BÚCSÚ – verset írtam

 

és a VÁLASZ rája

 

Ma még nem tudhatom,- mit hoz a HOLNAP:

De azt Tudom,- mi történt TEGNAP.

 

Volt „lelkem”,- amibe „Walaki halkan belelépett”,

Mára már talán el is vérzett.

 

Csináltam egy házat magamnak.

Nem akartam,- hogy Magam maradjak.

 

Meghívtam Oda Á-tól Z-ig mindenkit,

a "kutyán kívül" nem látogatott meg SENKI

 

Úgy látszik, - nem szeret már Senki,

-Hiszen cserbenhagyott már MINDENKI!

 

-Család,- rokon,-tanítvány,- barát

Ismerős,-vagy "csak régi" kártyabarát

 

EGYFORMÁN nagy ívben "teszi Rám" Névjegyét

-Vagy csak "egyszerűen" megjátssza az eszét.

 

-Mindegy: A Tényen,- hogy NINCS! -cseppet se változtat,

-Hogy MIÉRT? -AZ MÁR ENGEM SE IGAZÁN IZGAT.

 

Tudomásul kell vennem: Az idő eljárt "felettem",

A "Japán Tarisznyát" elő kell keresnem,

 

-És mielőtt BÁRKI a "hegyre felküldene",

Oda Magamnak kell ELINDULNOM!

 

És a dolgok "jelen állása szerint"

-Nem is kell Onnan Soha visszajönnöm.

 

-Hiszen már "az a kutya"- ki tegnap MÉG megnyalta a kezem,

Ma már megugatott,- meg sem "ismerve"- MEGHARAPTA kezem!

 

Talán "találok" majd egy aRRa alkalmas helyet,

Ahol utam végén nyugodtan pihenhetek.

 

Mi lett a vége?

A „családom” /szokás szerint/ NAGY-ívben lesz@rta,

De Ismerőseim annyira megvigasztaltak,- hogy ÉLETKEDVEM visszajött.

 

Így hát MARADOK „erre a kisidőre”!

 

Danus Szokásához híven/ ELSŐNEK vígasztalt meg Engem,

 

De a „többiek2 is mind jöttek sorban:

Véleményüket KÖTÖTTEM csokorba.

 



  

Bocsáss meg Szilárd , de én sem vagyok valami jó passzban. Vannak gondjaink. Itt a kapcsolaton sem olyan a hangulat , amilyennek kéne lenni. Próbálok mindenkit bízatatni. Képtelen vagyok egy verset megírni, pedig bennem van, de valahogy elhagyott az ihlet.
De biztosan elkaplak, úgy meg ne próbálj lépni.

 Ki bántott? Mond meg, és én majd jól elverem.Nehogy elmenj, mert velem gyűlik meg a bajod?!
Anna (szeretettel, és a "buksidat" simogatva)

 

  

.De ugye nem gondolod komolyan????Én ugyan most csak percekre tudok jönni, inkább levelet olvasni, mert a beteg unokámat ápolom, de kérlek ne hagyj itt minket.
...Ezt kérem szülinapi ajándékként ma lettem 60.

 

  

Jaj jaj Szilárd bá! Ne vedd ennyire a szivedre a dolgot ,hiszen szeretünk, én legalábbis biztosan.Ne menj te a hegyre maradj lent a seggeden sok -sok puiszi Ica

 

 


 

Drága Szilárd, azt hiszem, lemaradtam valamiről. Nem értem ezt az elkeseredettségedet, a búcsúdat.Itt a virtuális világban könnyen egyedül marad az ember, de a való életben se sok az egymásra odafigyelés. Ez van.Párszor én is kiregiztem innen, a kutya se vette észre, nem törődött vele (tisztelet a kivételnek). Tegnap volt a névnapom, 4 embernek jutottam eszébe itt. Na bummm és akkor mi van? Azért nem fogok nyüzsögni, mint a sajtkukac, hogy "észrevegyenek". Aki akart, az évek során megismerhetett itt, aki nem kíváncsi rám, úgy is jó. Nem az itteni virtuális szemfényvesztésen múlik a boldogságom, hála az Égnek!
Örülj minden napnak, és fel a fejjel...
Szerető bíztatással, Ditte.

 

  

Mi van Szilárdbá, rossz napod van?Holnap majd jön egy jobb!Nagyon messzire ne menj, mert hiányoznál.Úgy tűnik, hogy benned nem marad semmi űr, ha ilyen lazán le akarsz lépni.
Szerintem csak visszaakarod hódítani a figyelmünket,ami lehet, hogy ideiglenesen lanyhult irányodban. De biztos, hogy Te is figyelsz ránk kellőképpen?Gondold át, mert durcás gyerek módjára nem orvosolhatóa problémád. Miért jó az Neked, ha nekünk hiányérzetünk lesz?

 

 

  

 


Szilárd bácsi Ne nagyon búcsúzz,mert aki valóban melletted van az marad is. Hogy hiába szóltál? Van ilyen,de sokan a saját problémájukkal vannak elfoglalva és a másik hiába kiált nemigen hallják. Amikor pedig bajban van szemére dobálják miért nem szólt. Szólt csak nem figyeltek rája - mint tudod háromféle rája van - foltos rája,elektromos rája no meg a sz...ok rája.
A harmadik mindig béjön.Ha a humorérzéked is cserbenhagy akkor nagy a baj!!!
Az legyen meg oztán jónapot.

 

 

  

 tarisznyád még félig üres ezért nem érdemes neki indulni:

 

 

 

  

Ej! Ej! Nem lehet ennyire rémes a helyzet. Kérlek, aludj egyet, mielőtt felmennél arra a hegyre, hátha álmodsz valami szépet, ami itt marasztalna! Üdv: Márta

 

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.09.21. 13:35 Szólj hozzá!

Címkék: vers barátság napló

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr481396824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása