Hajnali gondolatok egy vegyes képet mutató szombatról.

Lesz még ünnep a mi utcánkban?

 

Ezzel a címmel írtam egy blogot a Kapcsolat.hu -ra a szombati „élményeimről”. Ez a blog a Chartáról,-és a kártyáról szólt.

 

-Mind a kettő a „Magyar” jelzőt viseli. Mégsem egy a kettő:- Az egyik az életünk jobbá,- a másik a kellemesebbé tételéről mondja el egy ember véleményét,-és közben „kiderül”: - NEM CSAK ÉN GONDOLOM ÍGY!

 

Ma már sokan gondolják ugyanezt,-és még többen próbálnak TENNI IS ÉRTE! Ha csak a kezüket nyujtják,- már az is „valami”.- Egyszer talán lesz olyan is,- aki ELFOGADJA!

 

Akkor kezdődik majd az „igazi rendszerváltás”!

 

Ezt pedig egy nekem szóló „dicséretre”,-amit nem a „nyilvánosság előtt” mondott el a szerzője, - de amit én úgy gondolok,- ODATARTOZIK!

 

-ÉS AMIT MOST „MEGOSZTOK VELETEK”

pleinair   |   2008.09.22. 23:20:48  |   Válasz

Tele volt a Kossuth tér. Egyesek szerint pár ezren voltunk, egy helyszínen lévő riporternő szerint 25000-en. Orosz J. azt mondta, hogy Orbán beszédének hallgatói is kb. ennyien voltak, a vezér ezt akkor másfél millióra becsűlte.
A műsor egy Orbán....verssel kezdődött. Nem értettem a költő keresztnevét. Hegedűs D Géza mondta el. Nagyon tetszett, mert nagyon aktuális, nagyon jó vers. Hegedűs D. pedig olyan indulattal adta elő, annyíra eggyé vált a verssel, hogy engem egészen letaglózött. Meg kell szereznem ezt a verset!
Aztán-biztos hallottad már a híradókból-Vitányi Iván, Demszky, Iványi Gábor mondott beszédet. Ott volt Konrád György, Ő is szólt pár szót. A beszédek közt tangóharmónika, ének, tánc. Egy egyetemista is beszélt, nagyon tetszett. Mi egy kicsit fáztunk, de nem törődtünk vele, mindenkit fűtött a lelkesedés. Csak derűs, és nem túlzok, ha azt mondom, hogy boldog arcokat láttam. Jó érzés volt, hogy végre együtt vagyunk, és érezhetjük az összetartozás erejét. Később megérkeztek a cigányok. Itt végre, talán előszőr életükben nem érezték lenézettnek magukat.
Aztán megjelent világoskék ingben a "mi Ferink" Ő volt nekünk a hab a tortán. Azt mondta, hogy azért van ingben, hogy Ő is fázzon, mint mi. Ez nagyon kedves és sokatmondó gesztus volt tőle. Azt érzékeltette, hogy jóban, rosszban, mindenben osztozik velünk. A beszédében még az volt számomra felemelő, hogy szinte krisztusi jóság sugárzott belőle. A szélsőjobbos csőcselékben is az embert látja. Nem tudom szószerint idézni, de talán hallotál részleteket. Azt is mondta az előbb említetteknek, hogy tanuljanak meg szeretni. És ez nem egy mostanában elcsépelelt, giccses érzelgősködés volt abban a szövegkörnyezetben, amiben elhangzott.
Biztos itt a kapcson is megallgatható a beszéde. (Nekem még nincs hangszóróm,)
Végűl elénekeltük a tavaszi szél vizet árasztot és a himnuszt. Oláh Ibolya Magyarország-ját többször is hallottam .
Aztán szépen hazamentünk. Jó volt. Nem kicsit. Nagyon. Üdv:Ildikó

A hitelesség kedvéért ezt nem „kozmetikáztam”.

 

De a válaszom odatettem „ide is”,- meg ODA IS.

 

 

Köszönöm mindannyiótoknak az elismerést.Nem válaszolok "külön".

Egy 4. hozzászóláshoz írt válaszommal megérti mindenki,- miért.

Nagyon köszönöm a "választ".

Örülök neki,- hogy ott tudtál lenni.
Én,-habár "nem voltam ott",- LÉLEKBEN VÉGIG OTT VOLTAM .
És "szenvedő alany" is lettem,-amitől ROSSZUL ÉREZTEM MAGAM.
-Ezért írtam meg az "érzéseimet"-szinte egyszuszra,-mint "Valaki" megjegyezte.

-Amikor a "csapdában voltam",- nem féltem,- csak bosszus voltam...-Hogy ez akár "velem,-veled,- MINDENKIVEL megtörténhet,-aki rosszkor,-rossz időben,- ROSSZ HELYEN VAN!

Sajnos,- ma Magyarország ilyen "rossz hely".

-De elmenni nem tudunk,- és NEM IS AKARUNK.-Mert ez a hazánk...

-Csak az a "qrva árok" -ne lenne! De van,-és amíg "megvan",- akadályát képezi annak,-hogy a KINYÚJTOTT KEZET -az árok "másik oldalán állók" - MEG TUDJÁK FOGNI!

Pedig ezt -(már régen)- SOKAN AKARJÁK! -Csak az "árok már olyan mély",- hogy nem tudják se átlépni,- se átugrani! -Sokan "megpróbálták":-az eredménye vagy verés,-kizárás,

-vagy "csak vakondok” lett belőle.

-A legnehezebb,- ha ez az "árok -családon belül" húzódik.
-Mert abba "csak belebetegedni,- vagy belehalni"-lehet.

-Lehetne "betemetni is",- de ez a gondolat eddig még "csak a baloldalon"-született meg.
-Ha majd a "jobb" is úgy érzi,-hogy Ő is tehetne a BÉKE ÉRDEKÉBEN -"valamit",-1-x talán átsétálhatunk a fölött az árok fölött úgy is,- hogy nem sérülünk meg.

-És akkor már eléri mindenki a "feléje kinyújtott kezet", -akár meg is foghatja. Még meg is "ölelheti",-hiszen "családon belül" marad.

-Ezt az "írásomat" -nem CSAK NEKED SZÁNOM,- mindenkinek! -Mert úgy vélem,-nem "magántitok"-hanem csak egy ember "véleménye",- amit nem szégyell kimondani.
A "Tiéd is" -megállja a helyét minden fórumon. Pláne ott van a "helye",- amihez fűzted:-egy másik vélemény mellett. Mert 1 szem egyet,- sok szem TÖBBET LÁT!

-És amit "sokan,-egyformán látnak, -AZ AZ IGAZSÁG! -Amit már végre,-de legalább EGYSZER -ki kell mondani! Ha egy ember mondja,- nem hallatszik messzire.

-De ha SOKAN,- akár 25000 ember ,-az már az ÉGIG IS ELHALLATSZIK!

 

Így gondolkodok Én,-a”vén hülye”,-aki azt gondolja:-Avilágot meg lehet váltani! Nem lehet.

Ehhez mindenkinek,-vagy legalább a többségnek AKARNI KELL!

-Mert -sajnos,-ez az,-ami „egyedül nem megy”!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.10.03. 08:47 Szólj hozzá!

Címkék: politika gyurcsány elemzés

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr55693742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása