Én mindenkiben csalódtam, nem szeret senki..”

 

Ez a mulszázadi sláger jutott eszembe,- amikor sokadszor kellett megállapítani:

Ez is,- az is nem úgy jött össze,- ahogy szerettem volna. Először Magamban.

 

Azt gondoltam, problémáimat magam is képes vagyok megoldani. Nem voltam képes. Kaptam segítséget innen, onnan,-legtöbbet a feleségemtől, de ez az anyagi problémáimat nem oldotta meg. Mindenki tudja, Nekem a II. „szerelmem” az ulti. Amihez nyugodt,- kiegyensúlyozott háttér és anyagi biztonság kell.

 

A nyugodt hátteret a család adná. -Ha adná! De nem adja. Mert az ulti mellett az ÍRÁS a másik hobbym. Ezért írok. Mindenfélét. Leginkább olyat,- amire a családom tagjai nem kíváncsiak. Pedig éppen Nekik, Róluk szólna, ha olvasnák. De „csakazértse”! Az se emeli a hangulatomat, ha az egyik unokám nem tudja megbocsájtani, hogy nem a „szalagkitűzőjét” választottam,- hanem egy fontos versenyt, amin ha nem indulok, nem juthatok tovább.

 

Mint ahogy az se, ha megakadok a számítógéppel, mert ebben analfabéta vagyok, egy másik unokám nem ér rá 10 másodpercet „rám szánni”.

Meg az se,- amikor „félig viccesen” megemlítem,- hogy a csőd szélén állok,

és hogy ha „rugalmasan kezelnék”,- még segíteni is tudnának. Mire a „válasz”:

Mit képzelek? /jobb esetben/ Hát nem le van sz@rva? /-ez a gyakoribb./

 

Aztán nem emeli a tenniakarásomat az a tény,- hogy politikai csatározást folytatok Gyurcsány Ferenc mellett,- de nem „látom” a FEDÉLZETEN!

-Pedig a HÍR ez volt: „Köszöntünk,- Feri, - a fedélzeten.!”Én elhittem, - és teljes „mellszélességgel” odaálltam.Írtam egy blogot, amiben felhívással fordultam a támogatói felé,- hogy alakítsunk egy olyan KÖZÖSSÉGET,

akik Magyarországért,- az MSZP-ért és Gyurcsányért akarnak tenni.

Aztán kiderült,- hogy „csak” árnyékra vetődtem: Nem állt mellettem!

Se ő, se Más. A „mások” inkább azon tevékenykednek,- hogy ne is álljon ott!

 

Elment a kedvem.Úgy érzem, részese lettem a Kész átverés show legújabb politikai blöffjének. Most tagja vagyok néhány közösségnek,de értelmét nem látom annak: Nélküle életképes-e bármelyik.Ugyanis „Walakiért tenni” csak úgy lehet,- ha Ő is akarja. -Ahhoz pedig „fizikailag” de legalább szellemileg ott lenne a helye!

 

Ez elég ok arra,- hogy a kedvem ne legyen „rózsás”.

Ehhez hozzájön az „ultis része”,- aminek I. Állomása volt a Zemplén Maraton verseny „anyagi vonzata” a maga SZÁZEZER Ft-os „deficitjével”.

 

Ami a sorozatos „lemondásokból”,- és a Sárospataki UE „kihátrálásából” tevődött össze. -Így lett a 45 főből 28,- és így kellett + 2 „főt” saját költségen beszervezni,- hogy KEREK LEGYEN a létszám.

 

Azóta „görgetem” magam előtt ezt a „deficitet”,- ami a mai napig nem „csökkent”- inkább nőtt! És így állt elő az a faramuci „helyzet”- hogy habár van „kintlévőségem” -úgy 30000 Ft. Körül,- a „tartozásom” viszont meghaladja a 100000 Ft-ot. Amit úgy „próbáltam rendezni”,- hogy innen KÉREK,- oda megadom. -És reméltem,- „eccer” Fortuna is Rám mosolyog.

 

De nem: Most „csak vigyorog”,- hogy LÁM – LÁM,- mire mész „nélkülem?”

Igaza van: -Semmire.

 

Ezért be kell „vallanom” összes bűneimet,- /összegszerűen/ és várnom a fejleményeket: Vagy „agyoncsap”- vagy kihúz a „csávából” a feleségem.

Ha meg volna még az „Adósok Börtöne” intézménye,- gondom se lenne:

LEÜLNÉM! Így nem marad más hátra: Le kell ÜLNÖM a „kártyaasztal” mellé,- és vissza kell nyernem!

 

Erre ugyanannyi az „esélyem”, - hogy sikerül,- mint hogy nem.

Mert kártyázni nem felejtettem el. -És ha nem „nyomaszt” az,

hogy MIBÜL?- akkor sikerülhet! Nem az első eset,

hogy hasonló helyzetből gond és segítség nélkül „kimásztam”.

 

Persze ehhez kellett a Feleségem „megértése is”: -Ami abból állt,

hogy a „zsebpénzem terhére”- kértem,- és kaptam HITELT.

 

Az ez évit már sikerült „elqrnom”, de a JÖVŐ ÉVIBŐL még talpra állhatok. Remélem, „megértő lesz”, és nem a kisbaltával fogja „rendezni a problémát”: És ha idő előtt nem dobom fel a talpam,- még kár se éri: Ennyi „rizikót” talán bevállal. És akkor nem kell kinéznem a célnak megfelelő „fát” a kertben.

 

Bizakodó vagyok a „jövőt illetően”. Úgy a kártyás, mint a politikai céljaimat tekintve. Hiszek a „papagájnak”,

amikor a macska szájából a következő nyilatkozatot teszi:

 

NEM KELL BEX@RNI!

 

Annál is igazabb a mondás,- mert a feleségem megértő volt: Nem a „kisbaltát”,

hanem az anyagi szponzorálást választott.

Remélem,- nem lesz „kidobott pénz”!

És ha még a politikai „célkitűzéseimhez” sikerülne

egy megfelelő támogatót találnom,- teljes lenne az örömöm:

Gyurcsány Ferencet megfelelőnek tartanám!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.09.02. 12:34 Szólj hozzá!

Címkék: blogok család napló

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr821355128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása