PÁRTVACSORA

 

Hogy mit gondolok a politikáról? Sokszor leírtam-de most egy új szempont szerint közelítem meg. Tegnap "vacsorán voltam",-ahol Gúr Nándor volt a díszvendég,-és ahol "nem a politikáé volt a FÖ-szerep,-HANEM A vacsoráé!

 

Addig,amíg vacsorázgatni járunk össze,nagy változás nem lesz sem országosan, sem helyileg a KÖZHANGULATBAN! Ezt még a Fidesz is jobban csinálná: Nem vacsorával, hanem napra kész programmal várná a díszvendég a meghívottakat, és kiadná parancsban! holnap,-meg az után,-ki,mikor,hová menjen TÜNTETNI, TOJÁST DOBÁLNI,HIDAT LEZÁRNI, MSZP-POLITIKUS HÁZÁT KÖRBE- LESZARNI, MOLOTOV KOKTÉLT HOVÁ KELL DOBNI,-sorolhatnám tovább!Egyszóval,-mit is kell csinálni,hogy MEGBUKTASSUK A KORMÁNYT!

 

Ha így folytatjuk, csinálniuk se kell semmit, megbukik magától ,ha a párt tagjaiban

sincs annyi HIT ÉS BIZALOM -ami nélkül eredmény nem képzelhető el!Én arra számítottam, akik ott leszünk,-egy eszmét hirdetünk, MEGBESZÉLJÜK KÖZÖS DOLGAINKAT,hitet öntünk egymásba, de a TEENDŐKET IS MEGBESZÉLJÜK!

 

E helyett volt 1 vacsoránk. Ennyi, aki még akart "beszélgetni",maradt kicsit, ha volt kivel 4-vagy 6-szem között, leginkább "egymás között".Amit egyébként otthon is meg lehet tenni. Ezért fölösleges 70 km-t utazni 1 "tanyára", -ami különben nagyon szép,-berendezett,-előkelő,-csak épp mi az udvaron sátorban, cseperésző esőben és hidegben "fáztunk”,-és mindenki sietett "hazamenni”,-átmelegedni.

 

Ezt nem PANASZKÉNT MONDOM! De többet ért volna 1 óra "beszélgetés,"-mint akár 10 ilyen vacsora,-ahol nem oldódik meg semmi,- még a "nyelv se",-mert a VÉLEMÉNYT NINCS KINEK ELMONDANI!

 

PEDIG ÚGY VOLTAM VELE,-MINT A "GYEREK AZ ISKOLÁBAN"- mikor megkérdi a tanár:-Mért nem tudod a leckét? Azt feleli:"Pedig készültem ,tanár bácsi,csak semmi nem jut az eszembe!"Majdnem így voltam én is,csak fordítva! Én tényleg készültem!-elmondani a VÉLEMÉNYEIMET,- JAVASLATAIMAT, ha lett volna kinek, aki meghallgassa:Mit tennék, ha rajtam állna, miben hiszek, mit kéne csinálnia MINDENKINEK ! TENNI KÉNE A DOLGÁT! Ha csak egy szürke tag , lehet FELADATA, ha azt elvégzi, nagyobb a remény talpra állni.

 

És mit láttam,én,-a "friss tag"?

Különösebben senkit nem érdekelt a "politika",-inkább csak az: VAN-E REPETA, és jut-e haza is vinni,ha már nem tudta meginni mert autót vezetett. Mert amit kellett volna csinálni ,/barátkozni,-kérdezni,-nekem-BEMUTATKOZNI,-stb./ -azt nem lehetett. Erre valók az összejövetelek? Szerintem csak ÁLLÓFOGADÁST KELL ADNI, és meghallgatva egymást,-megbeszélni,-hogy mit kellene csinálni ahhoz,-hogy a KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS MÁS EREDMÉNYT MUTASSON!

 

 

Ehhez sok mindent lehet csinálni, csak egyet nem,-CSAK VACSORÁZNI! Legközelebb már reggelizni se fogunk tudni összejönni! Mindent csak HITTEL SZABAD CSINÁLNI!A közmondás is azt mondja:EGYEDÜL NEM MEGY! Összefogással hegyeket lehet megmozgatni, csak a szemléletet kell megváltoztatni .

 

Ezt pedig addig kell, -míg a hajó úszik.-Ha már "elsüllyedt"-akkor késő. Nem elég, ha csak a KAPITÁNY MARAD A FEDÉLZETEN! A legénységnek is maradni kell,ha azt akarják, hogy ne süllyedjen el. Különben pedig CSAK A PATKÁNYOK SZOKTÁK ELHAGYNI A SÜLLYEDNI LÁTSZÓ HAJÓT! -De azok már mind el is hagyták! Most "kívülről nézik kajánul ", mire megy Gyurcsány egyedül!

 

Ha MI NEM SGÍTÜNK,-semmire.

Ezt én mondom nektek, kedves párttársaim,-akinek még az "igazolványán" a pecsét se száradt meg. Ha akartok segíteni, fel kell állni a székről,el kell indulni dolgozni. AZ ELTÉVEDT BÁRÁNYKÁKAT VISSZA KELL TERELJÜK ODA, AHONNAN HAGYTUK SZÉTSZÉLEDNI! ehhez pedig "sok kéz ,-még több hit, de leginkább türelem kell"!Mert az agyat "visszamosni" nehezebb, mint teletömni hazugságokkal.Ehhez kell az EMBERI MUNKA,-amit nekünk kell elvégezni! Eredménye pedig akkor lesz, ha HISZÜNK ABBAN, AMIRA VÁLLALKOZUNK!

 

Mindössze "csak" ennyi a dolgunk. De ezt helyettünk NEM VÉGZI EL SENKI! Amit még Medgyesyvel kezdtünk el, azt Gyurcsánnyal KELL BEFEJEZNÜNK!

Szerző: Szilárd bácsi  2008.05.15. 16:21 Szólj hozzá!

Címkék: politika elemzés

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr48471181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása