A „szépkorúak” megbecsüléséről

Ezt a hozzászólásomat a Gyurcsány blogban követtem el,-ahol a HÍR AZ VOLT :

-A 90. ,-95. és a 100. születésnapját betöltő nyugdíjasok EGYSZERI JUTTATÁST kapnak az államtól. Gondolhatjátok,- milyen "nagy összeg" lesz ez!

 

-Mégis sokaknak "nem tetszett",- csak azért:-Nem Orbán találta ki!

Az egyiknek,- akinek a véleményével legkevésbé értettem egyet,-ezt írtam:

 

Kedves?? "Filó"!

 

-Én egy 71 éves nyugdíjas vagyok,- Te 48 éves DOLGOZÓ.

Az,- hogy Neked HAZÁD legyen,- a Mi korosztályunk építette újjá,-nem is egyszer: - A KÉT KEZÉVEL!

 

Az egész országban 1 !!! -kezeden megszámolhatod a 100. életévüket betöltött "szépkorúakat",-akiknek a LÉTED KÖSZÖNHETED!

 

És Te sajnálsz Tőlük "az egy szál virág"-mellé egy BORÍTÉKOT?

Nem sül le a képedről a bőr?

 

 

Ennek ellenére Én azt kívánom Neked:

Ha "valami csoda folytán" -megéred a 100. SZÜLETÉSNAPODAT,

  • kapd meg Te is az érte járó "rengeteg pénzt",

  • - köszönd meg az "ünneplést és elismerést",

  • - de utána vonulj vissza "magányodba",- állj a tükör elé,

  • - és a MOSTANI VÉLEMÉNYEDÉRT - köpd szembe Magad.

 

 

Ilyen,-és hasonló "hozzászólásokkal" szoktam válaszolni az ilyen ökröknek,

  • amit Nektek is ajánlok.

  • Mert az ilyen „emberszabásúakkal” másképp nem lehet beszélni.

 

Ajánlom a Kapcsolat.hu oldalon blogjaimat "elolvasásra",- ha arra jártok. Mindenről,-és mindenkiről van valamilyen véleményem.

Orbánról különösen „hízelgő”, -Rá nézve:

-Mert ha az „őszintét írnám”,- a papír elsárgulna-”szégyenében”.

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.10.08. 12:28 Szólj hozzá!

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr54702707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása