2010  október  22  jelentősége.

 

Ez  a  nap  nem  egyszerűen  egy  dátum, amitől  kezdve  új  időszámítás  kezdődik a baloldali politikában,  hanem  visszatérés  az  alapokhoz, Marxhoz, -56-hoz is -89-hez, amikor  az  akkori  baloldal  meghatározó  politikusai  felelősségteljes  döntéseket  hozva  példamutató  módon  cselekedtek  az  ország  érdekeinek  figyelembevétele  mellett.

 

Ez  a  nap  az  újjászülető  MSZP  születésnapja, amit  alulról  szervezve  segített  a  Nép,  felülről  pedig  az  az  ember,  akiben  megvan  a  lehetőség  arra,  hogy  ezt  az  akaratot  érvényre  juttassa. Bebizonyosodott,  hogy  a  haza  érdekében  képes  a  gondolkodó  Emberek  sokasága  tenni  azt,  ami  összeköt  minket:  Koalícióra  lépni  minden  hazája  érdekeit  védő  Emberrel  a  demokrácia  védelméért. Ez a nap volt, ahol végre felemelt fejű Embereket lehetett látni önfeledten  örülni. Annak, hogy végre egy  Ember  (és  sok  követője)    KIMONDTA  AZ  IGAZSÁGOT! Hogy  a  "Király"  meztelen,  (vagy  inkább  ESZTELEN)    hiszen  mást  sem  tud, mint  az  agymosott,  alulképzett    "birkanépét"  hülyíteni,  miközben  NYÍRJA  A  BUNDÁJÁT,   és  nyúzza  a  bőrét..

Előbb  utóbb  a   HÜLYÉNEK  IS  FÁJNI  FOG!

Október  22.-én  újra  jó  volt  baloldali  érzelmű  Embernek  lenni.
Elkezdődött egy Új Korszak, ahol az Igazságnak előbb kell győzni, mint a "bumfordi" kormánynak a szavatossági ideje lejárna. A cimke hazugságok áradata  után  került  az  "árura", amiről használat közben derült  ki: Hasznavehetetlen. Ehhez sok víznek kell lefolyni a fejekből, hogy kitisztuljanak a szemek, ne csak nézze, lássa is az Ember az eredményeket, amiket a kormány romoknak akar láttatni! Nem szégyenkeznünk kéne, hanem büszkén vállalni eredményeinket  és  változtatni  hibáinkon!

Ez október 22.-e legfontosabb üzenete, amit  a  jelenlevők  mindegyike  MEGÉRTETT.   Remélem, ez nem csak fellángolás, hanem  egy  Új  baloldali  erő    SZÜLETÉSNAPJA.

A  Nép   és   Vezetője   VÉGRE   egymásra  talált. Egy  cél  elérése  érdekében.  

A  DEMOKRÁCIÁÉRT,  A  KÖZTÁRSASÁGÉRT! A  Gyurcsány  Ferenc  által  meghírdetett    DEMOKRATIKUS  KOALÍCIÓNAK  egy  feladata  van  ez  után!
HÚZZUNK  BELE!

 

Az  ünnep  fényét  emelték  a  hozzászólók.

 

Dr. Vitányi Iván 

Részlet  beszédéből: Azt mondom befejezésül, egy öregember üzeneteként, nem hagytam abba a politikát, azt hiszem, egy fiatalember alkalmasabb arra, hogy gyakorlatilag vezessen egy ekkora munkát, Gyurcsány Ferenc egy fiatalember. Azt mondom tanulságként, mindannyian, akik együtt vagyunk, az együttlét közben ne feledkezzünk el önmagunk és egymás kritikájáról. És egymás kritizálása közben ne feledkezzünk arról, hogy együtt vagyunk.

 

Dr. Molnár Csaba

Dühöt és az igazságtalanságnak a keserű ízét éreztem, mert azt láttam, amit Ti is valamennyien: hogy tudatos munkával leépítették a nemzeti büszkeségünket, különösen a magyar baloldal szimpatizánsainak és szavazóinak a büszkeségét. Mondhatni azt is, hogy bűntudatot kényszerítettek rájuk, pedig egyébként büszkeségre lenne okuk. Elvették a nyelvüket, elvették a szókészletüket, és nem maradt más, mint az ok nélküli szégyenkezés. Hát, kedves Barátaim, ennek vége. Ha máskor nem, akkor a mai napon ennek vége.

 

Bangóné Borbély Ildikó

 „Amikor elvitték a zsidókat, nem szóltam semmit, mert én nem vagyok zsidó. Amikor elvitték a cigányokat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok cigány. Amikor elvitték a papokat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok pap. Amikor elvitték a kommunistákat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok kommunista. Amikor elvitték a vallásosokat, én nem szóltam semmit, mert én nem vagyok hívő. Most, amikor jönnek értem, nincs, aki értem szóljon.” Ezt ne várja meg a baloldal.

 

 „Hidat szeretnék verni valahogy.

Bár tudom, hogy a hídverés mély szakadékok

 fölött mindig veszélyes és nehéz.

 Mégis megpróbáltam bús-merészen,

van olyan is, aki röhög rajtam.

 

De én verem a hidat a szívek szakadéka fölött.

Hidat szeretnék verni valahogy az emberszívek között,

hogy egymásra találjunk már a szörnyű szakadékok fölött.

Hogy a sok kis külön világ egymáshoz zöld utat találjon,

s e sok kis magányos kicsi sejt egy élő testté váljon.”

 

Gyurcsány Ferenc 

 Orbán Viktor kormánya nem tehetségtelen. Nem tehetségtelen szemfényvesztésből, nacionalizmusból, nem tehetségtelen, ha hatalmi mámorról van szó, bűnbakkeresésről, gyűlöletkeltésről, hagymázas és bornírt szabadságharc hirdetéséről. Ezekben kiválóak. Ezzel szemben hiányzik belőlük az alázat, a méltányosság, a mértéktartás, a demokratikus szellem, az európai kulturáltság, a realitásérzék, a szakértelem, az utóbbi hetek tanúsága szerint a kormányzóképesség is, nem is beszélve a humorérzékről és a tisztességről.

Hazánknak önmaga nagyságától elszédült, bumfordi kormánya van.

 

http://kapcsolat.hu/blog/a_demokratikus_koalicio_alakulo_ulese

 

Úgy látszik a  DK  megalakulása nem  mindenkiből  váltott  ki  osztatlan  örömöt a baloldalon  sem. Erre  utalt  szaníi  Tibor  „Szexi  MSZP”  című  blogja, aminek  tartalmával  nem  tudok  egyetérteni.

 

Kedves Tibor! Nem nekem címezted, de szeretnék rá válaszolni. Úgy  mint magánember és mint párttag, aki harcolok  az  MSZP-t  ért aljas támadások ellen, amit a Fidesz  8  éve  gátlástalanul  megtesz. De szólok az ocsmányságért, amit az MSZP vezetése és vezető politikusai  megtettek  a  felelősség  áthárítása  érdekében: mindenért Gyurcsány a felelős!    szlogenek  hangoztatásával.

Bocsáss meg, de Te egy "senki" lennél, ha Gyurcsány nem viszi győzelemre az MSZP-t kétszer  is! Persze nem csak te, a többség, azok  főleg,  akik  a  reformok meghírdetésében   nem álltak mellé,  inkább  gátoltátok,  mint  segítettétek  tevékenységét! Mi  az,  hogy  Gyurcsány  cipőjéből  is  ki  kéne  lépni, meg  a  lejárt szavatosságú politikusokat el kéne  felejteni?

Tudomásul  kéne  venni  mindenkinek, főleg  a  baloldalon hogy  ma  Magyarországon  egy  Ember  kedvéért  gyűlik  össze  a  baloldali  Emberek  sokasága, ez az  Ember  pedig   Gyurcsány  Ferenc.

Aki  ezt  nem  látja párton belül, politikai vakságban szenved, több kárt okoz,  mint  hasznot. Egy  olyan  rendezvény  után,  mint  a  DK  sikeres  alakulója,  ekkora baromságokat  hírdetni  nem  vall  józan  gondolkodásra. Ideje  lenne  "magadba  szállni"  (vagy  csak  szembenézni  önmagaddal)  azért, hogy  elgondolkodj  egy  egyszerű  tényen:  Ki  a  "hülye":  Az  az  egy  hét  alatt  összejött  3000  lelkes  baloldali,  akinek  hatására  (reményeim  szerint)  rövidesen    EGYMILLIÓ  EMBER    alkotja a  DK-t,  vagy  az  a  néhány  "ellenző".  akinek    SAVANYÚ  A  SZŐLŐ?

Én,  aki  csak  egy  vidéki  "senki"  vagyok  a  sokmillióból,  AZ  UTÓBBIAKRA  SZAVAZOK.
Ha  nem  akarod,  hogy  a  baloldali  "népharag"  elsodorjon, minél  előbb  találd  meg  a   HELYED  "párton  belül",  mert  rövidesen    KÍVÜL   lesz  tágasabb!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2010.10.25. 12:50 Szólj hozzá!

Címkék: blogok politika gyurcsány koalíció demokratikus

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr352397210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása