Bevallom összes bűnömet! Butaságom története.

 

Ajánlva az Olvasószerkesztőnek és a modiknak

 

Négy éve kezdődött: Karácsonyi ajándékul kaptam egy „kiszuperált számítógépet”.

Használni se tudtam,- az unokám tanított meg a legelemibb dolgokra.

 

Bevallom, a technika nem erősségem: Még a mobiltelefonomat is nehezen tanultam meg kezelni, ma se tudok rajta „csak telefonálni”, holott 1000 -féle funkcíó van rajta. Hátmég a számítógép! Kezdetben bekapcsolni se tudtam. Játékre használtam, ultiztam és pókereztem rajta. Ezt is úgy,- hogy be volt állítva,- csak rá kellett kattintani.

 

Lassan „tanultam meg”, hogy másra is jó!

ÍRÁSRA! Életemben nem írtam 10 levélnél többet. De ez teccett,- hogy ítt EL TUDOM OLVASNI! (már ha nem ütök mellé)

 

Első „Írásaim” a Jójátékon jelentek meg, a FALIUJSÁGON. Ha meguntam a kártyázást,- elolvastam Mások írásait,- és Én is írtam. Lassan ez lett a „szórakozásom”- csípkelődni Másokat,- belekötni még az élő fába is.

 

Találtam újabb HELYET!

Az unokám „felvett ismerősnek” az iwiwen, ettől kezdve ITT IS írkáltam fűnek,- fának. Összeszedtem volt tanítványaimat,- kollégáimat, - ultistársaimat,- csoportokba szedve. Közben egyre hosszabbak lettek az írásaim: Belejöttem, mint macska a fingásba. Verseket is írtam. Igaz,- nem pályáztam meg egyik irodalmi díjat se,- „csak úgy” kedvtelésből ÍRTAM.

 

-Ekkor történt,- hogy FELFEDEZTEM a politikát! Mindig is érdekelt,- de ettől kezdve ez lett a fő érdeklődési köröm. Írásaimat „elmentettem”,- és már azt se tudtam- hol találom meg,- ezért az unokám csinált egy blogot,- amit megtanúltam „kezelni”. Persze nem RÖGTÖN! Még ma se tudom.

 

Politikai „pályafutásom” az F N Bamondóban kezdődött, majd a Kapcsolat.hu-val folytatódott. Ítt lettem „blogger”, - és itt éreztem OTTHON igazán magam. Ma van számos Közösség, amit vagy Én csináltam, vagy tagja vagyok Itt és az iwiwen egyaránt. De még Mi is épp olyan „analfabéta” vagyok,- mint ketdetben. Elég egy ÚJÍTÁS a technika oldaláról,- és megáll a tudomány.

 

Épp ez a baj!

Az este,- amikor a sokadik „leb@szást” kaptam, hogy MÉRT ÍRKÁLOK HÜLYESÉGEKET, fogalmam se volt,- mit vétettem. Majd egyik ismerősöm a chaton elküldte a „corpus deliktit”, -Egy KÖRÜZENET VOLT,- amit Én küldtem a csoport tagjainak, - mert a „számítógép ördöge” megtréfált. Amit eddig egy külön lapról ÁT TUDTAM MÁSOLNI a „Körüzenetbe” - tegnap „nem vette be” a gép!

 

ADATBEVÉTELI HIBA! Ezt írta ki. Többször is! Akkor jutott eszembe,- hogy „csak úgy tudtam eddig is írást küldeni”, ami hosszabb a megengedettnél,- hogy azt BETETTEM A SAJÁT BLOGOMBA, - és onnan „linkként” már be tudtam másolni.

Így történt meg az,- amiről eddig sejtésem se volt,- hogy a „kuplerájomnak” nevezett blogomból küldött ÜZENET visz magával MÉG HÁRMAT! (ajánlottként!)

 

Hajnalban naaagy DURRANÁS VOLT!

LEESETT A TANTUSZ!

MEGVAN! Miről beszélt Gefy, amikor ama „leb@szást” kaptam!

A számítógép ÖRDÖGE életre kélt! Tudtomon kívül „összekapcsolt” írásokat tetszőlegesen, amik valamilyan címen összefüggenek.

 

Ez az Én „Magánblogom”, - amibe berakom az írásaim nagrészét. Azért,- hogy „maradjon „walami” - utánam emlékül az „utókornak” (családnak- ismerősöknek)Ott vannak a Naplóm részletei,- a verseim és a politikai mellett a kártyás történeteim,- meg az ÖSSZES HÜLYESÉGEM- amit rövid „pályafutásom” alatt összefirkáltam.

 

Nem vagyok mindegyikre büszke! De akkor is Én írtam. És azt hittem,- az ott is marad! Aki pedig kíváncsi egy „vénhülye” írásaira, megnézheti. Hiszen ott van a KULCS a lábtörlő alatt.Ezt sokan ISMERIK, bemehet boldog és „boldogtalan” is. -És ha már „kuplerájnak” mínősítettem, (mert olyan nagy a rend benne,- hogy nem találom meg azt, amit keresni szoktam) aki bemegy,- EGYET FIZET,- hármat kap! alapon mindjárt NÉGY ÍRÁS BIRTOKÁBA JUT!

 

Arra jöttem rá! Hogy Én is,- amikor ezen az úton „terjesztek „walamit” elküldöm a SAJÁT HÜLYESÉGI BIZONYÍTVÁNYOMAT! Hiszen „ragadványként” olyan is kikerül, amiről halványlila fingom se volt EDDIG!

 

Nem vártam reggelig: Azonal kiűltem BEVALLANI összes bűnömet.

Kedves Ismerőseim,- Barátaim!

Ma hajnalban ÉRTETTEM MEG azokat az „aggodalmakat”, amelyek az elmebeli állapotomat „taglalták” RÉSZLETESEN.

-És amiről a „számítógép ördöge” tehet,- meg az Én ANALFABÉTASÁGOM.

-Ez úton kérek elnézést Minden ismerősömtől és Barátomtól- akit tudatlanságom okán megbántottam.

 

De szerintem van néhány „jóakaróm is”, - akik akkor is kihoznak ONNAN írást, amikor ott se vagyok. Pusztán „jóindulatból”- mert a jelekből itélve EZ IS MEGTÖRTÉNT. Kaptam olyan „leveleket én is”- amelyikbe arra panaszkodnak ISMERŐSEIM,- hogy a „nevemmel visszaélve” ott jelennek meg írások,- AHOL NEM IS JÁRTAM! (pl: facebook- ahová be se tudok lépni)

 

.Remélem,- elég „hitelesen” ős őszintén GYÓNTAM.

Aki úgy érzi: Tanúsítani tudja,- kérem, a BECSÜLETEM ÉRDEKÉBEN tegye meg.

Nekem Itt csak egy „nevem” él. Amit szeretnék TISZTÁN megőrizni.

 

Ami az említett „kuplerájomat illeti”: Fogalmam sincs,- hogy tudnám „kivédeni” a támadásokat,- hiszen oda bárki bemehet. De azt hiszem, - hogy a „magánszférámba” belépő LÁTOGATÓ arra nem kap felhatalmazást,- hogy bármit kivigyen onnan.

 

Arra viszont segítséget kérek BÁRKITŐL, hogy tudom a KÜLÖN LAPRA ÍRT ÖZENETEMET a „körüzenetbe” átmásolni. Mert ezt EDDIG meg tudtam csinálni,- TEGNAP már nem.

 

Előre is köszönöm,- ha „Walaki segítő szándékkal” megtanítja nekem használni SZAKSZERŰEN a számítógépet. Az az unokám, aki ezt megtehetné - ugyanis RITKÁN van itthon. Egyetemista- és a nyáron DOLGOZNI FOG.

 

S O S

 

Szerző: Szilárd bácsi  2010.06.19. 05:22 Szólj hozzá!

Címkék: blogok útmutató

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr212092930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása