HAJNALI GONDOLATOK a BB 12-ben

 

 

Hosszú az éjszaka,-nem tudok aludni!

Bizony,- nemsokára el kell indulni.

De hogy addig mit is csináljak?

Feküdjek még,- vagy már "féllábon álljak"?

 

Inkább ülök én a számítógép elé,

-Aztán "csak bambán nézek"- magam elé!

Hogy mikor kell,- hogy "vonatra szálljak",

És vajon melyik állomáson várnak?

 

Aztán lassan "felrémlik Előttem",

Mit is mondott az Én Drága Feleségem!

-"Aztán fél tízkor az ÁLLOMÁSON LEGYÉL!

-De nehogy -MEGINT! "csupasz Veréb" legyél!

 

Mert a nyakadat is kitekerem Én ám!

Nem fogsz "csak pénzt kérni" HAZAJÁRNI HOZZÁM!"

Mikor eddig értem gondolataimban,

Addigra Én teljesen meg is nyugodtam!

 

Hiszen OTT LESZ! -És Várni fog Énrám,

Mert SZERET,- és közben sokat gondol Énrám.

Most is azt gondolja: -Biztos ott ül a "Vén Hülye",

A gép előtt vajon most is Ott csücsül-e?

 

Jól gondolja Ő,- de már Nem sokáig!

Mert el kell jutnom "időben" az állomásig,

Hogy OTTHON LEGYEK,- mire "málnát árulni kell"!

Mert ha a vonarról "lemaradok", -otthonról kiver!

 

Mondván:-"Hogy még ERRE SE VAGY KÉPES,

Hogy HAZA időben és Épségben érj el!

Ki fogja a MÁLNÁT A PIACRA VINNI?

Mikor örülök,- hogy FEL BÍRTAM KÉLNI!"

 

 

EZÉRT HÁT TOVÁBB "NEM CSÜCSÜLÖK",

Még Ma reggel HATKOR vonatra ülök!

Ne várjon HIÁBA az Én Drága Párom!

Inkább a piacon a MÁLNÁT -Én árulom!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.06.30. 09:36 Szólj hozzá!

Címkék: vers család

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr331217149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása