HÁT NEM LE VAN SZARVA?!?!

 

Ezen a „címen” szólok Hozzátok Ma reggel.Mindössze azért,- mert így ÉRZEM,- és mert így is van. Mert „felhívásomra”- ami már ma 4 napos

eddig „vagy semmit,-vagy csak ELUTASÍTÁST KAPTAM!”

Pedig semmi mást nem kértem,- /amire ígéreteket is kaptam/

hogy nézzetek be Hozzám .(egy olyan kklubba,-amit harmadmagammal alapítottam)

 

Eggig még a „lábnyomotokat se láttam”- ami számomra egyértelmüvé teszi a lassan,- de biztosan „családi szlogenné váló véleményt”: -”Hát nem le van szarva?!?!?”

 

Nagyon szépen köszönöm. Ez egyenes beszéd, még kommentártse kell hozzá fűzni!Megértem én -egy szóból is- )meg a hallgatásból is ( NEM KELL MÉG MEG (is)- MAGYARÁZNI! -”Hát nem le van szarva?!?!?!”

 

Ennek a KLUBNAK,- /ahová hívtalak Benneteket/- sok „topikja” van.

És még lesz TÖBB IS.Van közöttük „néhány”- ami politika.

A TÖBBSÉGÜK- a „Szívről-és Lélekről” szól.Ha ebbe ELVBŐL nem lehet, NEM AKARTOK,-belépni,- az CSAK EGYET JELENTHET!

Mit akar már „megint a „vén Hülye?”- HÁT LE VAN SZARVA! /mint mindig/

 

A nélkül mondtatok VÉLEMÉNYT- hogy a „tényállást megismertétek volna”!

Miről is szól ez a (ZÁRTKÖRŰ! Jelenleg 20 főt számláló) klub?

  1. Hogy egy csokorba gyűjtsem azokat, akik SZERETNEK, akik TISZTELNEK, akik ELFOGADNAK olyannak, amilyen vagyok. Ti,- ebben nem akartok részt venni: Tehát OTT VAGYUNK MEGINT! NEM LE VAN SZARVA?!

  2. SZERVEZZEM azokat a tevékenységeket, amikben a segítségeteket szerettem (volna)- kérni! Nem kértetek belőle! Pedik többen „megígértétek,

  3. de ma már más világ van : Az ADOTT SZÓ- ma már nem ér semmit!

    Még családon belül se! Mit lehet ebből „levonni”- KÖVETKEZTETÉSÜL? -”Megint LE VAN SZARVA!

 

Ezek után SZERETNÉM, HA ELOLVASNÁTOK néhány „rövid írásomat” /amit , ha úgy gondoljátok, a VILÁGÉRT SE, (NEM HOGY A VÉN HÜLYE ) kedvéért NEM KÖTELEZŐ, amit a szívemből írtam, de a lelkem is megszólalt, amikor írtam.

Amire volt,- aki VÁLASZOLT IS! Vannak „kérdéseim”- HOZZÁTOK!

 

Egyenesek,- amire „csak egy szóval lehet,- és kell felelni”!

  1. Szeretitek Ti szüleiteket,-nagyszüleiteket,-Apátok helyett apátokat, MAMÁT,

    (mert Mi egyek vagyunk, habár a segítséget MAMA ADJA, mégis sokszor a papán kéritek számon) Akinek nem inge, ne vegye magára.

    (ez itt KÖZMONDÁS- de Rátok vonatkozik!)

  2. Ha igen,- akkor nem lenne „mindenre az a válasz”!Hát most már IGAZÁN le van szarva!Ha a véleményetek változatlan,- tudomásul veszzük /mert ez nem CSAK AZ ENYÉM/És hogy ne legyen kétségetek,- AZÉRT AKAR (mama) INNEN ELKÖLTÖZNI,- mert úgy érzi,- amit most „Kifejtettem”- igaz.

 

Lehet,- hogy nem „mindegyiktek érez így”,- de a VÉGEREDMÉNY ez!

Mert amikor 8 év alatt egyik unokánk egyszer se lépte át a küszöböt MAGÁTÓL,

-amikor „egyik lányunk”- /semmiség miatt/-képes felrúgni a SZÓRAKOZÁSUNK (1 „P” P „K” miatt), „keresetkiesésről beszél” ha „néha”- egy DISZNÓ- elvérzik az udvarunkon, amikor hétfőn azt mondja „Walaki” -OK. -És „csütörtököt mond”.

 

Ez számomra AZT JELENTI:- mit már leírtam párszor:

LE VAGYOK (mama is!) SZARVA!

De ha „máshová megyünk”- ott se különb a HOZZÁÁLLÁS.

-Végül OTT IS,- mindenki által- LE VAGYUNK SZARVA!

 

MERT ha „nagynehezen”- egy számomra fontos írást ELOLVASTATOK „WALAKIVEL” és a véleményét kérdem,- „Hiányzik egy „A”- betü!”

ez a VÉLEMÉNYE! -És akarsz + 1-et? Szó se lehet róla!

-Vagy „egy neki valót”-egyik unokámnak odateszek az „orra elé” (nekikezdeni is úgy kezd,- mintha 100 „zabszem”- szúrná a seggét,- és 2, mondat után azt kérdi: „muszály elolvasnom?” Nem, egyáltalán nem muszáj. Csak arra nem jön rá SENKI közületek,-hogy ezzel már megint KIMONDTÁTOK,- amit csak „gondoltok”: „már megint ezzel jön a vénhülye”! -Most már VÉGKÉPP LE VAN SZARVA!

 

MÁR A 3. „FELVONÁSRA- kedvem sincs,- mert ha a „legokosabbnak tartott unokámtól azt kaptam,- amit” várhatok az APJÁTÓL!

Semmit,- hiszen már meg is KAPTAM!

 

ÉN A KEZEM NYUJTOTTAM FELÉ, Ő azzal,- hogy „karácsonyra”

(hívásom ellenére,-igéretét megszegve) -NEM JÖTT EL,- kimondta a végszót!

 

Mi,- akik minden gyermekünket,- unokáinkat,-vőinket szeretünk

(csak ezt „nem egyformán mutatjuk ki!)- erre vagyunk ÉRDEMESEK!

 

Hogy „le legyünk szarva”.

 

Köszönjük szépen!

 

Ez EGYENES BESZÉD VOLT!

 

És senkinek nem kellett a „véleményét megváltoztatni”,

mert az már ELEVE MEGVOLT!

Lehet,- csak Mi bíztunk ABBAN,- hátha „mégse”.

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.10.12. 13:32 Szólj hozzá!

Címkék: család napló

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr411444918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása