely-teremtés kérdése! Hiszen a naponta „milliószámra” földhözvágott Igazmondó Tükrök helyébe MINDEN NAP újat kellene venni a „páciensnek”! Mert a Nemzeti Ellenőrzési Sóhivatal MINDEN NAP ellenőrizné: Eleget tesz – e a Nép a Nemzeti Együttmúködési Nyilatkozatban megfogalmazott minden baromságnak?

 

Persze, a kérdések nem lennének egyformák, inkább „testre szabottak”..

Hiszen az ország gazdasági helyzetének „elqrásában” nem egyforma részt vállaltak a kis – és naaagy balf@szok. Lelki szemeimmel látni véltem, amint néhány „kedvenc poliKUSSSS-om” bírkózik a „feladattal”...

 

K”arcképek..

 

Tökröm – tükröm, mondd meg nékem, - van – é okosabb éntőlem?”

 

-Okosabb vagy nagyon sokknál,

okosabb a „tavalyi kosnál”,

ha még nőnél néhány centit,

elérnéd talán a mellit – annak,

kinek árnyékától rettegsz,

ha csak Rád néz, mindjárt reszketsz.

 

Tökröm – tükröm, mondd meg nékem, - milyen az Én megítélésem”?

 

-Maradtál volna a „kaptafánál”,

tanultál volna meg helyesen írni,

most nem kéne minden nap

parancsra” NYILATKOZATOKAT aláírni..

 

Tökröm – tükröm, mondd meg nékem, - mi volt a legnagyobb vétkem?”

 

-Ha kipróbálod a kötelet,

    mit ajánlottál a népnek,

    most semmi baja nem lenne

    az agymosott birka-NÉPNEK.

 

Tökröm – tükröm, mondd meg nékem, - Pártelnök lesz -é belőlem?”

 

-Ha megtanulnád az illemet,

hogy mikor mit és hogy lehet,

idővel „talán” lehetnél kondás

egy marhatelepnél.

 

Tökröm – tükröm, mondd meg nékem,

- mért nem sikerült még polgásmesternek se lennem?”

 

-Azért, mert aki magasra mászik,

csak nincs hozzá mivel „kapaszkodni”,

az maradjon „lenn”, ne menjem fel

az ellenségéhez „csókot lopni”,

mert onnan qrvanagyot lehet ESNI.

 

Tökröm – tükröm, mondd meg nékem, - hol qrtam el a Pártpénzem?”

 

-Ha megtanultál volna OSZTANI egyenlően,

nem Simicskától tanulod a matekot,

még ma is neked kéne a tiszta pénzt osztani,

-nem előnyben részesíteni néhány „balekot”.

 

 

Már épp kezdtem „élvezni”, hogy mindenkiről KIDERÜL minden, amikor felébredtem...Nem akartam elhinni, hogy „csak álmodtam”..

 

Hiszen erről beszél a FÉL ORSZÁG!

 

Megkérdeztem hát reggel Magamtól is:

 

Tökröm – tükröm, mondd meg nékem,- már egészen meghülyültem?”

 

-Nem, csak „félig” Édes gazdám, de ha megírod,

azt fogják hinni Rólad, hogy EGÉSZEN.

 

Ilyen bíztatásnak nem tudtam ellenállni. MEGÍRTAM.

 

Arra azért kíváncsi lennék: HÁNY „találatot” ér el a kedves olvasó?

Lenne még „tippem” több is, de azt MEGHAGYOM nektek...

 

 

 

Szerző: Szilárd bácsi  2011.06.15. 10:41 Szólj hozzá!

Címkék: blogok humor elemzés

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr912985519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása