Kedves Miniszterelnök Úr!

 

Kedves Fletó!

 

Engedd meg,-hogy egy 70 éves nyugdíjas tanár így szólítson Téged,-ezzel is kifejezve Tiszteletemet!

 

Én a „végeken” politizálok,-és innen néha sokkal jobban látszik,- MIT KÉNE TENNI,- HOGY JOBBRA FORDULJANAK A DOLGAINK!

 

Mert a Te gondod -az enyém is.

Én kártyás vagyok,ha Te is ismered az ultit, tudod, mit jelent: EGYÜTT SÍRUNK, EGYÜTT NEVETÜNK! Lenne egy „nagy kérésem”? Én Sárospatakon ultizok, -Vajdácskán lakok,-Bodroghalomban tanítottam-és Sátoraljaújhelyben születtem.

 

Mivel sokfelé járok versenyezni,-és eredményeim is vannak,-elindítottam egy VÁNDORVERSENYT, -egy 24 órás „maratonit”,-ami ezen a környéken az első. És ami „mellesleg” jól sikerült. (de amire a „gatyám is ráment”)Ezért szeretném, ha valamilyen formában „szponzorálnád” a versenyemet. Nagyon megköszönném.

A versenyek mind a 4 helyen lesznek,-felváltva megrendezve. A következő Sátoraljaújhelyben. A 4 helység polgármesterei pozitívan állnak hozzá, -de elférne még némi segítség.

 

Ami a politikai pályafutásomat illeti,-erőt érzek magamban ahhoz,-hogy felvegyem a harcot a „birkák ellen”,-akár mint a Te segítőtársad,-ha véletlenül erre jársz,-és engem is hívnál,-”mint a vidék értelmiségiek egyik képviselőjét”.

 

Mert ráérek,-vannak gondolataim,-és „beszélni is tudok és merek”. Az a típus vagyok,-aki A TEMPLOMBAN IS MER FÜTYÜLNI.

 

Kampányidőszakban,-HA ADDIG A „TALPAM FEL NEM DOBOM”, az én szavam „erősítené a tiéd”.-Talán alkalmas lennék „valamire.”

 

Ha meg úgy ítéled meg,-hogy írásaimból „egy könyv is kitelne”,-szívesen állok rendelkezésedre. Anyag az van bőven,-csak a „pénz kevés”:-kb. annyi,-mint a „békán a szőr”,-de LELKESEDÉSBEN NINCS HIÁNY!

 

BEMUTATKOZÁSUL ENNYIT:-A BLOGOMBAN TALÁLSZ TÖBBET IS,-HA KÍVÁNCSIVÁ TETTELEK. Http://szilardba.blog.hu

 

Tisztelettel gondolunk Rád ,-feleségemmel együtt:

 

Várszegi Szilárd és Szilárdné, Novák Aranka

Szerző: Szilárd bácsi  2008.06.05. 17:28 Szólj hozzá!

Címkék: politika gyurcsány ulti

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr40505417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása