Megvilágosodtam!

-Akkor,- amikor elolvastam az Orbán életéről szóló könyvet!
-Akkor,- amikor "megtapasztaltam",- hogy a kollégiumi KISKIRÁLYBÓL - egészen "pici"- miniszterelnököcske lett! -/hála annak a "JÓÓÓÓzsinak",- aki úgy feküdt le "neki",- mint a "qrva"-!/
-Amikor megláttam a "társait"- hogy csak egyet említsek: "Köteles"-pajtást, - de OTT LETT AZ EGÉSZ ÉVFOLYAM! a "hatalomban" is osztozva,- meg a "seggnyalók táborát is ERŐSÍTVE!"

Aztán attól is "megvilágosodott az agyam",- amikor a szövetségeseit megláttam! -Azt a "szentéletű" SEMJÉNT,- meg a "kórházszerető"- MIKOLÁT!

Már "csak az ORVOSI KAMARA!"- elnökét kellett "meglátnom", - hogy TELJES FÉNNYEL MEGVILÁGOSODJAK!
"Na,- EZEK MAJD "jól helyreteszik" az EGÉSZSÉGÜGYET"!

Ekkorra már olyan "sötétnek láttam a helyzetet",- hogy az éjféli borult időben JOBBAN ELTÁJÉKOZÓDTAM VOLNA,- mint abban: - MIT AKAR EZ A SOK BAROM,- "igy,-együtt"?- csinálni!

Megtudtam rövidesen, amikor a 300forintoskérdést FELTETTÉK NÉP-szavazásra!

Ekkor léptünk "vissza 20 évet" a TÖRTÉNELEMBEN!
-És lettünk "gazdagabbak"- egy tapasztalattal!
-ezekkel?- SOHA NEM ÉRÜNK EL SEHOVÁ! /legfeljebb a "gödörbe",- amit már elég régen ÁSTAK a "számunkra," de amibe NEMCSAK MI! ŐK IS- el lesznek temetve...-Jó hosszú időre!

Molnár Lajos OKOS EMBER VOLT!
Molnár Lajos HÜLYE VOLT!

Hogy ez a "kettő" üti egymást? -Dehogy üti! Mindkét állítás SZÍNIGAZ! Mert amit az EGÉSZSÉGÜGY ÁTSZERVEZÉSE TERÉN "akart csinálni",- az OKOS GONDOLAT VOLT! -És kivitelezhető!

Akkor miért volt "hülye?"-
-Azért,- mert AZT HITTE,- "ezekkel is"- MEG LEHET CSINÁLNI!
Ezenkívűl nem gondolt arra,- hogy MAGYARORSZÁGON annyi a "marha", /akiket az orruknál fogva lehet MEGVEZETNI, hogy a VILÁGON "összesen nincs ennyi!"

Ezért tartunk ITT,- most.

 

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.05.31. 11:38 Szólj hozzá!

Címkék: blogok

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr521154600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása