Orbán  Viktor  levele  Édesanyjának.

 

-Mindez  csak  a "képzelet  játéka!"- de  nagyon  igaz  és  TANULSÁGOS!

 

ÉDES KISFIAM! Szeretett VIKTOROM!

Az alábbi levelet Orbán Viktor édesanyja írta, fiának..A levél, a képzelet szárnyán érkezett, de akár valóságos is lehetne! De szép is lenne!Mivel közérdekű, ezért én úgy érzem, nem sértem meg nagyon a levéltitkot, ha itt, és most közreadom!)

 

Csak most hozta a fIDESZ-futár a leveledet, de érezve zaklatott lelki állapotodat, azonnal válaszolok! Kértem, várja meg a válaszomat! Ugye nem baj, kisfiam?

DRÁGA KISFIAM!Tudom, nem szereted, ha így szólítalak, de nekem mindig is az én drága "kisfiam" maradsz!Tudod, egy anya, már csak ilyen! Átérzem, és megértem lelki állapotodat. Ki, ha én nem!? Tudod, ezt már többször mondtam, folyamatosan Apádat látom Benned, kicsiben és fiatalon! Ő is ilyen! Mindent azonnal akar(t)! Mindenkit le akar(t) győzni! (Lehet, hogy azért lett Ő Győző, Te, pedig azért Viktor!?
Látod, ezt nekem tudnom kellene, de bevallom őszintén,nem tudom! Ez a sors keze!?)

Tudod kisfiam, (Te ne tudnád!?) nem volt könnyű életünk! (Kinek volt az?) Az állandó harc, a verseny, a könyöklés az egyik oldalon, és a "jópofizás", az alakoskodás, és a talpnyalás a másik oldalon! Mindez az érvényesülésért,a fennmaradásért,a látszólag boldogabb életért! Édesapád, ezt mesterien értette, és művelte is. Ilyen szempontból, tényleg őrá ütöttél! Büszke is voltam, és mind a mai napig vagyok is RÁTOK!

 

Tudod, még nem mondtam, mikor miniszterelnök voltál, nagyon jól esett, mikor az emberek összesúgtak-búgtak a hátam mögött: "Nézd, ott megy! Az a nő, a VIKTOR anyukája!" Kihúztam magam!DE!Akkor is mondtam, és most is csak azt tudom Neked mondani: a rajongás, a szeretet nem őszinte! NEM NEKED SZÓLT, HANEM A POZICIÓDNAK, A BEOSZTÁSODNAK! Ezt ne feledd!Ezért most hangosan kiáltom, mert Apádnak is, és Neked is kiabálni kell, hogy végre megértsétek! TEGYÉL RÓLA, drága kisfiam, hogy a megnyilvánulások ŐSZINTÉK legyenek!NEKED, csak NEKED szóljanak, azért, amit TETTÉL, és ne azért aki, vagy ami vagy! NE A POZICIÓNAK, és ne a beosztásnak szóljon!Kisfiam! Én itthon a családban, a környezetemben, a volt munkahelyemen mindig a béke angyala voltam! A "lelkizős",az "őszinte",az emberi!

Mindig tele őszinte emberi érzésekkel, és szeretettel! Titeket is erre neveltelek!

Megtanultam életem során, hogy az ilyen mentalitású embert nagyon sokan szeretik, és kedvelik! Ez egy jól eső érzés!De azt is megtanultam, hogy bár a példa ragadós, (szokták mondani) az ilyen mentalitású ember példáját kevesebben követik, mint az önző, akarnok, törtető, és gyűlölködő ember példáját! Miért? Ki tudja?Lehet, hogy a negatív példa ragadósabb, mint a pozitív? Az sikkesebb? Trendibb? Talán ezért lehet az is, hogy küzdöttem is Apáddal (később Veled, és öcséddel is) rendesen!Mindig le lettem hurrogva, hogy "Te nem értesz hozzá!", "Te ne szólj bele!", (a nagyok dolgába)

 

Nem kell szentimentáloskodni! Az élet küzdelem, az erős győz, a gyenge elbukik! Mondtátok TI! DE EZ NEM IGAZ! Váltig állítottam, és állítom ma is, hogy az ÉLET nem így működik! Rosszul láttátok, és látjátok!Ez téveszme! Méghozzá évszázados, évezredes téveszme! Egy torzszülött! Méghozzá, belénk nevelt torzszülött! Elménkben cipeljük magunkkal, apáról-fiúra továbbadva! És ez ellen, tudom, belátom nagyon nehéz küzdeni! De kell! Mert csak ez visz előre!

 

Azért, drága kisfiam, mert Te is ezek szerint a téves, ma már nyugodtan kimondható, hogy önsorsrontó eszmék szerint élsz! Az állandó verseny, az ádáz küzdelem, a sajnos beléd nevelt, a valaminek való megfelelés kényszere TÉGED is elvakított. Tudatod nem tud uralkodni, betanított elméden! Az egyszer már megízlelt, "édes hatalom" utáni vágy elnyom Benned szinte mindent, ami emberi! Ami az embert, emberré teszi!
Az EGO-d elvakít!Ezért nem hallod meg az idők szavát, és ezért nem látod tisztán a valóságot!Pedig most váltani kell!  Nincs más út,ha ember akarsz maradnit, ha politikusként, népéért/hazájáért érdemben tevő államférfi, hazafi akarsz lenni!

Könnyes szemekkel írom le most ezeket a sorokat! De hát ismersz! Én ilyen vagyok!

Tudod kisfiam, nincs fájóbb egy édesanyának annál, amikor tükröt kell tartania édes gyermeke elé!Mert Ő látja,amit a gyereke nem! De szeretné elérni azt,hogy gyermeke lássa a VALÓSÁGOT!Mert így elkerülhetővé válik a fájdalmas kijózanodás,a kudarc, a zsákutca!Bele tudsz az én helyzetembe gondolni, érezni? Itt, és most!?Ha most nem, akkor egyszer majd biztosan!De akkor, valószínűleg én már nem leszek!

 

Gondolj majd akkor ÉNRÁM! Mindezt azért teszem, azért mondom, mert mindennél jobban szeretlek, és a javadat akarom!Ha hagyod!Mit szeretnék? Mit kérek Tőled?

Elsősorban azt: LÉGY EMBER! Ez a két szó, ha alaposan belegondolsz, MINDENT kifejez! Ebben a két szóban MINDEN benne van!Arra kérlek, hogy halld meg az idők szavát, azért, hogy ne legyen kényszeredett, erőltetett a mosolyod!Nevess, mosolyogj úgy, mint 3 éves korodban, amikor megkaptad tőlünk, karácsonyra az első tűzoltó autódat, tudod, azt a nagy, piros, létrásat! Akkor még tűzoltó akartál lenni! Most is előttem vagy az őszinte, ártatlan, gyermeki mosolyoddal! Én olyannak szeretlek!

Miért nem maradtál olyan!? Már megint pityergek! Küzdök a könnyeimmel! Legyél újra OLYAN! Rajtad áll! Csak rajtad! Vedd észre, és tegyél erőszakot magadon, (ha másként nem megy!), hogy ami most, ebben a válságos időszakban kell, az nem más, mint: bizalom, megértés, együttműködés-összefogás, és szeretet! Mindezek őszintén, és nem "csináltan", mesterkélten! Vedd vissza az EGODAT! Sok! ÁRT!

 

CSAK ezeket kérem TŐLED! Ez lenne az én segítségem, illetve tanácsom, amit kértél tőlem!Illetve, még egy! Ez most jutott eszembe! Aktuális! Ha rám hallgatsz, akkor összegyűröd a már többedszer elhalasztott évértékelődre írt beszédedet, és írsz egy másikat! Olyat, ahol már figyelembe veszed, jó-anyád tanácsait! Ez, lenne az én segítségem, illetve tanácsom, amit kértél tőlem! Ha megteszed, akkor már nyugodtan elmondhatom:NEM ÉLTEM HIÁBA!Arról nem is beszélve, hogy akkor tényleg BÜSZKE LESZEK, a kisfiamra! A VIKTOR-ra, rád, édes kisfiam!És abban is biztos vagyok, hogy ha megteszed, amit kértem, akkor az általa kiváltott reakciók már mind őszinték, és emberiek lesznek! Neked fognak szólni, nem a pozíciódnakÉs tudod, egy anyának ennél nagyobb boldogsága nem lehet! Így már tényleg büszkén húzhatom ki magam!

 

Bízom BENNED, kisfiam!

Milliószor csókol, szerető édesanyád.

A MAMA

 

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.02.22. 09:43 1 komment

Címkék: blogok család humor

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr59957886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ködember 2009.02.23. 11:19:56

Szilárd! De szép is lenne, ha megfogadná az édesanyja tanácsát! Tartok tőle alma nem esett messze a fájától!Bánatos lennék, ha ilyen fiaim lennének!
süti beállítások módosítása