KEDVES  KLUBTÁRSAK!

 

Szomorú  vagyok. Nem  kicsit,  nagyon. Elsősorban  azért,

mert  nem  látom  azt  a  tenniakarást,  azt  a  lelkesedést, 

amivel  remény  lenne  meggátolni  Orbanisztán  kialakulását.

 

Miközben az Orbán-banda teljes gőzzel bontja a demokrácia és a jogállam alapjait,

a  baloldal  rezignáltan  szemléli,  és  semmit  nem  tesz  ellene.

Sokszor  még  annyit  sem, hogy  egyik-másik  társának  írásait, 

amiben  bizonyos  tettekre  buzdítana,- elolvassa. 

A  továbbadásról  meg  kár  szót  ejteni.

 

Hogy  lehetne  azt    TERJESZTENI,   amiről  magunk  sem  tudunk?

Sajnos,  nekem  is  kezd  elegem  lenni  a  fölöslegesen  falra  hányt  borsóból.

-Ha  egy  írásomra  a  tagság  nagy része  nem  reagál,

- fölöslegesnek  érzem  a  fáradságot  az  írásra.

 

Úgy  érzem:  Inkább  választja  a  nép  a  „szolgaságot”  és  a  kiszolgáltatottságot,  csak  ne  kelljen  semmiben    ÁLLÁST  FOGLALNI.

Jobb  a  békesség, - kerül  amibe  kerül.

 

Ebben  nem  szeretnék  partner  lenni. Vagy  tesszük  a  dolgunk, 

vagy  adjuk  fel  a  sorsunk  irányításár  azoknak,  akik  majd  eldöntik, 

mit    LEHET,   mit  nem  akár  csak  gondolnunk  is.

 

Elvégre  a    MI  IDŐNK    már  lejárt. (-az  öregekre  gondolok)

Ha  ezt  a  tézist  elfogadjuk,  akkor  akár  HOLNAP    vihet  a  fiunk  a  hegyre. (lányunk  is  megteszi..) Jól  bevált  módszer  (volt)  Japánban, 

de  nálunk  is  ez  a  jövő  látszik  a  legjobbnak – Fidesz-szemmel  nézve.

 

Elvégre  aki  nem  gyűjtött  életében  semmit,  az  annyit  is  ér!

Szomorú  vagyok  több  okból.  Még  azok  is  „cserben  hagynak”  sokszor,

akik  egyébként  azt  mondják,  hiányoztam... Minek?  És  Kinek?

 ha  arra  sem  érdemesítenek,  hogy  írásaimra  csak  egy  szóval  is  reagáljanak?

 

Elment  a  kedvem,  na  meg  az  egészségi  állapotom  sem  a  régi.

 Ma már kétszer is meggondolom,  hogy  nekivágjak  egy  hosszabb  kalandozásnak.  Erre  több  okom  is  van: Nem  merem  egyedül  hagyni  a  feleségem, 

mert  még  nincs  rendben.  -És  minek,  ha  úgy  érzem,

nem  támogatják  elképzeléseim  a  Társak?

 

Szomorú vagyok.  Azt kell tapasztalnom, hogy még nincs  itt  az  idő  az  ébredésre.

Nekem  meg  annyi  időm  nincs,  hogy  kivárjam.

 

Szomorú  vagyok,  mert  ha  egy  probléma  megoldása  közben  kimondom, 

amit  gondolok,  sokan  sértve  érzik  magukat  olyanok, 

akiknek  egyébként  nem  lenne  az  ingük,  mégis  magukra  veszik.

 

Végül azért vagyok a legszomorúbb,  hogy  minél  jobban  akarok  csinálni  valamit,  annál rosszabbul sül el. Lehet, hogy alkalmatlan vagyok  egy  közösség  vezetésére?  Meglehet.

 

-Elvégre  nem  véletlen,  hogy  annyi  értékes  ember  hagyta  el  a  Közösséget,  amióta  Én  irányítom  ezt  a  klubot,  hogy  egy  „Másik”  kitelne  belőle!

 

Mi  ebből  a  tanulság?  Valami  nem  stimmel. Van  egyfajta  stílusom, 

amin  nem  tudok,  de  ha  legalább  magamhoz  őszinte  akarok  lenni, 

nem  is  akarok  változtatni. Ezt  sokan  nem  bírják  elviselni.

Kétféle megoldás látszik célravezetőnek: Vagy Én adom  át  a  váltóbotot  másoknak,  vagy  elfogadnak  ilyennek,  amilyen  vagyok.

 

Mindkét megoldásra nyitott vagyok. Egyre nem: hogy levegőnek nézzenek a társak.

Akkor  egyoldalúan  fogom  befejezni  a  közösségi  életet. Bedobom  a  törölközőt.

 

Ezt  már  sokszor  fontolgattam. Soha  nem  volt  olyan  nagy  az  esélye,  mint  most.

Hogy  miért?  Elég  bőven  kifejtettem.

-Most  eggyel  több  okom  van  rá:  A  feleségem  egészségügyi  állapota.

 

Egy  dolgot    SOHA  nem  fogok  megérteni: 

-Olyan  nehéz  egy  mondattal  méltatni  egy  írást,  amit  egyébként  elolvastatok?

Ez  a  legfőbb  oka  annak,  hogy    SZOMORÚ  VAGYOK.

 

Ennél  talán  az  is  jobb,  ha  legalább  „leszarnátok”...

 

Hogy  kedden  ki  lesz  a  „vitavezető”?  Az  attól  függ.

-Hogy  ennek  a  levélnek  milyen  lesz  a  visszhangja...

Mert  azt  qrvára  unom,  hogy  mindenért  Én  legyek  a  felelős...

-És  a    LEVÉT    nekem  kelljen  meginni  mindenért....- amit  el  se  követtem.

Szerző: Szilárd bácsi  2011.04.04. 12:05 Szólj hozzá!

Címkék: politika barátság elemzés útmutató

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr592798437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása