CSALÁDI GALÉRIA

 

Az élet nem más,mint egy nagy Galéria, Ahol a sok kép falra van akasztva.

A sok kép megmutatja,mikor,merre jártál, Az életben mi szépet és jót csináltál.

 

Megnéztem én sorban a sok régi képet, - találtam én közte csúnyát is,-meg szépet.

Életem „művei” voltak ott körben a falon,-

közben fényképek sokasága hevert az asztalon.

 

Lányaim voltak,-akik rám mosolyogtak, -szemem könnybe lábadt. Mind szépek voltak.

Négy fényképet néztem könnyes szemmel: Egyik szebb,-mint a másik. Tele reménnyel.

 

Ildikó, +”Illya”,Valéria,-Csilla:

-ha megszámolom,nekem négy lányom van.

De ha családi ünnepeket tartunk,

feleségemmel mindig hármat látunk!

 

Mért kellet itt hagyni minket,Ibolya! Anyád rád gondolni nem tud,-csak sírva.

Ha sírodat egyszer nem tudja meglátogatni, -hetekig nem tud akkor nyugodtan aludni.

 

Az élet nem állt meg. Nekünk élni kellet,

-közben a három lány szépen felcseperedett.

Öröm is akadt az életünkben sok! - Mert mindegyikük a családba Jó Fiút hozott!

 

És jöttek az unokák egymás után,sorban.

Ünnepeken jó volt látni Őket egy csokorban.

De minden ünnepen volt,-hogy szemünk elhomályosult:

-Ilyenkor hiányzott nagyon a rég elvesztett lányunk!

 

Ezt a hiányt a többiek igyekeztek pótolni, -nekünk kárpótlásul unokákat adni,

mert így van kinek nekünk Szeretetet adni, -és van kitől-nekünk Szeretetet kapni.

Szeretjük is mindet,-hisz ennyi maradt nekünk, -ha olykor könnybe lábad is a szemünk,

az unokák vidámsága feledteti velünk, -hogy rég nincs közöttünk egyik gyermekünk.

 

Ildikó,Valéria és Csilla nálunk a három Grácia.

Kicsit hiányos ez a „családi Galéria”.

Éljenek sokáig mind a lányok,-bármi is a nevük! - De a mai napon Valit „kicsit” jobban szeretjük!

 

És felköszöntjük:Erőt és Egészséget minden Valériának!

-Hogy még sokáig tudjanak örülni kedves családjuknak!

Szerző: Szilárd bácsi  2008.05.06. 21:40 8 komment

Címkék: vers család

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr48457394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rácz Kálmán · http://rb8t7f 2008.11.02. 11:53:57

Kedves Iivcs38 !

Nagyon sajnálom, hogy Ibolya lányotokra már csak sírva tudtok gondolni. Igen kinek gyermekét nem fedi sírhalom az nemtudja mi az igazi fájdalom.
Estére fogok itthon gyertyát gyujtani azokért akiknek a sírhalmukat nemtudtam meglátogatni, a Te lányodért is gyújtok majd egy mécsest !!!

Puszillak: Ágika

csitri 2008.11.02. 18:23:19

Kedves Szilárd!

Te Ibolyádat, én Jácintkámat, soha nem fogjuk elfelejteni.
csitri

csitri 2008.11.02. 18:24:17

Kedves Szilárd!

Te Ibolyádat, én Jácintkámat, soha nem fogjuk elfelejteni.
csitri

Schillerné Bitai Klára 2008.11.03. 13:49:52

Kedves Szilárd!
Nagyon szép és megható.

Juhász andrásné · http://julika 2008.11.03. 18:41:07

Szilárdbá"eggyüttérzésem,valóban a gyermekét legnehezebb valakinek elveszíteni,én 2évessen a szüleimet.Nálam is ég a gyertya mindenkiért!

Winter Istvánné /Jutka/ 2008.11.04. 11:41:57

Kedves Szilárd!

Köszöntelek e szomorú alkalom ból. Az elveszített szeretteinkre való emlékezés most még jobban fáj!!

Megnyugvást kívánok Neked és Kedves Feleségednek

Üdv: Jutka

mentalitas 2008.11.06. 22:27:52

Most Én regisztráltam? "Elvesztem" valahol menet közben.Bocsi, keresem Magam.

mentalitas 2008.11.06. 22:29:09

Bocsánat Kedves Szilárd, hova tünt a nevem? Kata vagyok, de mit rontottam el?
süti beállítások módosítása