Amikor minden balul sül el...

Szokásos „homo ludensi” hétvégi kiruccanásom legutóbb számos

meglepetéssel szolgált. Egyikse volt a kellemesek közé sorolható.

Már indulás előtt baljós jelek mutatták: Ez az út nem lesz „zökkenőmentes”. A feleségem a fagyasztóláda kiürítése okán talált még benne ezt – azt,

amit feltétlenül vigyek magammal, nehogy üres kézzel menjek.

És mivel elég hideg volt, előhalászott a lomok közül egy szandált,

hogy azt vegyem fel a bebujós papucs helyett..

Ugyanis tavasztól – őszig ez számomra a kényelmes lábbeli,

amihez nincs szükség nagy nekikészülésre, hogy felvegyem.

A cipőt qrvára nem szeretem, mert azt legtöbb esetben

nem tudom felhúzni cipőkanál nélkül,

azt meg nem hord magával az ember, ha éppen a szenvedélyének hódol.

Már a vonatra való felszálláskor kiderült, hogy ezzel a lábbelivel

még meg fog gyűlni a bajom, de már nem volt mit tenni:

A „ballábas” egyik oldalán elvált a felsőrész a talpától.

Mire a helyszínre értem, már teljes egészében a szentlélek tartotta egyben, csak „csoszogni” lehetett benne. De ez csak az egyik:

A cuccot nem tudtam leadni kedves háziasszonyomnak, Barátomnak,

aki alkalmanként szállást biztosít, hogy ne kelljen a híd alatt aludnom.

Ugyanis még ebéd után bent volt a kórházban, várva az utolsó kezelést.

Így magammal kellett hoznom a fagyasztott holmit, ami éjjel 3 – ra természetesen kiolvadt, kisebbfajta árvizet okozva a táskámban.

De térjünk vissza a szandálhoz: Egy 13 órás parti közben

néhányszor ki kell menni a mellékhelyiségbe.

Már a másodiknál „eldobta a talpát” a ballábas.

Ezt még ugyan egy cellux – ragasztóval úgy-ahogy sikerült egybentartani,

de a jelek arra mutattak, hogy a „másik” is megirigyelte,

/szolidáris akart lenni/ és az is „lappogott már”..

Mire „takarodót fújtunk”- mindkettő megadta magát: Kilehelte a lelkét.

Ott maradtam mezitláb, egy tiszta bőr felsőrészü szandálban, talp nélkül.

El lehet képzelni, mekkora derültséget keltett a dolog,

hogy az esőben, a szandál talpát a kezemben tartva

slattyogok” az egyik barátom kocsijáig, aki elvitt a kapuig,

Így azt megúsztam, hogy „mezítláb, gyalog” kelljen hazamennem.

De ez csak az egyik bosszúság, ami utólért.

A telefonom is lemerülőben volt, de Pestig kitartott.

Mihelyt konnektor közelébe kerültem, rátettem a töltőre.

Csakhogy az Istennek nem töltötte!

Sőt, amikor levettem róla, kevesebb volt rajta a „töltés”.

Miután már „hazakerültem”, megint feltettem töltésre,

egész éjjel töltöttem /kikapcsolt állapotban/

Reggel azt írta ki: „Az akkumulátor lemerült”..

Szerencsére nálam volt a másik, az „okostelefon”,

aminek használatához hülye vagyok.

De sikerült „hírt adnom” magamról, hogy nem vesztem el...

A kiruccanásom apropója a Nemzetközi Verseny volt,

amire már a kölcsönkapott szandálban mentem,

ami ugyan vagy három számmal nagyobb volt, de talpa az volt.

Szokatlanul jól ment a játék, míg össze nem kerültem egy régi

(barátnak nem tekinthető) pasassal, Ő az egyedüli a falkában,

akivel nem ülnék le játszani. De a versenyen nem tehetem meg:

Itt a gép sorsol. Ki is kaptam alaposan.

Mit ád Isten, ezzel a fószerrel az utolsó fordulóban is összehozott a sors.

Igaz, itt én győztem, de ez sovány vigasz volt arra, hogy elment az esélyem: Pedig ha előzőleg is nyerek, megnyerhettem volna a versenyt.

Ami ugyan nem jelent semmit,de azért mégis..

Mindannyian, /akik szívügyüknek tekintik az ultit/

vittünk ajándékot is. Én is vittem egy vázát és egy citromdíjat.

Jó kezekbe került! Végül ötödik lettem.

Sokkal jobban érdekelt, hogy lesz – e reggelig partner?

Mert már megszokott dolog, ha én vagyok,

akkor vannak áldozatkész partnerek, akik szolidarításból

ott maradnak reggelig verni a blattot. Nehezen jött össze!

És nem is úgy, ahogy szerettem volna. Akit hívtam, lelécelt:

Akiket nem, felborították a játék menetét,

így azt kellett játszani éjfélig, amit kevésbé szeretek.

Rá is „fáztam” /a szó legszorosabb értelmében/.

Ugyanis a társaság bagósokból állt nagyrészt,

így nem a „zárt” teremben, hanem a dohányzók számára

fenntartott „teraszon” játszottunk, ahol qrvahideg volt.

Na meg elbuktam a gatyám is.

Éjfél után behúzódtunk a fedett térbe:

Addigra csak hárman maradtunk, de legalább azt játszottuk,

amit szeretünk. /igaz, csak fele alapon/

Így meg voltam elégedve azzal, hogy hajnali ötre

/akkor kell a vonathoz indulni/ - a fele bukásom megtérült,

/azaz megtérült volna, ha megkapom a teljes összeget/

de az egyik partner adós maradt.

Még nincs vége: Felszálltam a vonatra, szokás szerint az első kocsiba. Természetesen nem volt fűtés. /elvégre nyár van/

Gödöllőnél már vacogott a fogam, elmentem felderítő körútra:

Van – e valahol fűtés? Volt. Átmentem a másodikba,

ahol végre megmelegedhettem. A gőzfürdő ehhez képest kutyaf@sza...

Szerencsésen hazaértem. Otthon még egyszer megpróbáltam

életre kelteni a telefonomat, ami nem sikerült. Halott volt.

Ebéd után alig vártam, hogy ágyba bújjak. Hétfö reggelig fel sem kéltem. Kiderült, hogy összeszedtem egy kis megfázást és egy kötőhártya-gyulladást.

Így hétfön volt hová mennem: Lecseréltem a telefont

és beugrottam a szemészetre. Ki akartam mosatni a könnycsatornát,

hátha az az oka, hogy úgy becsipásodtam, hogy nem láttam.

Ott derült ki, hogy nem az a baj, hanem a gyulladás.

Így most napi ötszöri szem-csepegtetéssel kúrálom magam.

Még az a szerencsém, hogy ezen a hétvégén nem a világ végén,

csak itt a közelben, Sárospatakon lesz verseny.

Remélem, két hét alatt sikerül megszabadulnom a szemgyulladástól.

A megfázást már elég jól sikerült „kezelni” azzal, hogy begyújtottuk a konvektort és teljes „gázzal” már tudok itt ülni a gép előtt..

Hogy rendbejövök – e? Az még a jövő zenéje.

Ami még bosszant: Szervezem a jövő félévet,

de akárhogy igyekezek megfelelni a „feladatnak”,

az Istennek nem tudom elérni, hogy a delikvensek

oda tegyék az „x” - et, ahová kell.

Így csak telefonon tudok kommunikálni,

mert még csak véletlenül sem sikerül odaterelni senkit,

ahol válaszolhatna egy egyszerű, eldöntendő kérdésre.

Más, hogy a meghívandó Vendégek nagy részét képtelen vagyok elérni.

Ami azért bosszantó, mert már minden követ megmozgattam,

de eredménye nincs. Így pedig qrvanehéz előre tervezni a Találkozókat.

Hogy a heti Vitanapok „döglődnek”, ezt nem tartom nagy dolognak,

a nyár már csak ilyen. Tudomásul veszem.

Így a további hivatalos Vitanapokra kiteszem a táblát:

A nyári szünet alatt a Vita szünetel”

Spontán mindenki annyit dumál és ott, ahol kedve tartja.

Én, hacsak fel nem dobom a talpam, itt leszek.

És ha „Walakynek” lelkisegély-szolgálatra szüksége lenne,

állok rendelkezésére.

Szerző: Szilárd bácsi  2013.05.29. 08:32 1 komment

Címkék: blogok humor barátság napló ulti

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr885331714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vénasszony 2013.05.29. 08:47:49

Hát ez már így van, a baj nem jár magában.
süti beállítások módosítása