Jelent-e előnyt valakinek a közlekedés „korszerűsítése” a Fővárosban?
Nem az a lényeg, milyen számmal járnak a tömegközlekedési járművek,- hanem az, hogy JÁRJANAK! És olyan "sűrűséggel",-amilyen az ígény rá! Ha így lesz,-akkor még ki is lehet iktatni a "fölösleget",-mert olyan mindegy,- hogy TROLI,-BUSZ,-VAGY VILLAMOS, ha ugyanoda viszi az embert.
Sok volt eddig a DUPLA! Néha az EGY több,-mint a kettő,-vagy akár a három, ha a HÁROM EGYÜTT RITKÁBBAN KÖZLEKEDIK, -mint az 1. Mert ha csak 1 jár, de az SŰRŰN,-JOBB LESZ! De csak akkor. Persze ahhoz UTAK IS KELLENEK!
Meg hely,-ahol "elfér" az a rengeteg jármű,-ami ma az utakat terheli,-és a levegőt szennyezi. Ha a BKV a "fele busszal" -megoldja a közlekedést,- ezzel csak NYER a Főváros! Azért a "buszt" vonnám ki,- mert az szennyezi legjobban a levegőt,- és rengeteg az "öreg",- ami már régen megérett a SELEJTEZÉSRE!
Ha majd "egyszer" -elkészül a 4-es METRÓ, -befejeződnek az ÚTÉPÍTÉSEK, a villamossíneket is felújítják,-de "LEGFŐKÉPPEN " gaskó-elvtárs" NYUGDÍJBA MEGY,-akkor elmondhatjuk: - ITT VAN A KÁNAÁN! Akkor válik majd igazán VILÁGVÁROSSÁ Budapest.
Ha majd Budáról -Pestre "akadálytalanul" tudunk átmenni akármelyik hídon.
A gyalogos nem botlik bele járdán parkoló autókba, mert lesz hely olcsón parkolni PARKOLÓHÁZAKBAN .
Elegendő GARÁZS azoknak,-akiknek jobban "meg fogja érni" tömegközlekedni, -mint autókázni.
Ha lesz elég AUTÓMENTES ÖVEZET,-SÉTÁLÓ UTCA,- akkor a túristák is szívesebben jönnek majd,-és ettől az ország "hírneve" is nőni fog.
Feltéve,- ha nem "fizettetnek" velük ki félmilliós számlát -néhány üveg sörért. Mert akkor MAGYARORSZÁG -sötét foltja lesz Európának,-amit a túristák NAGY ÍVBEN fognak elkerülni.De ez "mind a jövő zenéje",-addig meg "bukdácsolunk" az építkezések akadályai között,- és "csak" remélni tudjuk,- hogy a KAMIONOK (végre) ELKERÜLIK A VÁROST,- és "gaskó-elvtárs" se köp bele az amúgy is zürzavaros budapesti közlekedésbe egy jól irányzott "figyelmeztető sztájkkal".
Arra azért kíváncsi lennék,- hogy Őt ki fogja FIGYELMEZTETNI! -"EDDIG,-ÉS NE TOVÁBB"! Az a "sanda gyanum",- hogy az "elvtársai"-biztosan nem. Ezt a "hálátlan feladatot NEKÜNK, -"UTAZÓKÖZÖNSÉGNEK" kell megtennünk!
Mert akkor "előbb,-vagy utóbb" helyreáll a Főváros közlekedési rendje, -akármilyen számozással közlekednek majd a járművek. DE KÖZLEKEDNI FOGNAK! -Csak az "akadályt" (GASKÓT) kell ELTAKARÍTANI AZ ÚTBÓL!