A vonaton is lehet politizálni.

 

Sőt,- érdemes! Hogy mennyire,- az alábbi történet igazolja.

 

Egy "történet"-egy 4 órás utazásról.

 

6 fő ült a vonatban,-egy fülkében...(velem együtt)

Két választásom volt:-Vagy alszok,- vagy politizálok. Az utóbbit választottam.

Az arány: 2 "balos", 1 -ingatag, és 2 jobbos. 50 %! -kezdetnek nem rossz!

 

Nekem ezek az "írásaim”,-amikkel itt-ott találkoztok, mindig megvannak nálam "kinyomtatva is", csak úgy "a la' Charte" alapon...

 

Ki tudja,- mire lesz jó.

Elkezdtem mondani a magamét.Hárman bólogattak, a kettő egy darabig jól tűrte, de mikor a "Seggnyaló,- agymosott birkák" jöttek sorra,- már nem bírták cérnával!

 

Ennek örültem meg csak igazán!

Most már legalább volt kivel VITATKOZNI! -ÉS ŐSZINTÉN MEGMONDOM,- lehetett velük,- mert nem voltak "elvakultak, agymosottak ",-csak egy kicsit..

 

De a végén, amikor le kellett szállni, MINDEGYIK KÉRT! az írásaimból! Igaz, néhányat "felolvastam", másokból csak idéztem,-de azokkal még a JOBBOLDALIAK se vitatkoztak!

 

Úgy "értékelem" ,hogy az 50 % "induló helyzetből" -legalább 60 % -lett a BAL - javára..-Vagy még több, mert aki azt mondja: EGYIKET SE!, az már "félsiker"

- csak még a STRUCCIG- jutott el!

 

Szerintetek érdemes "néha vitába szállni?"

 

ÉRDEMES!!!

Csak ezt érdemes:-Egymást nem kell "győzködnünk", de a MÁSIK OLDALRÓL ÁTHOZOTT EMBER Duplán számít!

 

Ezért viszek sokszor magammal „papírt”.

 

Hátha szükség lesz rá „Walakinek”...-vagy nekem.

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.11.20. 12:36 Szólj hozzá!

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr14779320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása