Bemutatkozok.


 

Ha még Walaki nem ismerne, egy soxor szeretnivaló, foglalkozásomat tekintve „Angyal” vagyok, aki elég vén ahhoz, hogy időnként hülye legyen, (innen a „Vénhülye”) - és ha ilyenkor dobnak meg kővel, ne csodálkozzatok azon, ha kettővel dobom vissza. Mert tudok Én „Ördög” is lennni, ha kihúzza Walaky a gyufát, akkor nem szeretem én húzni a rövidebbet..Ezt már eccer leírtam oda, ahol internetes létemet próbálgatva bontogattam szárnyaimat. Nem mondom, hogy sikeres, inkább analfabéta módján követtem el. Senkiként kezdtem, szerintem az is vagyok mások szerint már megütöm /néha/ a „Walaky” szintjét.

 

Első próbálkozásaim a FigyelőNet Bemondó rovatában követtem el. Ezt találtam meg legelőször. Annyit tudni kell rólam: Nem szerettem írni. Ennek egyik oka a született l ustaságom, a másik a „szép-írásom”. Amit ma leírtam, holnapra nem tudtam elolvasni. Akkor minek strapáljam magam? Tanító létemre 42 évi egy helyen végzett munkám során vázlatot nem írtam. Feleségemnek 1, azaz egy „levelet” írtam, az is vers volt. Bélyeggyújtő koromban egyetlen levelezőtársam volt aki el tudta olvasni gondolataimat, egy Romániában élő magyar ember, akivel örök barátságot kötöttünk.. Ő meghalt Magyarországon, /van 20 éve, hogy áttelepúltek/ de a feleségével most is tartjuk a barátságot. Nála szoktunk megszállni, ha épp nincsenek vendégei „odaátról”..

 

Aztán rátaláltam a Kapcsolatra.Nem a véletlen műve: Gyurcsány Ferenc miatt „ragadtam ott”. Egy év „tanulás és keresés” alatt analfabéta szinten megtanultam kezelni a számítógépet.. Ma sem jutottam sokkal feljebb a megismerés terén. Az Alfán túl vagyok, az Omegát nem fogom elérni ez alatt a kisidő alatt,ami még hátravan. Unokáim nélkül semmire se mennék.Rákaptam az írás ízére, már nem csak szórakozásból írtam, hanem kényszerből. Kikívánkozott belőlem. Egész életemben szókimondó ember voltam. Kaptam a pofámra eleget, de a Net világában veszélynek nem voltam kitéve: Csak virtuálisan ért támadás, arra meg mindig volt válaszom.. Egészségem romlásával egyre több időm maradt a virtuális tér lehetőségeinek megismerésére. Van néhány jó tulajdonságom a sok rossz mellett. Az önként vállalt „dolgaim” mellett kitartok „mindhalálig”..

 

Ilyen a feleségemhez fűződő viszonyom. Az anyakönyv-vezető kérdésére, „Kitartasz mellette, míg a halál el nem választ?” Igen volt a válaszom. Tartom 55. éve, nincs szándékom változtatni rajta. Azt senki nem kérdezte meg, kitartok – e a szenvedélyem /az ulti/ mellett, de már 60 éve tart a „szerelem”, a feleségem sem féltékeny rá, és nem szeretnék lemondani „róla” se.

 

Van harmadik szereplője is az életemnek. A Politika, csupa nagy-betűvel. Szerettem beleszólni abba, amin változtatni nem tudtam, de „tudtam”, mit kéne másképp csinálni ahhoz, hogy ne csak a kiváltságosok országa legyen ez az ország, hanem a Nép is otthon érezze magát benne.. Ez még nem lett volna baj: De MONDTAM IS! Ott is, ahol nem kérdezték..Ezért lettem életem során örökös „fekete bárány”..-Aminek előnye nem volt, hátránya annál több.

 

Hogy nem lettem politikus, ennek egyszerű a magyarázata. A szenvedélyem és a lustaságom miatt. Ha feljebb lépek a „ranglétrán”, amire számtalan lehetőségem nyílt volna, le kellett volna mondanom a kártyáról, a magas polcon ott kell lenni, amikor kell! Nem elhanyagolható a „másik szempont”, a lustaságom. Ott már „dolgozni” is kell valamit, míg a tanítás számomra soha nem számított munkának, sokkal inkább hivatásnak.Ezért maradtam meg inkább „senkinek”, aki így nem függtem Senkitől, és azt csináltam, amihez kedvem volt, de azt „szívvel – lélekkel”.

 

A Kapcsolaton társakra találtam, akik hasonló módon ráértek politizálni és barátokat kerestek. Sikerült létrehoznom egy Közösséget,a hozzám hasonló mentalitásu embereket összegyűjtöttem. Az a fajta vagyok, aki ha eccer „választ”, kitart mellette mindhalálig. Jóban – rosszban egyaránt..

 

Mióta Gyurcsány Ferenc betört a politikába, megláttam benne az Embert, a Politikust és az Államférfit. Melléálltam. Azóta itt vagyok mellette. Anyakönyv-vezető nem kérdezte, de ezzel a döntésemmel is így vagyok: Mindhalálig. Ez ugyan már nem hosszú idő, de amíg tudok írni, amíg el tudok menni, ott leszek minden km.-kőnél, ahol olyan Emberek teszik a dolgukat, akik nem a saját érdekeiket helyezik előtérbe, hanem a Hazáét.

 

Ezért lett első Közösségem neve „Gyurcsány Ferenc tisztelői köre”. Amikor szélesre tárta a kaput a demokrácia védelmezői előtt, Mi is váltottunk: „Baloldali Értékvédők Klubja” lettünk. Mindezt az MSZP-n belül képzeltük el. A próbálkozás, hogy a pártot megújitsuk a XXI. századi követelmények teljesítéséhez, kudarcba fulladt. Nem sikerült kitakarítani Augias istállóját, tiszta, átlátható viszonyokat teremteni párton belül. Pedig a Tagság nagy része ezt szerette volna. Ezért „szakadt” a párt, ezért hoztuk létre azt a Közösséget, amelyikben hiszünk, hogy a baloldal igazi vezető pártja lesz. Létrejött a DK – először mint platform, később bejegyzett párt.

 

Átalakultunk „Demokratikus Koalíció Támogatók Klubja”-ként új Közösséggé a Facebookon, ahová azért mentünk, mert a Kapcsolatról száműzték Gyurcsányt és híveit. Úgy érzem, végre otthonra leltünk, megszoktuk az új helyet és „belaktuk” magunkat az új környezetbe. Az nem a véletlen műve, hogy bemutatkozásom első fele rólam szól, a másik meg „rólunk”.. Úgy érzem, a Közösség és Én összeforrtunk az eltelt két év alatt annyira, hogy Egymást el tudjuk viselni erényeinkkel és hibáinkkal együtt. Ugyanis mindannyian változtunk: Közösség lettünk.

 

Ebben kinek mi a szerepe, mindenki döntse el maga. A kezdetektől elindulva, egy szimpatizánsi körből kinőtt olyan Közösség, akik valamennyien egy párt támogatói valamilyen szinten. /tisztelet a kivételnek/ de Ők sem ellenségek, hanam „Barátok”, majdani Szövetségeseink.

Említettem az Alfát: Igazolásul álljon itt a Kapcsolaton ma is látható, még 2008-ban kitett Adatlapom, amin magamról vallottam. A mai napig ehhez tartom magam.


 

Magamról

iivcs38 képe
 

iivcs38

Ha megdobnak kővel,-dobd vissza kettővel!

 

 

 

 

Okosnak tartom magam, mert néha bejönnek a JÓSLATAIM!
Ilyenkor azt mondom: - UGYE, MEGMONDTAM!

Butának tartom magam, amiért sokszor hiszem azt, hogy OKOS VAGYOK!

Vénhülyének tartom magam, mert ha 100-x fejjelmentem a falnak,
NEKIMEGYEK   101. - X   IS!

Végül EMBERNEK TARTOM MAGAM, még ha ezt sokan "kétlik is".

 

Szerző: Szilárd bácsi  2012.02.13. 10:04 1 komment

Címkék: politika napló elemzés

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr34100083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Promenad 2012.02.13. 10:39:05

Kedves Szilárd !
Nagyon megnyerő a bemutatkozásod,bár a javarészét a Kapcsolatról már ismertem.
Ha már itt tartunk : nagyon sajnálom a Kapcsolat átalakítását / vagy inkább : lebutítását /a kialakult jó kis közösség durva szétverését,ami mindenkin ek használhatott,csak a baloldalnak nem !
Lehet,hogy ez volt a cél ?
Jó egészséget és töretlen optimizmust !l
süti beállítások módosítása