Egy  levél,  amit  akár  Mikes  Kelemen  is  írhatott  volna  nemlétező  hugának

 

Kedves  Hugom!

 

Azt  hiszed,  Én  nem  tudom,  miért  jössz  vissza  „csak  egyedül”?  

Az    OKOT  (sajnos)  én  is  épp  úgy  tudom, mint  Te: 

„Nővérünk”  nincs  abban  az  állapotban...

 

Ha  tévednék,   írd  meg  nyugodtan,  de  Én  lennék  a  legjobban  meglepve, 

ha  nem  lenne  igazam. Ugyanis  2006-tól  "ismerem",  személyesen.

 

A  Közösségben,  ha  valaki  "elmegy"  a  széke    ideig  üresen  marad.

Tehát  ha  "viszajön",  ugyanoda  ül,  mint  ahonnan  felállt. Ha  jól  tudom: 

EGY  HELYRŐL    mentél  el, de    HÁROM    helyre  jöhetsz  vissza.

Azóta  ugyanis  (talán)   lábraállt  a   TEST, 

akinek  meg  kell(kéne)  alapozni  az  új  Magyarországot, 

amelyikben  nincsenek  "oldalak",  csak    EMBEREK.

 

Ahol  az  Embert  nem  kilóra  "mérik" (árulják),

 hanem  a szerint, mennyit   ÉR!  Ember, vagy   GAZEMBER!

Nekem  már  nem  sol  időm  van  erre  az  "emberpróbáló"  feladatra, 

de  ami  van,  ennek  elősegítésére  próbálom  áldozni. 

 

Ezért vágtam olyan  nagy  fába  a fejszém, mert  bíztam  benne:  LESZNEK, AKIK  SEGÍTSÉGEMRE  LESZNEK   ebben  az  emberfeletti  munkában.  Mert   EZ    az!

Ezt csak úgy lehet (és  szabad)  csinálni, ha az  Ember   hisz  is  abban,  amit  csinál.

 

Elárulok  egy  "titkot":  42  éves  pedagógusi   MUNKÁM    során 

nem  "dolgoztam"  annyit,-  ment  az  utóbbi két-három  évben.

Te,  mint  pedagógus,  legjobban  tudod,  mivel  "jár"  a  felkészülés  az  órára.

-Életemben  nem  írtam  egyetlen  VÁZLATOT.

A bemutató  tanitásra  igen,  amikor  még  csak  tanultam  a  szakmát, 

de  akkor  se  néztem  bele,  ezért  lett     ÖTÖS    a  tanításom.

 

Pedig  annyi „szakfelügyelő”  senkit  nem  nézett  meg,  mint  engem:

De  egyse  kérte.  Ők  ugyanis  megnézték  az  órát,

és  „utána  kérték  csak  a    VÁZLATOT,  ha  volt  benne  kifogásolnivaló.

 

Volt  ugyan  "egy  cetlim",  amit  ha  akar  "Walaki", vázlatnak  is  elment (volna) 

Ezt  arra  a  célra  tartottam  magamnál,  amikor  egyik-másik  "hülye helyettes"  ELŐTTE   kérte. (igazgató  is  volt  ilyen) Utána  soha  senki  nem  kérte.

Mert  valójában  "dolgoztam  én  akkor  is"    FEJBEN,  de  ha  leírtam  volna,  másnap  már  nem  tudtam  volna  elolvsni.

 

Mióta  a  számítógép  "betört  az  életembe",  alapvetően  megváltozott  a  helyzet.

Amit  "leírok"  el  tudom    OLVASNI.   

Ezért  írom  le  a  "gondolataimat"  és  megosztom  másokkal.

 

Ha  még  nem  tudnád:  (de  tudom,-  hogy    TUDOD) 

A  saját  , különbejáratú  "kuplerájnak"  nevezhető    BLOG - gyűjteményemben 

az  Életem  nyitott  könyvként    OLVASHATÓ.

 

Nem azért írom, mert nem tudod, hanem  mert az egyik  egrégibb  "tulajdonságom",

a   LUSTASÁG   időnként  arra  késztet,  hogy  (kifordítva  egy  közmondást )

AMIT  MA  LEÍRSZ,    holnapra  is    lesz!  (mások  okulására) Ezért  szoktam  írásaimat elmenteni, amelyek Nekem is teccenek!  Van  bőven,

ezért  van  tele  a  Kupleráj,  és  onnan  szoktam  előkapni  egy-egy    RÉGIT,   

ha  lusta  vagyok  "újat"  írni.

 

Ezt  is  meg  fogod    LÁTNI    walahol,  remélem,  nem  fogod  a  szememre  hányni.

De  a  blogom  "hozzáférhetőségét"  kirakom  ide  is: 

Pont  azért,  hogy  aki  kiváncsi,  belenézhessen.

 

http://szilardba.blog.hu

 

Kártyás  vagyok,  nem  félek  "kiteríteni”  a  lapjaimat. 

Az  "Ördögtől  se".  Ebben  a  nyitott  könyvben    BENNE  van  az  Életem.

Nem vagyok se jobb, se különb a "Deákné vásznánál", de  amióta  az  eszem  tudom:

EMBER    voltam,  ma  is  az  vagyok,

 és  amikor  eltávozok  ebből  a  "siralomvölgyként  emlegetett"  Világból,

Embertént  fognak  eltemetni.

 

Hogy  "mások"  mit  gondolnak  rólam?

 Arra  van  egy  épp  erre  a  célra  kitalált    KITŰNŐ  GYÓGYSZEREM,

a    LASZAROM-tabletta.

 

Kedves  hugom!  Levelem  azzal  zárom:  (már  érzem-  blog  lesz  belőle)

 

"Dolgozni  csak  szépen,

ahogy  a  Csillag  meg  az  égen,

Úgy  érdemes!"

 

Szeretettel:  Bátyád

Szerző: Szilárd bácsi  2010.08.30. 09:57 Szólj hozzá!

Címkék: blogok család barátság

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr102258061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása