Miből lesz az ember,- és mivé válik.

 

Néhányan regényt írnak,-mások "csak novellát"

én naplót szeretnék az életemről...Nincs előre megírva..

Lehet, hogy "csak egy pillanatnyi elmezavar" adta az ötletet.
Az is lehet,- nem is lesz "folytatása".Egy biztos:
Amit leírok,

Én írom,- és csak az igazat: Amit Én gondolok arról,

amit le akarok írni, és le fogok írni magamról,-MÁSOKNAK, tanulságúl arról,- hogy SZÜLETTÜNK,- élünk,

és "egyszer majd meghalunk...
De nem mindegy,- hogy "addig" - hogy élünk!

 

`szultankam` -írta ezt az egy szót,- ami a `gondolatot` adta ahhoz,- hogy írjam meg az `Életem regényét`- folytatásokban.

rossz fiu  

Mindössze ennyi volt az `üzenet` szövege, amit ma hajnalban találtam , ami egy `gondolatot` ébresztett fel bennem. Be akarom bizonyítani (elsősorban Magamnak-és `annak a Másiknak,- aki mindig ellentmond Nekem`)-hogy talán nem is vagyok olyan     „rossz fiú”! Ítéljétek meg magatok!Ha sikerül,                                   talán a „végére is érek”,- ha nem,- `leteszem a lantot`...                     Minden esetre ELKEZDEM:-Valahogy  így.

Válaszoltam Neki:

Mire avégére értem, megszületett az 5let: Mi lenne,ha erről blogot írnék, folytatásosat, naplószerűen?                                     És mivel `aludni már úgysem tudtam,                                      időm meg temérdek sok,-a  GONDOLATOT - tett követte!

Vagy mégse. Épp most készülök bevallani összes bűnömet..
Ha `megismersz`,-akkor talán más lesz a véleményed.
        Vagy nem.  Akkor is az leszek, aki vagyok, és aki-`voltam`: Egy, A SOK KÖZÜL, akik ezt az országot benépesítik:            EMBER. Aki lehet JÓ, `Walakinek biztosan` vagy ROSSZ, Sokaknak természetesen:

De EGYEDI és megismételhetetlen.                                           Erről tesz tanúbizonyságot az a tény,                                       hogy mind a tízmillió állampolgárnak más az ujjlenyomata, különböző a beállitottsága,-de valamiben EGYFORMÁK:

Mindegyikünkben `magyar szív dobog,- és magyar vér folyik`!
Mindnyájunknak ez a föld, ahol születtünk,                           élünk, és `majd meghalunk`,a HAZÁNK.

Nem akarok „csak az egyik felében” élni,                                békében szeretnék  NYUGODNI.
 
Remélem,- amivel majd `betakarnak`,                                      az már EGYSÉGES,- és magyar föld lesz...

AZ  EGYSÉGES  MAGYARORSZÁG  FÖLDJE!   

-Ezt azért még `szeretném megérni` 


 Ezt válaszoltam,-és komolyan gondoltam.

A választ, a Naplót, és a KÍVÁNSÁGOMAT  egyaránt.

 Ha Ti is komolyan úgy gondoljátok, hogy érdemes elkezdenem mert kíváncsiak vagytok egy ember véleményére, aki megígéri, mint a bíróságon szokás, hogy  csak az igazat fogja leírni,   azt, amit annak gondol, vagy amit csak elképzel az életéről, egészen attól a perctől kezdve,- amikor még `nem is volt`!

 De a `képzelet -nagy erő`,- és képesség annak,-akinek van. Nekem,-(`egyesek állítják`) van némi képességem ahhoz, hogy azt is lássam,- ahol ott se vagyok,- és azt is tudjam, amiről `fogalmam sincs` .  Az meg egészen biztos,            hogy MINDENBE BELEÜTÖM AZ ORROM,                                  amihez viszont  KÖZÖM NINCS!

Ezért vagyok más, mint egy másik ember,- mert mindannyian egyediek és különbözőek vagyunk. 


 Ezért vagyok éppen Én,- Szilárdbá';`- a magam számára csak a Vén Hülye,  amit ha más mond,  NEM  TŰRÖM EL!

 

Jól el leszünk egymással,de csak ha Ti is  AKARJÁTOK!


 

 

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.11.03. 13:31 Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: napló

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr92747340

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: big data certification london 2019.03.18. 07:11:03

Hogyan írj meg egy motivációs levelet? - Motivációs levél – legyen a tiéd a legjobb!

Trackback: big data certification london 2019.01.04. 02:59:24

A vásárlók előttt alázzák az alkalmazottakat - Munkahelyi (T)error

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása