Ha hívnak,- jöjj el,

 

-ha ütnek,- szaladj el!

 

 

Hosszú hétvégem volt Pesten,

-naplót írni nem volt kedvem,

-mert elvették a „betyárok”,

-de én nem haragszom rájok.

 

Hazajöttem hétfön este,

-holtfáradtan ágyba estem,

aztán este idenéztem,

-de kár volt idenéznem.

 

Nem hiányozam senkinek,

-még az eb se ugatott meg,

-mérgemben „begorombultam”

-Napló helyett -blogot írtam.

 

Ez se rosszabb a „Naplónál”,

-mint Ti a Deákné vásznánál.

Így most csak egy a kívánságom,

-legalább olvasd el legújabb blogom.

 

Van belőle egyszerre kettő,

-olyan ez így,- mint a kétszer kettő,

-az egyik Walakinek” ha nem tetszik”,

-olvashat másikat,- hátha az tetszik.

 

Örülnék nagyon,- ha véleményeznétek.

-Szilárd bácsi Ma ezt hozta Néktek.

-Majd lesz „Másik”,- ha ezt elolvastátok,

A Napló folytatását pedig „csak várjátok”.

 

Nekem nincs megírva ,-mint Lusta Macskának,

Nekem meg kell megszülni,-sok-sok vajúdással..

-Majd ha szülési fájdalmam újra lelentkezik,

-Naplóm abban a pillanatban -rögtön folytatódik!

 

Addig elégedjetek meg ezzel,

-az olvasást ha lehet,- még ma kezdd el,

- mert holnapra már új feladat vár Rád:

-Lehet,- hogy idő se lesz Neked-Énrám.

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.11.11. 19:58 1 komment

Címkék: vers útmutató

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr10764018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

botorka · http://botorka 2008.11.11. 20:28:58

Nagyon jó lett, mondtam már, hogy egy költő veszett el benned?
süti beállítások módosítása