KÉRÉSRE KÜLDÖM - MINDENKINEK

 

 

 

Ha ez a kérésed,-számomra ez paranccsal ér fel,
Szeretem azt, ha valaki okos szavakkal érvel.
S mivel a "politikát" nem,-de a verset kérted,
-Így hát azt teszem fel,-és nem csak Néked!

Én a verseimet nem verseskötetekből gyűjtöm.
-Ha olyan hangulatom van,-akkor "megszülöm",
-Hol könnyen,-hol nehezebben megy ez nekem,
Mert csak "fűzfapoéta" még az én nevem.

Nem is vágyok arra,-hogy"igazi "legyen,
-elég az,-ha kinek szánom,-örömöt szerez,
és ha látom szeretteimet versemnek örülni,
szívemet a boldogság érzése tölti ki.

Így hát verseimmel én nem hírnévre vágyok!
Megelégszem annyival,-ha néha örömöt okozok
bárkinek,aki versemet  a szívével is olvassa!
És megérti, hogy verseimnek mindig van tartalma.

Ez nekem talán ,-még a "hivatásomból" ered:
Mert én nem kényszerből mentem tanítani!
Ezért adok még ma is,-nem "csak Neked",
Mert még ma is ,-"szeretek oktatni"!

Igaz,hogy ezt sokan nem fogadják el tőlem.
Erre csak legyintek,-s azt mondom:-felőlem
azt csinál mindenki,-amit csak akar!
-Legfeljebb legyint Ő is,-de el nem fogadja.

Ilyenkor szoktam bölcs közmondásokból-néhányat mondani:
Más kárán tanul az Okos! enged,-szamár,-szokott szenvedni!
Az "öregek tapasztalataiból",-a fiataloknak van mit tanulni!
Ezért szeretném,-nem csak Őket-még sokáig  "taní-tani!"


"Árukapcsolásként "küldöm én a következő verset,
-ami a szeretetemből,-és a szívemből termett.

Küldi Várszegi Szilárd,-aki ma már nem tanár,

-csak egy 70 éves „igazi vén szamár”!

 

 

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.10.09. 16:44 Szólj hozzá!

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr30705383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása