MAMA! Kérlek, SEGÍTS!

Az alábbi levelet ORBÁN VIKTOR írta, a napokban, édesanyjának. A levél, a képzelet szárnyán érkezett, de akár valóságos is lehetne. De szép is lenne!
(Időközben, talán, megérkezik a MAMA válasza is!) Mivel közérdekű, ezért én úgy érzem, nem sértem meg nagyon a levéltitkot, ha itt, és most közreadom!

 

DRÁGA MAMA!

 

Régen találkoztunk! Hiányzol! És megmondom őszintén, nagyon hiányoznak Nekem a kedves, meghitt családi összejövetelek, a közös ebédek, a vacsorák,a velük együtt járó beszélgetések! A lelkizéseid nagyon hiányoznak! Te tudod, hogy most mire gondolok!

 

Remélem! De sajnos, ez a fIDESZ, minden időmet leköti! Ezek a fiúk, NÉLKÜLEM, semmit sem tudnak megoldani! Mindenre NEKEM kell figyelnem! Állandó kapkodás, rohanás az életem! Találkozó, beszéd, nagy-gyűlés, ("tag-gyűlés"), utazás!

Budapest - Brüsszel - Budapest - Felcsút!

 

Na ez utóbbi, egyre ritkábban, sajnos, mert már ott tartok, hogy a focira sincs időm!

Te tudod a legjobban, Drága mama, hogy ez mennyire tud hiányozni! Lehet, hogy a végén még ebben is Neked lesz igazad!?Tényleg focistának kellett volna lennem!?)

 

MAMA! Mindig azt mondtad, hogy "Merjek nagyot álmodni!" Szót fogadtam! Egyfolytában álmodom! Nagyokat! A miniszterelnökségről, és a hatalomról!

Drága MAMA! De Te azt nem mondtad, hogy ez ennyire fárasztó! Már hét éve folyamatosan csinálom, és csak Neked bevallhatom, hogy már kezdek belefáradni!

 

SŐT! Már unom! Már senki, és semmi nem a régi! Még a Kövér, meg a Kósa sem!

A Deutsch-ról már nem is beszélve! Ha ez a derék Szíjártó, na meg a Répási nem lenne, talán már régen feladtam volna! Ők tartják BENNEM a lelket, na meg szóval, a valójában az ÉN szavamra szomjazó zembereket! De ŐK ketten, ezt ma már jobban csinálják, mint ÉN! Ennyi "zöldséget", ÉN sem tudnék összehordani!

 

Na, és itt van még ez a válság is! Na, meg a Gyurcsány! A FLETÓ! A nagy keresztem! ÉN ezt láttam előre! Ez a fazon, ez kiakaszt! Fáraszt! Nem kicsit! Nagyon!

Nem volt neki elég, hogy az emlékezetes, választási TV vitában szabályosan lealázott,

de azóta is folyamatosan, ahol tud, betart NEKEM!

És az Istennek se akar lemondani, eltűnni, és átadni a helyét NEKEM!

Mindig, folyamatosan megújul, mint akinek 100 élete lenne!

 

MAMA! Te érted ezt? Hogyan csinálja? Te érted ezt? Mert ÉN nem! Segíts NEKEM! Kérlek! Tudod, már ott tartok, hogy szabályosan félek tőle!

(Senki másnak, de Neked bevallhatom!)

 

Hiába a toronymagas népszerűségünk, (teszünk érte, rendesen!)

de ez a pali, mindig kitalál valamit, csak azért, hogy ENGEM bosszantson!

Legutóbb, talán két hete volt, amikor az Érdekegyeztető Tanácsban,

a Nemzeti Megegyezés kezdeményezésével (kormány-munkaadók-szakszervezetek) hozta rám az idegbajt, és bosszantott!

 

Már nem győztük hogyan elhallgatni, amikor jött ez a sajnálatos veszprémi tragédia. Na, ez jókor! Ez aztán segített elterelni róla a figyelmet!

De ez a pali nem nyugszik! Már éppen kezdtem megnyugodva hátra dőlni,

mikor megint jött, hétfőn, a Parlamentben, a válságkezelő programjával!

Teljesen kiakaszt, és őrületbe kerget! Már nem tudunk elég gyorsan kivonulni sem! Első szavait így kénytelen voltam hallani!

 

Biztosan Te is láttad azt a kényszeredett vigyort, amit megeresztettem a legutóbbi kivonuláskor.Ez a mosoly leplezte érzéseimet! De minek mondom! Te ismersz Engem!

 

MAMA! Ez a kétségbeesés, az elkeseredettség, és a tehetetlenség mosolya volt!

Neked, bevallhatom! Csak Neked, senki másnak! Ha ez így megy tovább,

akkor a végén sikerülni fog ennek a Gyurcsány fiúnak rendbe rakni az országot!

De, ha sikerül neki, akkor mikor jövök ÉN? Ki, és főleg meddig fogják NEKEM,

és a fiúknak elhinni a mesterien kiművelt, igazságba "csomagolt" hazugságaimat!?

Mert ÉN, no meg a Szíjártó csak mondjuk a magunkét, de a Gyurcsány meg csinálja!

Csinálnám ÉN is, ha hagynák! De egyre inkább nem hagyják!

 

DRÁGA MAMA! Arra kérlek, adj tanácsot! Kérlek, segíts! Mit rontottam el ÉN?

Mikor, és hol tértem le, ÉN, az igaz útról? Tudom, ismerlek,

Te mindig is, egy érzelem-gazdag, "lelkizős" anya voltál, és szerencsére,

remélem még sokáig leszel is NEKEM! Mindig Te vittél színt az életünkbe!

Nagyon szeretlek is ezért!

 

Ellentétben Apával, aki előtt mindig a pénz, és a hatalom lebegett!

(Lehet, hogy ÉN inkább Apára hasonlítok!? Ki tudja?)

Úgy érzem, hogy most fordulóponthoz érkezett az életem! (Neked bevallom!)

Most csak TE segíthetsz nekem! Kérlek, "lelkizz" egy kicsit nekem!

Most egy szerető anyai "fejmosásra", egy "lelki-fröccsre" van szükségem!
A TE stílusodban, azért, hogy újra egyenesbe kerüljön az életem!

Azért, hogy szerető kicsi fiad, BOLDOG legyen, újra!

De nem MINDENÁRON! Érted ugye!? TE ne értenéd!?

 

Milliószor csókol, szerető fiad,

Viktor.

 

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.02.22. 20:36 Szólj hozzá!

Címkék: blogok család humor

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr77959228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása