Kedves Éva!

Fel vagyok háborodva!
-Nem kicsit,- nagyon!

Vasárnap éjjel "hirtelenfelindulásban"- elkövettem egy blogot,- Knock Aut! címmel!
Szerintem,- és akik OLVASTÁK!

Danus,- Gyöngyim,- Mtimi, - JÓ VOLT, - és senkit nem sértett!

Mégis,- mire "feljött" a NAP, - már "hült helye volt!"
Szeretném tudni,- hogy
EZ A KAPCSOLAT? -A „baloldaliak” portálja?

Lehet,- hogy "eltévesztettem a házszámot?" Ha időd "engedi",

HOMÁLYOSÍTSÁL FEL,- hogy NEM ÁLMODTAM,- hogy "írtam"...

Mert "Lepsénynél még MEGVOLT",- de mire HAZAÉRTEM,- "elveszett"! Arról is, hogy vajon már FERI-E a Táncsics Alapítvány kuratóriumának az elnöke?

-Mert a "verebek is ezt csiripelték" és ha IGAZ, neki csak tudni kéne,

hogy SZÓLÁSSSZABADSÁG VAN,- ahol a "véleményét" elmondhatja BÁRKI!

MERT A HELYZET JELENLEGI ÁLLÁSA SZERINT

csak a jobboldaliak mondhatják, a "BALOSOKAT" - kimoderálják!
Ez,- "szerintem" -kimeríti a POZITÍV DISZKRIMINÁCIÓ fogalmát!

AZ IS LEHET,- hogy ez a "portál is" ÁTKERÜLT A JOBBOLDAL tulajdonába! -/Péccsel együtt!/ Ebben az "esetben"- kérésemet vedd semmisnek.

Ha mégse,-szólj néhány KERESETLEN SZÓT az érdekemben Gyurcsány Ferencnél, /-azt hiszem,- hogy ezzel a "kéréssel" jó helyre fordolok!/-hogy a jövőben a véleményt tiszteljék annyira a "kedvesnek” egyáltalán nem mondható MODERÁTOROK,

hogy legalább válaszoljanak a sokadik reklamálásra,- de a fellebbezésre feltétlenül!

Mert ha "nem tévedek",-
EZ A MUNKÁJUK! Nem pedig az, hogy a

"véleménnyel rendelkező BLOGTÁRSAINKNAK a kedvét"

ÖRÖKRE ELVEGYÉK AZ ÍRÁSTÓL!

 

Szerintem ehhez elég, ha a kevésbé tisztelt jobbos véleményeket BENTHAGYJÁK!

Segítel?
--

-Egy „elkeseredett” barátod és blogtársad-

 

-Szilárdbá'-

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.05.12. 10:39 Szólj hozzá!

Címkék: blogok politika

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr941116697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása