Törvénnyel vigyázna erkölcseinkre a Fidesz

 

http://www.hir24.hu/valasztas-2010/53005 /torvennyel-vigyazna-erkolcseinkre-a-fid esz.html

 

 

Egy  „kiszivárgott  hír”  egy    TÖRVÉNY-módosítás  margójára.

 

Különleges érzékem van egy  HÍRBŐL  a várható   KÖVETKEZMÉNYEK  levonására.  Ebből  „elsőre”  Deutsh  Tamás  „ugrott  be.”

Ha  "csak  ez  lenne  a  kérdés",-  még  üdvözölni  is  tudnám!

Gondoljunk  csak    BELE: 
Dajcs  Tamás   -  még  mindig  "Fűr"  volna,-  és    SOHA!    nem  léphetne  a   TILOSBA!

És  még  egy  előny:  Egyúttal  lehetne  a  "Führer"  helyettese!?!?

Mindjárt  Nekünk  is  jobb  lenne:
EGGGGGYEL    többet  szidhatnánk    EGYSZÓVAL.

-Nem  mintha  eddig  nem  szolgált  volna    RÁ    "másszóval".

 

 

Azt  hittem,-  ezzel  a  hozzászólással  LELŐTTEM    egy  naaaagy  poént.

Tévedtem!  Megelőztek.

 

kaszandra 2010-04-21 14:12 #244555 Válaszolok

Na ná, minden kívánsága Semjénnek sem fog teljesülni. Abból még alkusznak.Mi lesz az olyanokkal mint Deutch Tomi és a Für.....Vagy mindhárom feleséghez hűséges kell lenni?Én hármat írtam, de ha több is van szóljatok.

 

Ekkor  néztem  meg  a    TÖBBIEK    reagálását.

 

SAJNOS,-    én  is!  Juhászkutya  legyek,-  ha  olvastam    EZT  A  BEJEGYZÉST.

 

-Éppen  azt  néztem  meg,-  hogy      HELYRE    tettem – e  a  hangulatom  jegyeit?

És  szomorú  lettem,-  hogy    CSAK  II.  LETTEM    a  kiváló  5lettel!

 

Ezek  után  nem  meglepő,-  ha  egy  „pöttyöt”   tettem  az  5LET    „gazdájára”

-Bejelöltem  ismerősömnek.  Remélem,-  nem  fog  „kikosarazni”!

 

De  az  Adatlapomon  is  ért  „váratlan  meglepetés”-  vagy  inkább  kérés.

 

Kedves Szilárd Barátom!.

Arra szeretnélek megkérni, hogy szervezd már össze egy  BAZ-megyei klubbot,

ide a kapcsolat weblapra, hogy néha a megyei dolgokat megtudnénk beszélni. 

Most a választás előtt is kicserélhettük volna gondolatainkat. Az én ismerőseim között van BAZ megyei: Lakos Lászlóné, Annalaura, Tatra63. Ezeket Te is  - hamég  nem ismerősöd  meghivhatod,  biztosan örülnének Neked. Kérlek, szervezd már össze  ezt a társaságot, persze, ha jónak látod.

Köszönöm!!! Űdv. Yolanda as. Joli

 

Ilyen  kérést  nem  lehet  nem  megválaszolni.

 

Kedves  Joli!
Az  5letet  jónak  tartom.  De  szerintem  erre  van  megfelelőbb    EMBER!

Te!  Neked  jutott  eszedbe,-    NEKED  KELL    megcsinálni.
Nekem  már  így  is  van  annyi    KLUBOM,-    hogy  nem  "győzök"    KILÉPNI  BELŐLÜK!

-Különösen,-  ha  előzőleg  jól  belém  rúgnak.

Nehéz  a    PRÓFÉTÁK    helyzete!
-A  saját  Hazájában    MEG  PLÁNE.

De  ne    ITT!    Az  iwiw-en,-  mert  most  a  PRÓFÉTA    beszél  belőlem:
Ki  mondja  meg,-    MEDDIG  MARADHATUNK?    -(zorro - akarom  mondani  a  zorbán!)  Az  pedig  nem  fogja    TŰRNI,-  hogy  "ingyen"  szidjuk  a    PORTÁ(l)JÁN!

A  "hívei"  máris  így  IMÁDKOZNAK.

URAM!

Tiéd  az  Ország,-  a  Hatalom  és  a  Dicsőság  -  MINDÖRÖKKÉ!
-Gondolod,-  hogy    EZ  A  PORTÁL    a  Miénk  marad?

Neked  is    ILLIK    tenni  "walamit",-  csináld  meg!
-Ez  a   DICSŐSÉG    akkor  a  Tiéd  lesz!

-És  Én  is    TÁMOGATOM   minden  ismerősömmel. 

Csak    BÁTRAN! 

Szilárdbá'

 

Ezek  után  csoda,-  ha  úgy  érzem:

TÉNYLEG  NEM  LEHET  PRÓFÉTA    senki  a  saját  hazájában!

 

-Nem  mintha  annak  tartanám  magam,-  de  jó néhány  „jóslatom”  BEJÖTT  MÁR.

 

Pl:  Hogy  az   M SZ P    nem  éli  túl  a  Választásokat,-  ha  ELBUKJA.

Most  Mindenki  az  Új  Baloldal  elkövetkező    NEVÉT,-  és    VEZÉRÉT    keresi.

 

Megsúgjam?

 

-De  minek:  Elég,-  ha    ELLÁTOGATTOK    hozzám.

Látni  fogjátok!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2010.04.21. 20:39 Szólj hozzá!

Címkék: blogok család humor

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr321940978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása