Feladó: Panka63
Címzett: iivcs38
Tárgy: Drága Szilárdbá!
Dátum: 2009-06-11 07:20

Te olyan vagy nekem, mintha az apukám lennél...
Hidd el, nagyon szeretlek, de most ezt kell tennem.
Még egyszer leszek, amikor törlöm magam...
skype: ancsaotp
mail: sziriuszalfa@gmail.com

Szeretettel ölellek:
Pankád

 

Ezt,- bizony,- „szó nélkül” nem tudtam MEGÁLLNI!

 

-Nekikezdtem hát /NEKI!/ -verset fabrikálni.

 

 

 

Kedves Panka!

 

 

Én ugyan az „apukád” éppen hogy nem vagyok,

De ha „folyton nyavalyogsz”,- a seggedbe rúgok!

 

-Elárulhatnád legalább,- hogy most "mi a kínod",

Hogy a gyűrődést már ITT SE nagyon bírod!

 

Mért akarsz mindenáron Alfába lemenni?

De mért kell Neked "ehhez" CSILLAGGÁ VÁLNI?

 

A Szíriusz az Égen "csak” egy fényes CSILLAG!

De Te ITT,- A FÖLDÖN - maga az ÉLET VAGY!

 

Nem szabadna Neked itthagynod Minket!

Te ettől sokkal jobban szeretsz MINKET!

 

Ezért,- ha van még Rád "némi Rá-hatásom",

Néked "jószívvel" - én most azt ajánlom:

ÜLJ A SEGGEDEN,- ott,- ahol most vagy!

A "fényes csillagokat" MAJD KÉSŐBBRE HAGGYAD!

 

Mert különben "olyan pofot" LEKEVEREK NEKED,

-Hogy attól "vagy megjön", -vagy ELMEGY AZ ESZED!

 

-az a „jó édes” APUKÁD!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.06.11. 08:15 Szólj hozzá!

Címkék: vers humor

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr301178109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása