Hosszúúú hétvége...

 

Az egyik szemem sír, a másik nevet”. A közmondás hűen tökrözi a hétvége eseményeit úgy a magán dolgaim, mint a közélet szempontjából. Tudni kell, nekem két dolog fontos már csak az életből: egyik a politika, másik a kártya. Hogy e mellett a Család is fontos, az természetes, hiszen ezt már olyan régen gyakorlom, hogy megától értetődőnek tűnik.

 

Csütörtökön „felugrottam” Pestre. Elintézni néhány „fontos dolgot”..

  1. Elhívni a kedves Barátnőnket /aki a szülinapomon ott ült a feleségem mellett/ hogy legyen kivel bevetni a kertet... /Én erre alkalmatlan vagyok/

  2. Felmérni  a  terepet,  milyen  lehetőségünk  van  a  DK  székházban  tartandó  találkozóink  alkalmával . Ebben  Varga  Mónika  minden  segítséget  és  információt  megosztott  velem.
  3. Összekapcsolni a kellemest a hasznossal” elv alapján részt vettem a budapesti selejtező versenyen, hogy ki ne maradjak a továbbiakból..

  4. Ottmaradtam egy kis ráadást jáccani, aminek eredményeképpen anyagiakban megerősödve hajnali háromkor vergődtem „haza”..

  5. Reggel hatkor felszálltunk Olgival a vonatra. Ő se aludt sokat, különben még most is ott állnék a kapu előtt..

  6. Féltizenegyre otthon ültünk a frissen tálalt ebéd mellett...

  7. Tizenkettőtől Aranka és Olgi bevetették a kertet, Én meg megpróbáltam kipihenni „fáradalmaimat”.. közben azért benéztem – és nagyon szomorú lettem. Magyika halálhíre mélyen megérintett... Smidt Palika interjúja nem annyira..

  8. Szombaton hétkor értem jöttek, mentünk Tiszabercelre hivatalos versenyre. Nem volt szerencsém, de a célt elértem: Tisztes hatodik hellyel sikerülhet a továbbjutás. Ehhez van még három „dobásom”: Még egy legalább ilyen eredményt el kell érnem..

  9. Szombaton még volt munkájuk a „lányoknak”: Elkészítették a húsvétra elengedhetetlen céklát. Aztán „kikapcsolódásként” elmentek látogatóba.. kibeszélhették magukat rendesen, mert én nem szóltam közbe...

  10. Ma estig bepótolom, amit tegnap elmulasztottam: Itthon fogjuk jáccani a szokásos „ereszdelahajamat” című össznépi társasjátékot. Ugyanis barátnőnk megrögzött fideszes.. De ha soxor jön segíteni vagy Mi Pestre, majd leszokik róla...

 

Ez történt, míg távol voltam. A „közélet” zajlott. Tájékozódásul benéztem néhány posztba: hsz-aim idehozom, mit gondolok a közelmult eseményeiről. Ezt a posztot vitaindítónak szánom a keddi beszélgetésünkhöz. /azért nem vitát írtam, mert beszélgetni szeretnék/

Nagyon nem teccett smidt pál hozzáállása a lemondás kérdéséhez!

Imréné Szendrei Csak ugyanazt az eszközt kellene használniuk a jelenlegi ellenzéknek,mint annó azt Orbánék tették ellenzékként.

    Szilárd Várszegi Egyetértek, kedves Ica! Háborúban /beleértve a szabadságharcot is/ megengedett az azonos fegyverek használata.. Ne legyünk se szégyenlősek, se álszentek!

 

Az sem teccett, milyen rosszul látjuk a problémák kezelését itthon, mennyire nem tanultuk meg alkalmazni a demokrácoa szabályait.

Lám, milyen kicsi a világ! Messziről eccerűnek látszik, nekünk bonyolult megérteni, miért nem lincseltük még meg Palikánkat. Rajtunk röhög a világ. Pláne ha "Walaky" motoros ruhában megy a megszokott lebujba vacsorázni.Hazánkfia biztosan nem a "Goj motorosok" közé tartozott.. Nekem erről a történetről Lajos Villás barátunk esete (nem Tóth Marival) Imre Drótossal jutott eszembe. Ennek van egy alapvető oka: Hazánk nem Amerika, Mi csak most tanuljuk a demokráciát.. Azt is bukdácsolva... Még mindig a homokozónál tartunk...

 

Egy szomorú hír, egy haláleset, ami arra döbbebtett rá, milyen kiszámíthatatlan és rövid az élet. Magyika halálában szomorú, hogy fiatal, vidám teremtés volt, bizonyítanak a feltett képek, de elég egy pillanat rádöbbenünk: Az élet véges, és ha szólítanak, menni kell.

 

Magyikával én beszéltem utoljára. /nem vagyok benne biztos/ de amikor felhívott, rögtön megéreztem: Ez nem szokványos telefonhívás volt. Segély-kiáltás volt minden szava! Mint aki megérzi, hogy nincs tovább. Félt az igazságtól, a felismeréstől és a haláltól. Nem volt rá felkészülve . Érezte a bajt bepánikolt. A kettő együtt nem tesz jőt a közérzetnek.

 

Az eset kb két hete történt. Többször próbáltam keresni, sikertelenül. A minap megtudtuk az igazságot. Nem könnyű megemészteni, hogy mindannyian követni fogjuk. Csak a nap nincs kitűzve. Egy kedves, mindig mosolygó embert vesztettünk, aki mindig társaságra vágyott. Ezért is nem jött soha egyedül: Barátnéi elkísérték tüntetésre, találkozőkra.

 

Nagyon fog hiányozni. Ezért gondoltam arra, történetekkel emlékezzünk rá. Nekem is lesz egy: Ő volt az az internetes ismerősöm, akivel először találkoztam személyesen. Addig viszont meg kell találnunk a helyét a „Névsorban”. Nem ott, ahol most van.

 

Sebajjal váltottam /volna/ erről néhány szót

Szia! Változott a "rendszer", nem LÁTOM hogy lehet törölni valakit a csoportból.

Kérlek, töröld Magyikát, Én nem találom a módját-

Sebaj:Tartsuk meg tiszteletbeli örökös tagnak Így illik.

Akkor lécci szerkeszd át a dokumentumban. Igazad van,remélem, nem ez a része fog bővülni

Sebaj: Estig megcsinálomMost mennem kell, dolgozom.

Kösz. Nem vagyok "itthon". Vasárnap leszek.

 

Nem tudom, jó helyen "kopogtatok-e?"Még nem vagyok képben, de azt látom, van néhány megoldása váró probléma..Kérni szeretnélek: Átrendezték a Tagnévsort, nem találok X-et, amivel törölni lehetne tagot. Volt akciónk,minden tagra rákérdeztünk.György Vadasi, Ilona Makra, Ildikó Rödönyi, Imre Pálinkás Nem reagáltak. Megállapodásunk értelmében törölnünk kéne.. Szeretném, ha ezt a négyet "elintéznéd" Köszi előre is..

 

Azért üzentem Sebajnak, Ő a „mindentudó”, hozzá képest minden új dolog után sokkal jobban érzem az analfabétaságom. De ha bárki meg tudja oldani, megköszönném..

 

Kedden a DKTK-ben e témákról beszélgetnénk.Szeretném a vitás kérdéseket megoldásig vinni. Magyikát /véleményem szerint/ ki kell venni az élők sorából és áttenni a kedves halottaink közé a dokumentomokba /Adatlapját ott kéne megtartani/ Hogy olyan morbid történetek ne lehessenek, hogy halála után üzenetet küld bárkinek.

 

Szerző: Szilárd bácsi  2012.04.01. 11:27 Szólj hozzá!

Címkék: barátság elemzés útmutató

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr564353526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása