Egy nemkívánatos személy

 

eltávolítása

 

iivcs38 Válasz Panka63 bejegyzésére:

 

 

-Csak tudnám,- miért álltok szóba vele,

Mikor látjátok,- hogy "elment az esze"!

-Ész nélkül csak vagdalkozni lehet!

Ki,-mit főz magának,-csak azt EHET!

 

Aki Szeretetre vágyik,- az itt van!

-Ki csak Gyűlölni tud,-helye NEM ITT VAN!

Ide az EMBEREK járnak "eszmét cserélni",

Van elég HELY,- ahol lehet a X@rt kavarni!

 

Ezért Kedves EMBERtársaim,-ha Rám hallgattok,

A provokatív "embereknek"?-nem  válaszoltok!

Ez többet jelent Nekik,- akár KÉT POFONNÁL!

 

Mert jobban FÁJ NEKIK,- mintha "lealáznád"!

 

Aztán úgy kullog el,- mint a "kivert KUTYA"!

Ha Őt már a "sánta kutya"- meg se ugatja!

Magától is rájön: -ITT NINCS KERESNIVALÓJA!

Ezután már nyugodtan ülhet MAGA A KUCKÓBAN!

 

 

 

 

 

 

 

Egy „félig-sikerült” ultiverseny

 

 

Iivcs38 Válasz Panka63 bejegyzésére:

 

 

Már éppen sikerült "elaludnom"-
Már majdnem ÁLMODNI kezdtem,
-De azt nem sikerült "megtudnom",
Hol vagyok! -Mert közben felébredtem!

Egy irodában feküdtem "ruhástól" a takaró alatt,
-Ahová még csak az imént hoztak "haza",
Még nem kellett "felkélnem",-hát bámultam a négy falat!
Kellett még fél óra,- hogy induljak oda,

Ahol majd felvesznek barátaim,-mert versenyre MEGYÜNK!
-Nem túl messzire,- ide a "szomszédba",- BAKSRA!
Ultiverseny lesz ott a javából! -És ha "nyerünk",
Jó hangulatban,- "dalolva"- jövünk majd HAZA!

Az "álom" -így elmaradt: A rideg valóság AZ VOLT,
Előző nap a "lapjárásom" annyira "qrvarossz" volt,
-Hogy zsebemben egy árva peták se maradt!
-Közben az autó meg vidáman haladt...

De miből fogok JÁTSZANI?-Vetődött föl Bennem,
-Hiszen előbb "Walakitől'-egy kis PÉNZT KELL KÉRNEM!
A sofőr,-a Barátom nagyon kedves volt Velem,
Adott Nekem! -Így már volt miből kártyázni,- NYERTEM!

Az anyagi helyzetem ettől sokat nem javult:
Mert míg "tegnap" valódi pénzt BUKTAM,
A "MAI"- ehhez képest "csak SPORTULTI VOLT!
a TARTOZÁST ebből megadni nem tudtam.

De sebaj! Lesz még olyan,- hogy Fortuna Velem lesz,
Akkor majd biztosan Nekem is sok pénzem lesz!
-Ebből meg tudom adni Minden Adósságom,
-És közben nem fog "elszállni" ÉBEREN az álmom!

 

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.05.07. 08:30 Szólj hozzá!

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr111107540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása