Kedves Tagtársak!

 

"Érdektelenség okán" nagy a valószínűsége annak,- hogy egy hét mulva az IWIW-en belül működő klubomat bezárom,

és ITT IS befejezem tevékenységemet.

 

Akik a klubomban tagok,- "körüzenetben" mondtam el. -El vagyok keseredve.

 

Elsősorban azon az ÉRDEKTELENSÉGEN,- amit tapasztalok:

Lassan már senki nincs,- aki KI MERNÉ NYITNI a száját AZÉRT,

hogy ne kerüljön az MSZP a "süllyesztőbe"- hogy ha EL KELL BUKNI,

azt legalább EMELT FŐVEL tehessük meg!

 

Van néhény "elszánt EMBER"- aki "teszi a dolgát". És a TÖBBI?

Ez is BALOLDALI KLUB,- hiszen a szív továbbra is OTT DOBOG!

De "teszünk azért"- hogy ne tapossanak el Minket? Azt látom,- NEM!

 

MERT AKKOR LEGALÁBB néhányan KÖSZÖNTÖTTÉK VOLNA A húszéves pártot,- AMIT MINDANNYIAN A baloldal Pártjának tartunk.

 

És ami "kiverte a biztosítékot" Nálam!

Az EGY Julikán kívűl /-LESZÁMÍTVA A KAPCSOLATRÓL HOZOTT néhány ismerősömet/ KI KÖSZÖNTÖTTE a "születésnapost?"

 

Ezért határoztam úgy: ITT nem érdemes az időm "pazarolni"

BEDOBOM A TÖRÖLKÖZŐT!

 

Ott fogok a jövőben "tenni"- ahol látszatja is van.

Elhoztam IDE IS a "lehetőségét annak"- hogy a nélkül is

ODAMENJETEK INNEN- hogy a "lábatokat" kitennétek a KLUBBÓL.

 

Nem éltetek vele. Ezért,- ha a "helyzet" az én klubomban is,

és itt is VÁLTOZATLAN, az enyémet BEZÁROM, ebből pedig távozom.

 

Ezt az írásomat "elkeseredésemben" követtem el.

-De amit BE FOGOK tartani.

 

Ha nem "találok megértő fülekre",- és megértő BARÁTOKRA.

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.10.12. 14:04 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr471444978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ződgyík 2009.10.13. 14:32:12

NA ha feladod, akkor te veszítesz.
Csak mert nem támogatnak? Na és! Ha én mindent abbahagytam volna, amit valaha elkezdtem azért, mert egyedül vagyok, semmim sem lenne ma.
Ez egy buktató. A szélmalomharc nem egyszerű játék, szokj hozzá. Ezt vállaltad, nem? Akkor a nehézséget is viseld. Pár év, éy ilyen blog annyi lesz, mint gomba az eső után, miután Orbán cár elkezdi a méretrevágást...
Ne csak a rivadalfényben légy erős, hanem a nehéz időkben is!

Szilárd bácsi 2009.10.13. 14:46:25

@Ződgyík: -Nem tudom,- Ki vagy.-De szívesen kerülnék Veled közelebbi kapcsolatba.

Ha Te is "akarod",- legegyszerűbb módja:
Ha van iwiw-ed, megkeresel Várszegi Szilárd néven.
Azon b elül van egy Klubom, "baloldali összefogás az Új Magyarországért" címmel,- amit épp BEZÁRNI készülök.

De egy kis "vérátömlesztés" segítene aBBan,- hogy szándékomtól elálljak.

A "Másik": A Hapcsolaton van az a blogom,- aminek "egy kis része" ez. -PROLÓG- címmel.
süti beállítások módosítása