KEDVES KLUBTAGOK, BARÁTAIM!

(azokhoz is szólok, akik erre nem tartanak igényt)

 

Nem panaszként mondom, de úgy gondolom, a tisztánlátás érdekében nem árt tudnotok, miért vagyok ilyen „letört” az utóbbi időben. Ennek legfőbb oka az egészségi állapotom romlása. A „többi” mind ennek a velejárója.

 

Hogy ez mennyire érinti a további együttléteinket? Sokban. Egyszerűen fizikailag vagyok képtelen megfelelni annak, amit célul tűztem ki magam elé. Hogy még ezt az évet végigversenyzem két szinten, az Országoson és a Budapestin. Ez az, ami már nem megy.

 

Voltam 3 hetes rehabilitáción. Ez jól esett.. De ami „bajt” felszedtem ott, abból a mai napig nem tudtam kimászni.. Valamilyen vírusos fertőzést, ami egyrészt a torkom és a légutakat támadta meg, másrészt az emésztési rendszeremet. Nem akarom még egyszer összeszedni ezzel kapcsolatos panaszaimat, ezért a ma reggeli „Hogy vagy”? kérdésre adott válaszomból aki akarja, megérti, aki nem, sajnálom. De ez az igazság!

Hogy Ki az, aki megkérdezte? Nem hinném, hogy nem találja ki mindenki..

 

Ma reggelre arra ébredtem, hogy befostam. Ez nem vicc! (5 óra táján) Azóta 3 X voltam WC-n .-És "Szibéria" még csak most jön! BE VAGYOK SZARVA! Itt a "vég"?

Volt Debrecenbe szervezett programom. Az ultiszövetség Közgyűlésére hivatalos vagyok, (az Én javaslataimról fognak dönteni) + szerveztem hozzá PARTIT. Most itt "ülök" és nem merek elindulni. Visszamondom. Fogalmam sincs, meggyógyulok-e a "buliig, vagy a talpam dobom fel. (Aranka sincs különbül!) Hát így "állunk"..

 

Ma Patakra is kéne mennem kártyázni: Oda se megyek. Bevettem egy széntablettát, Aranka tanácsára ittam egy unicumot.Most rászánok annyi időt, amíg rendbe nem jövök, a lábam sem teszem ki. Segít Aranka „kúrálni”, habár egymást kell támogatnunk, hiszen mindketten dögrováson vagyunk. Ezenkívül össze kell állítanom a Programot. Van rá elképzelésem, amit a többségnek jóvá kell hagyni. Ma ezzel fogok "szórakozni"...Majd ha kész lesz a "terv", megmutatom, mielőtt kiteszem-(két fosás között) Széjjel fogok nézni. Szoktam tájékozódni, mielőtt belevágok valamibe.. Azt hiszem az ÁLLAPOTOMRÓL is be fogok számolni.. Talán akkor nem fogok annyi méltatlan seggberúgást kapni.

 

Van még néhány változás, amiről tudnotok kell. Az első, hogy a „bulit” átteszem március 2.-ára. Ennek több oka van. Ez egyik, hogy már nem fogok PÉNTEKEN kártyázni azokkal, akikre megharagudtam és megszakítottam a kapcsolatot velük néhány „köcsög” miatt. (ezt a szót azok a barátaim használták, akik nem szeretnék, ha végleg becsukom előttük is az „ajtót”..) Nem is akarom: A „Jegyzőkönyvben” szerepel többek között, hogy a Gulliverben szeretnék továbbra is találkozni azokkal, akik ártatlanok az ügyben.. Ott pedig a játék CSÜTÖRTÖKÖN van. (azon a csütörtökön is) Ez különben a tulaj kérése is egyben. Úgy gondolom, péntek megfelel a munkába járóknak talán jobban, mint a csütörtök. Hiszen eddig is ez a nap volt a szokásos, és ki tudja: Hátha lesz szombaton „walami” mindannyiunkat érintő ÜGY, amin ott tudunk maradni.. Mert volt, aki azt kérdezte: Van korlátja annak, hogy meddig „daj-dajozhatunk?” Szerintem nincs.. És így az a „Mester”, aki azon sopánkodott, hogy megint olyan napra került, amikor Ő dolgozik, talán ez a nap Neki is jó lesz!

 

PROGRAM-tervezet. (nem végleges, megvitatásra vár)

 

  1. Az időtartam korlátla, ameddig a vendégsereg nem kíván hazamenni, nem fogok kiverni senkit sem.

  2. Szeretném,ha a pestiek a vidékről jövőket egy éjszakára vendégül látnák. Ebben az esetben nem kéne idő előtt hazaszaladni – és a baráti szálak erősítése terén is léphetnénk előre. Volt már ré példa, hogy sikerült: Nem csak nálunk. Ez az igény felmerült azon a rendezvényen is, ami a cseh sörözőben volt, és egy idős hölgy vetette fel. Talán van olyan tagunk, akinél van egy-két üres ágy.

  3. Egységesen MENÜT fogyasztanánk. (3 fogás: Leves /grízgaluska/ 2. fogás desszert) A 2. -nál A és B menü közül lehetne választani. Hogy mi legyen az A és mi a B , azt Mi dönthetnénk el (ennyi befolyásom van, a tulaj a barátom, és hogy JÓL FŐZNEK, azt tudom: Oda járunk négy éve kártyázni..- és meg voltunk elégedve) Javaslatom: A – nak Rántott szelet ( a B -t azok javasolják, akik ettől eltérő, diétás vagy bármit szeretnének..)

  4. Mibe kerül ez Nekünk? Elképzelésem: Ami pénzt (a minimumot – 3000 Ft-ot) a MAG tag a befizetéséből Én teszem hozzá, az „alkalmankénti” BÉK-tag a helyszínen fizeti ki. A „számlát” Tóth Nellivel (aki a Bék-tagoktól ELŐZETESEN beszedi a 3000 Ft-okat) közösen fizetjük. Azért 3000 egységesen, mert az ITALT, amit a „pohárköszöntőhöz” felhasználunk, + ami az asztalon lesz „kisérőként” azt Én állom abból az összegből, ami a kéthavi telefonköltségemből rendelkezésemre áll.

 

Természetesen lesznek vendégek, akik + -ban még óhajtanak ezt vagy azt fogyasztani. Ők a VÉGÉN a „többletet” (szintén Nellinek) a becsületkasszába befizetik. (mint szoktuk.)

 

A hátralevő időben ha lesz hol „olcsón” összejönnünk, OTT, ha nem, a Gulliverben tartjuk az esedékes + 2 találkozót, ahol egységesen 500 Ft részvétzeli díj befizetéséből fedezzük a felmerülő összes költséget. Ezt a Gulliver tulajdonosa is jóváhagyta, hogy „vigadhatunk” különösebb fogyasztás nélkül. Aki MAG-tag - és nem vesz részt a bulin, az a 2 találkozón nem fizet „részvételi díjat”. (másutt regisztrációs költségnek hívják)

 

Ez csak terv, ami jóváhagyásra vár. Kérem, észrevételeiteket jelezzétek ITT..

 

Ami a „menetrendet” illeti: Rövid gyülekezés, barátkozás, ismerkedés után pohárköszöntővel kezdenénk. Azt hiszem, erre csak akad egy „önként vállalkozó” amire én is tudok válaszolni (RÖVIDEN! -nehogy megmelegedjen az ital!)

 

Aztán eszünk: Ki mit rendelt. (menüt ajánlok. De lehet mást is.)Közben elkezdhetjük a bemutatkozást: Körben elidulunk, aztán csak a végére érünk. „Magyar ember evés közben nem beszél” legfeljebb a szomszédaival..Akibe még „szorult valami” amit meg akar osztani, a II. vagy a harmadik körben megteheti. Ott senkibe nem fojtjuk bele a szót!

 

Nem zárkózom el a „daj-daj” elől sem.. Akár Én is kezdeményezek néhány nótát..

Akácos út” - és „Deres már a határ”... na és a „Kék nefelejcs” nem maradhat ki..

 

Ha valami nem világos, meg fogjuk beszélni. KEDDEN itt 7-kor ebben a topikban. Addig is lehet kérdéseket feltenni. A VÉLEMÉNYETEKRE pedig kíváncsi vagyok.

Szerző: Szilárd bácsi  2012.02.02. 12:16 Szólj hozzá!

Címkék: barátság

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr304050623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása