Egy kedves Ismeretlen Ismerősnek ajánlva

-küldi -Szilárd bácsi-

 

 

Ma reggel,mivel az idő is rossz volt,

nem készültem sehová,felkélni kedvem se volt,

-így hát a TV mellett„maradtam”,

és a napi politikában kicsit „tájékozódtam.

 

Meghallgattam, -mit döntött az MSZP és a kormány,

hogy maradjon,-vagy távozzon az a Gyurcsány,

aki alatt a párt és a kormány népszerűsége

olyan mélyre süllyedt,-mint „a béka segge”

 

Aztán meghallgattam még néhány „szakértő véleményt”,

Boross Péterét és Bokros-”csomag” Lajosét,

akik egyhangúan mind azt hangoztatták,

hogy „milyen nagy szarban” van az ország.

 

 

És elgondolkodtam azon,hogy én ugyanígy látom!

De mért van akkor az,-hogy itt meg azt látom,

hogy „mindenki az én véleményemet támadja,”

pedig valójában ehhez nincs is joga!

 

Pláne nem  a „fogadatlan prókátornak”,

akit senki nem kért meg a feladatra,

mivel az „ügy” már rég okafogyott lett,

mivel a „felek” már rég megegyeztek .

 

Mindnyájan belátták,hogy követtek el hibát.

És mivel megtalálták a hibának az okát,

nem átallották a „félreértést” elismerni,

nem szégyellve egymástól elnézést kérni.

 

 

Csak azt nem értem én,sehogy se fér fejembe:

A „fogadatlan prókátor” hogy nem vette észre?

És hogy meri olyanba az orrát beleütni,

amihez nincs,nem is volt soha semmi közi!

 

Így hát „kedves”Derakin,én azt mondom,                                     csupán jó szándékkal inkább csak ajánlom,

előbb tanuld még meg az életet élni,

és csak azután bátorkodj „tanácsot adni.”

 

 

Mert az ÉLET,-nem csak játékról szól.

Az életben vannak „örömök,-és gondok”,

Sokkal kevesebb van örömből,-mint gondból!

Fogadd el,-aki jobban tudja:-tapasztalatból.

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.10.09. 16:30 Szólj hozzá!

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr82705331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása