Egy baráti ultiverseny tanulságai

Nem minden nap lesz az ember 75 éves.

60 éves ultis multtal a hátam mögött úgy éreztem, hogy tartozom annyival a Barátaimnak, hogy egy direkt Nekik szervezett versenyre meghívjam Őket.

Volt már próbálkozásom meghonosítani szűkebb hazámban, Sárospatakon egy 24 órás versenyt, ami bevallom, nem sikerült.

Senki nem lehet Próféta saját hazájában”.

Viszont minél messzebb mentem, annál nagyobb tisztelettel fogadtak.

Ezért szerettem Budapestre járni szenvedélyem kielégítése céljából, mert itt találtam meg azokat a Barátokat, akikben nem csalódtam.

Míg a legutolsó sárospataki versenyre 11 játékost sikerült verbuválnom, a mostanira 50-nél is több jelentkező akadt.. Persze mindig van lemorzsolódás, előre nem látható akadály. Például a nagy hó, ami egyeseknek lehetetlenné tette a közlekedést..

Ha Mohamed nem megy a hegyhez, a hegy kénytelen Mohamedhez menni”.

Ezért hoztam Pestre ezt a versenyt,

emlékezetessé kívántam tenni minden ultit szerető játékostársam számára.

Van egy ultis klubom a Facén, ott szerveztem a versenyt és az alábbi felhívással próbáltam megértetni, milyen indittatásból gondoltam...

Kedves Ultistársak!

A félreértések, nézet-eltérések okán szükségét érzem helyére tenni a dolgokat.

1. Ennek a versenynek /minden híresztelés ellenére/ Én vagyok a szervezője és a házigazdája. Vannak segítőim a szervezésben, Náluk is lehet jelentkezni: Bolyos Gábor, Levente József, és a „félkezesre” Muzslai Róbertnál.
2. A Verseny két szakaszból áll. Alapverseny, amin minden résztvevő indul és 5 forduló után eredményhírdetéssel lezárul. Aki csak az Alapversenyben kíván részt venni, két választása van: Hazamehet, vagy ottmarad kedve szerint választott partnerekkel játszani. A Gulliver hajnali 5 óráig biztosan nyitvatart.
3. Rájátszás: Aki a továbbiakban is részt kíván venni, még három fordulót „rájátszunk”, minden résztvevő hozza az alapvesenyben szerzett pontjait. Ebben a részben „emelt szinten” megy tovább a játék, A teljes, ( 8 forduló után) Eredményhírdetés.


4. Akinek még van kedve, maradhat „félkezesre”, de maradhat „szabadonválasztott” partnerekkel játszani, de haza is mehet.


5. A félkezest a szokásos szabályok szerint, 5 fordulóval játsszuk. Félkéz mondás dupla, kontra csak félkézből mondható, szubkontra a legmagasabb fokozat.

Mindenki megtalálhatja a Neki kedvező formát. Kedves ultistársaimnak jó szórakozást és jó lapjárást kívánok!

Baráti üdvözlettel: Várszegi Szilárd



A verseny jó hangulatban, baráti légkörben, nézeteltérések nélkül zajlott le. Ezzel az ultis társadalom azt igazolta, hogy így is lehet játszani.. Az eredményesség ebből a szempontból nem lényeges: A sportszerűség és a baráti légkör mindennél fontosabb tényező.

Magáról a versenyről mellékelem Muzslai Robi barátom Ultiszövetségre feltett írását és a válaszomat, illetve köszönetemet azoknak, akik a kebonyolítást segítették.

Egyvalakiről „ebben” nem tettem említést: A feleségemről. Most itt pótolom. Nélküle nem tudtam volna eredményeket elérni, amit ultis pályafutásom alatt sikerült. Ahhoz, hogy ott lehessek mindenütt, ahol ezt a szép játékot versenyszerűen szervezik, az Ő segítsége nélkül nem tudtam volna végigcsinálni. Köszönöm azt a szerető gondoskodást, amivel „útra enged” minden alkalommal és lehetővé teszi részvételemet mindenütt, ahová el szeretnék jutni.

Van még egy személy, aki nélkül a pesti kiruccanásaimat nem tudnám megoldani: egy kedves Klubtársam, aki ugyan ki sem állhatja a kártyát, de minden utamkor helyet ad szenvedélyem gyakorlásához... Nélküle ezt az életmódot nem tudnám folytatni.

http://magyarultiszovetseg.hu/a-75-eves-bajnokunk/

http://magyarultiszovetseg.hu/a-75-eves-bajnokunk-koszonete/

Az út, amin 60 évvel ezelőtt elindultam, eccer végetér. Azt szeretném, ha már nem leszek, az ittmaradók ugyanolyan lelkesen, sportszerűen és baráti légkörben „verjék a blattot”, mint amikor még Én is köztük voltam..

De nem szeretném elsietni a dolgot: Amíg ott tudok lenni az asztalnál, ott leszek mindenütt, ahová hívnak.. És ha megérem, hogy lesz még „kerek évfordulóm”, akkor is szeretném megrendezni ezt a versenyt.

Köszönöm minden Barátomnak, aki megtisztelt szeretetével..

Szerző: Szilárd bácsi  2013.02.26. 12:29 Szólj hozzá!

Címkék: sport ünnep barátság ulti

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr545106301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása