A Kapcsolat.hu weboldalon TAG  VAGYOK.

Az "adatlapomon"-olvashatók az alábbiak: Ez vagyok Én.

 

Aki kiváncsi rám közelebbről,- az ott többet is megtudhat Rólam.

 

MAGAMRÓL

Okosnak tartom magam, mert néha bejönnek a jóslataim! Ilyenkor azt mondom: ugye megmondtam
"Butának" tartom magam,-amiért "sokszor hiszem azt",- hogy OKOS VAGYOK!
"Vén hülyének" tartom magam,- mert ha már 100-x "fejjel mentem a falnak",nekimegyek 101.-x is
Végül EMBERNEK TARTOM MAGAM- még ha ezt sokan "kétlik is".

 

HITVALLÁS

Egyenes derékkal születtem fejjel előre jöttem a világra,jó gyorsan, a BÁBA KAPOTT EL, nehogy fejreessek. Hála Betherew-kóromnak", ez a tulajdonságom megmaradt a mai napig. -Gyerekként mindig a bal sarokba állítottak ,-ha rossz fát tettem a tűzre .(sajnos, elég sok "fát" tüzeltem el) Még most is OTT ÁLLOK, de már "nem a sarokban". Ha úgy érzem, IGAZAM VAN, kiállok mellette. ( "mindig úgy érzem", sajnos, néha tévedek. Mentségemre szolgál, hogy ezt BEISMEREM!) A véleményem, elmondom,ha senki nem kíváncsi rá!! Sőt, akkor még jobban "kinyitom a számat"!
Azt a szemébe,-nem a háta mögött mondom mindenkinek! Ilyen voltam,- vagyok és LESZEK!

 

FELVIDÍT

Ha "jó társaságban vagyok". Ha "jó a lapjárásom",-és a partnereimnek"lóg az orra".

Ha írásommal "örömöt okozok szeretteimnek",- VAGY BORSOT TÖRÖK -"ellenfeleim orra alá".

 

LETÖR

-Ha a "jó társágban"-én vagyok a VICCEK CÉLPONTJA.
-Ha "rossz a lapjárásom",-és nekem "lóg az orrom",-néha egész a FÖLDIG.
-Ha "írásaimat" a szeretteim KRITIZÁLJÁK,-az "ellenfeleim meg -DICSÉRIK!

 

HOBBI / SZABADIDŐ

"Szeretek kártyázni",- habár még "csak" 55 éve űzöm. Szeretem a SPORTOT! -Ma már "csak nézni",-és szurkolni"-Sajnos,- egyre kevesebb "örömmöm" van,különösen,ha "MAGYAR FOCIT NÉZEK! A SZÁMÍTÓGÉP! -Ha "alkalom adódik" hozzászólni "akármihez,"- NEM HABOZOK!

 

KEDVENC ZENÉK

Ének-tanár voltam,-minden zenét szeretek:- KIVÉVE A MA OLY SOKAT HALLOTT moderneket, -ami ellen "zajvédő falakat kell emelni"- hogy az ember-el tudja viselni.

 

KEDVENC FILMEK

Vannak szép emlékeim,-amikor még én is EGY NYÁRON ÁT TÁNCOLT-am, "FARKASOKKAL" -is. MA INKÁBB a "régi magyar filmeket" nézem.

 

KEDVENC KÖNYVEK

Lehet,- hogy "egy könyvtárnyit" elolvastam:-Ma már "csak emlékszem,-mit olvastam". -Marad a TV,- és az INTERNET!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.12.30. 11:56 1 komment

Címkék: útmutató

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr38848398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhasznejuli 2008.12.30. 16:19:57

Szilárdbá"nekem nem volt ujdonság a bemutatkozásod,de megint boldoggá tettel vele!Kivánok neked egészségben,békességben,boldogságban gazdag újévet egész családoddal együtt!Nem hagyom hogy engem elfelejts!
süti beállítások módosítása