Egy Találkozó  elő,  utó – hangja  és  tanulságai

 

2010 Aug. 27.-én saját elhatározásból összegyült néhány Ember, akik időt, fáradtságot és pénzt  nem  sajnálva  azért  jöttek  el  az  Alma  Materbe, hogy  megbeszéljük  végre  közös  dolgainkat.Névsor  nem  készült,  jegyzőkönyv  sem. De  akik  ott  voltunk, tanui  lehettünk annak,hogy közös elhatározásból  nagy  dolgok  születhetnek.  Ebben  segítségünk  is  volt  Gréczy  Zsolt  személyében aki  a  négy  őrán  át  tartó  baráti  beszélgetésből  három  órán  keresztül  köztünk  maradt,  és  minden  „kényes  kérdésre”  válaszolt.

 Ez  a  beszámoló    találkozás  előtti  hangulatról,  a  találkozón  történtekről  és  az  utána  következő  vitanapon  és blogokon  elhangzott  vélemények  összegzése. Ami  nem  független  az  enyémtól,  se  tárgyilagos  abból  a  szempntból,  hogy  a  „véleményeket”  válogatás  nélkül”  gyűjtöttem  ki,  mindössze  helyszűke  miatt  „zanzásítottam”. Mivel  nem  lett  így  sem  egy  rövid  anyag,  a  -Beszámolót  szerény  tudásom  szerint  csak  úgy  tudom  eljuttatni,  ha  az  általam  ismert  módon  a  saját  blogomon  keresztül  teszem  meg.

 Csak  az  kezdjen  hozzá,  akit  érdekel,  és  van    egy  kis  ideje  „végigrágni”  az  anyagot.-Név  és  összefüggés  nélkül  hagytam. Aki  mégis  „magára  ismer”  az  nem  a  véletlen  műve.

 Az  első  résznek  a  Találkozón  és  a  Vitanapon  elhangzottak  alapján  a                                  MIT  TEGYÜNK  A  JÖVŐ  SZEBBÉ  TÉTELE  ÉRDEKÉBEN?  nevet  adnám.

1.    Teremtsük  meg  a  jövő  baloldali  Pártjának  az  alapját.

2.    Keressük  meg  azokat  az  Embereket,  akikkel  ez  megvalósítható

3.    Szedjük  össze  hozzá  azt  a    BÁZIST,    akikkel  ez  megvalósítható.

4.    Találjuk meg a  „formát” amiben együttmőködve  meg  tudjuk  szervezni  Önmagunkat.

A  Találkozó  és  az  azt  követő  Vitanap  is  sikeres  volt.A  Találkozón    MEGSZÜLETTÜNK.A  Vitanapon    ELINDULTUNK    a  megvalósulás  felé.  ez  az  út  hosszú  és  akadályokkal  teli  lesz. de  ha  van  kitartásunk,  végig  tudunk  rjta  menni  a    CÉLIG:                                       Egy  új,  demokratikus  alapokon  nyugvó  Magyarország  megteremtéséig.

Ehhez  kívánok  Minannyiunknak  Erőt,  Egészséget  és  sok  sikert.

 -és  a  vélemények,  amik  előtte,  közben  és  után  születtek

 Gyurcsány csak akkor fog színre lépni, ha az őt támogatók mögéje állnak. Nem hiszem, hogy még egyszer szívesen kitenné magát annak az árulásnak, amit az MSZP (tisztelet néhány tisztességes kivételnek) művelt vele. Meggyőződésem, hogy ez már egy új párt lesz. Nem az Mszp. Átöleli a mérsékelt konzervatívaktól a baloldaliakon át a liberálisokig-. Csapody-Molnár Csaba- Bayer Tamás.

 Nagyon sajnálom, hogy nem lehettem veletek Szeptember végétől remélem már teljes mellszélességgel be tudok kapcsolódni a "munkába".Grézi Zsoltnak résztvettem márelőadásán, rendkívüljó beszélőkéje van, le tudja kötni az emberek figyelmét, s nem utolsó sorban GyF őszinte híve.Amiket nektek elmondott újat számomra nem tartalmaz, sőt, de  ezt majd személyesen (az ördög nem alszik).Én már az Eu-s választások óta mondom, hogy egy új baloldali pártot kellene létrehozni, az MSZP sajnos eljátszotta az emberek bizalmát.  Ebben én szíves-örömest részt vennék.                                                                  

 .Ezt ki lehetett olvasni az eseményekből és az apró jelzésekből ami az egyes események idején történtek..Azért jó ezt visszaigazolva is hallani. Természetesen vannak dolgok amikről nem volt szó, de kíváncsi lennék rá.Pl. : Azok a pénzügyi körök, akik az MSZP-t támogatták, miért nem segítették Gyurcsányt tovább ? Miért hagyták, hogy a FIDESZ kezébe kerüljön a szinte összes média ? STB: Egyébként, szerintem a leköpést is az MSZP-n belül szervezték meg !!

Ezért kell, hogy széleskörű mozgalommá szervezzük a baloldalt. A pártszervezés dolga már Gyurcsányra vár. Nekünk össze kell fogni a tisztességes konzervatívokat, baloldaliakat és a liberálisokat. Meg kell hívjunk minden, eddig becsületesnek és helyes értékrendünek ismert közéleti személyiséget. Meg kell teremtsük a Gyurcsány visszatéréséhez szükséges támogatottságot, tömegbázist.

Amik kiderültek,  semmin se tudok meglepődni.Annyira  egyértelmű  volt  a  Találkozó  alatt, hogy szinte ugyanazt gondoltuk és mondtuk Zsolttal mindenről.Az MSZP-ről pláne.És Feriről is. A politika olyan, mint egy kirakójáték:Csak össze kell illeszteni a részleteket! Alulról  nézve" jobban látszanak a hibák. Akik az ELEFÁNTCSONT-toronyban ülnek, nem látják-  hisz  benne vannak!  (nyakig).Az "SZ" betűsöket régóta  rühellem,  Szilit,  Szekerest  és  Szanyit  a  nélkül  kötöttem  egy  "csokorba" hogy  ismertem  volna  a  RÉSZLETEKET. Meg  vagyok  győződve  arról,  hogy  Ferinek  öngyilkosság  lenne  még  eccer  velük  "egy  ágyba  feküdni"!

 A találkozónak abban van jelentősége, hogy megerősített minden eddigi hitünkben, segített tisztábban látni és rávilágított, hogy nekünk feladatunk megszervezni a Gyurcsány visszatéréséhez szükséges hátteret. Gyurcsány nélkül nincs Orbánnak ellenfele, se igazi ellenzéke.A pénzügyi körök is az erőhöz húztak. A belső árulásoktól megosztott Mszp már szinte semmilyen erőt nem képviselt. A jövő pedig az erőjé - ezt a pénzügyi körök is tudták. De biztos bonyolultabb ennél az elpártolásuk oka.

A pénzügyi támogatók  a  győzteshez húznak.Az MSZP-n belüli csatározások, az SZDSZ áldásos tevékenysége mellett, egyértelművé tették, hogy hova kell igazodniuk.A baloldalon lévő Sz betűsöknek ez megfelelt, mert bármilyen kicsi siker Gyurcsányt erősítette volna. Azzal sem törődtek, hogy ezzel kiszolgáltatják a baloldalt a FIDESZ-nek, sőt az egész országot is. Mindegy, csak Gyurcsány menjen !!Nem fog menni !!Mindig ott lesz ahol neki nem fog tetszeni,  kénytelenek lesznek támadni!Gyurcsánynak viszont olyan tábort kell csinálni,  amely képes megállni a saját lábán, a jobb és baloldali támadások ellenére.Ehhez idő kell, és időzítés !!!

 Jó, ha tudja, hogy van támogatója és érte harcoló aktivisták állnak rendelkezésre. Igen sokan értenek vele egyet és várják vissza.Mindenképpen megérne egy próbálkozást, de még nem jött el az idő.A FIDESZ fogja megmondani, mikor lesz erre alkalmas idő !!

 A fentiekkel teljes mértékben igazat adok.Orbán egyedüli méltó ellenfele Gyurcsány Ferenc. Nem hiába fél.Hogy le kellett mondania a párttársai,az őt körülvett megélhetési politikusok tehetnek,s ezt használta ki az akkori ellenzék.Aki még most is az MSZP udvarába vannak Még most sem ismerték fel, mit tettek,akik pedig felismerték,sem engedik vezetőszerepre.Én minden megélhetési politikust,minden bomlasztó egyént szigoruan eltávolitanák.Az sem igaz hogy Gyurcsány Ferencnek nincs tekkintéje,hogy az emberek nem szeretik.

Örülök a részletes beszámolónak, meg a kicsi kis reménysugárnak, amit Gréczy Zsolt szájából, a te közvetítéseddel "hallhattunk"!Remélem, hogy eljön az idő hamarosan!!! Nagyon hiányzik egy racionális, okosan érvelő hang /vagyis Gyurcsány hangja!/ ebben a totális zűrzavarban, ahol tettek helyett csak a nagyotmondás hódít!/Legújabb kedvencem, hogy a "korszakváltást" az oktatásban az jelzi, hogy az államtitkár nagysasszony által tartott tanévnyitó nem "országos", hanem "nemzeti"!Könyörgöm, nem lehetne valami ÉRDEMIt is csinálni az oktatásban "korszakváltás" címszó alatt???!!!/Amúgy orbánnak valóban Gyurcsány az egyetlen érdemben említhető ellenfele, de hogy orbán méltó ellenfele lenne Gyurcsánynak, ezt vitatom: a cipőjéig sem ér fel!!!/hogy a klasszikusokat idézzem!/

 Szükségét éreztem-újra gondolni-fogalmazni a demokrácia-párt demokrácia fogalmát. Ez különösen az MSzP.-re érvényes (érvényes még?).Nagyon lényeges a "szerenycsés" frakció ülés "áldásos" következményet melyek a mai napig is "hatnak" (nagyon is hatnak). Akik "elkövették" elő kell(ene) állniuk és nem "mea culpázniuk"de a megfelelő kommunikációjukat "elkövetniük".Ha ez nem serül akkor a párt "halottá" válik igaz ez nem a baloldal végelesz, lehet ez adja a lehetőságétegy új-másik párt megteremtéséhez. Ezt viszont nem sokáig lehet elodázni.Zsolt által elmondottak engem személy szerint megerősittek abban nehéz és sok a tendő mert egy-két válltozást akaró kevés de mindenkép el kell kezdeni, a sült galambok nem repkednek csak úgy. Az első minnfélekép az alkotmány módosítás "csak úgy" elfogadása kell legyen, népszavaz kiírása elgondolkodtatja a FIDESZ-t.

Köszönjük ezt a nagfyszerű beszámolót!!Mi is közben dolgozunk a Facebookon, Gréczy Zsolt látja, hogy napról-napra egyre nagyobb a Gyurcsány Ferenc mögé szerveződő baloldal.Én ezért csak a háttérben dolgozom, 872 ember van a Demokraták Mozgalmában.Ha van benne egy-kettő MSZP-s potyautas is, akkor is szép számmal vagyunk jelen.A közösség többsége is új pártot sürget, de tisztában vannak vele, hogy most választási időszak van, azért mindenki kivár.Napi politikai beszélgetések zajlanak, nincs olyan perc, hogy 30 főnél kevesebben legyenek fent, még éjszaka sem.Általában a jelenlévő átlaglétszám percenként 70 fő, s ez így van egész nap.Valóban jó lett volna, ha készül helyszíni videó veletek tegnap, úgy mint 2009 júniusában is készítettünk, amikor volt egy összejövetelünk veled is.Abban Zsolt biztos lehet, hogy van igény új baloldali pártra már most is, mert még a hülye pártok is képesek cédulákat gyűjteni, amilyen a kétfarkú kutya párt is.Tehát itt az idő!Az MSZP hatalombróker vezetők pártja.A választásokon alapszervezetek sokasága fog felszámolodni akkor, ha Feri nem tér vissza a vezetésbe.Ahhoz, hogy Feri vezetni tudja az MSZP-t, ahhoz mind működésében mind alapszabályában át kell alakítani a pártot.

Köszönöm a tartalmas beszámolót!Biztos vagyok abban,hogy a személyes jelenlét lett volna az "igazi" és a szükséges!Sajnos egy re kevesebb az esélyem egy-egy ilyen részvételen,de azért VELETEK vagyok!Igen,mindenképpen kell egy olyan baloldal,ahol a tagság beáll a sorba! És csak olyan!!!Szekeres I-nek most is volna lehetősége tenni azért,hogy felhívja a figyelmet, miszerint nem olyan polgármesterre van szüksége városunknak,aki Szentendrén épít,de nagy a csönd.Naponta kellene hangoztatnia  sok egyébbel együtt,hisz mint volt MSZMP prominens személyt,igen sokan ismerik városunkban,hisz itt élte élete nagy részét.
Rajta kívül nagyon sok MSZP vezér "csak van".Így nem fog talpra állni ez a párt!

A találkozóról: Több jó dolgot is hozott: az első, hogy sokan most ismertük meg egymást személyesen. Nagyon kellemes meglepetés voltatok számomra. Most nem azért, hogy bárkit szembedícsérjek, de határozottan jól éreztem magam, mi több, az én kedves "vénemberem" is.


A beszámolót olvasva hasznosnak, eredményesnek láttom.                                                          Remélem, egyre többen,leszünk/én is/.

Amiket Gréczy Zs. mondott, kissé mellbevágó volt. Sok mindent feltételeztem az Mszp bebetonozottjairól, ez megülte a gyomrom. A Szekeres nekem mindig simlis palinak tűnt.

 Pacis- problémát  is  el  kell  intéznünk    VÉLEMÉNYEM:   ha  bárkit  jogtalanul  (de  ha  joggal  is)  megtámadnak,  a    TÖBBIEKNEK    segíteni  kell.  Elvégre    EGY    közösség  vagyunk

Igy igaz.,segiteni kell egymást.

Remélem, a következő találkozón többen leszünk. Össze kellene állítanunk azoknak a baloldali politikusoknak és közéleti embereknek a névsorát, akiket meg szeretnénk hívni.

 Legalább itt ne próbáljuk meg cseszegetni, de erőszakosan kötelezni se semmire. Én pl. elhatároztam, hogy nem fogok sétálgatni egyik helyről a másikra, mert hülyeségnek tartom.Ez az én véleményem én sajnos ilyen makacs vagyok.Azt is tudom, hogy sok mindennel nem értenek egyet amit én írok, de ezt megpróbálom figyelembe venni, ha méltányolni tudom. Ha nem, akkor  annyi.A vitákat szeretem, ha érdemi dolgokról szólnak, de, ha csak a cseszegetés és a szándékos lejáratás folyik akkor nem fogok reagálni.

A hangulati elemeket jó lenne kordában tartani, mert az nem szokott jóra vezetni.Igen kellemes egy közösség, de csak akkor, ha ezért nap mint nap megküzdünk és nem akarunk megbántani senkit. Nem vagyunk egyformák és  a tűrő képességnek is van határa.

Nem vagyok párttag, nem voltam soha, de  lehetett sejteni. Az öszödi beszéddel helyre akarta tenni Gy.F. a díszes társaságot. Ahelyett, hogy megszívlelték volna, ellene fordultak. Kiszivárogtattak a Fidesznek. Erre mondják azt, hogy árulók. Júdások, Brutusok.  Alig vannak a mostani pártban olyanok, akik megérdemlik, hogy az ember rájukszavazzon. Azért szavaztam rájuk, mert a listán volt Gyurcsány Ferenc. És ezt nem csak most mondom.

 Én azt hiszem elkerülhetetlen  egy új baloldal létrehozása. Gy F nem akar a választásokig (szerintem ) robbantani Na meg majd a költségvetés. Persze sokáig nem célszrű húzni, mert Hack Péter is akar egy új pártot. Azt hiszem, (bár ezt Gy F is tudja), hogy először egy mozgalom kell és kellő támogatottsággal párttá alakulhat. Egy olyan becsületes ember, mint Gy F. nem torpedózza meg a pártját... nem mintha vele GRÁL LOVAGKÉNT viselkedtek volna

 ZSOLT és Ferei.  szerintem egyformán gondolják: ugye    EMLÉKEZTEK?
 senki  nem  szeret  az  ellenségével  egy  ágyba  bújni!


Pacis eleve azzal a szándékkal jött el a találkozóra, hogy összeakassza a bajuszt veled, de aztán beletört a bicskája.Gréczy Zsoltnak köszönhető. Rögtön az elején tett valami epés megjegyzést a Pacis, de ezt is csak a blogban olvastam, ott az Alma Máterben nem is hallottam. az a véleményem, hogy EGYÁLTALÁN NEM KELL FELVENNI A KESZTYŰT! Maradjon ő csak a maga "mosolygós magyarországában".

 Kár, hogy nem tudtál eljönni. Nem Gyurcsány torpedózná meg a pártját.                                  Ez PONT FORDÍTVA TÖRTÉNT!!! Gréczy erről számolt be.

A közösség nem azt jelenti, hogy a témától függetlenül kiállunk egymásért.Ha azt vesszük, hogy itt a kapcsolaton is egy közösség tagjai vagyunk, akkor ki ellen is kellene kiállni ? Azt azért szögezzük le, hogy nem az a helyes, ha egy vitában azt nézzük ki hova tartozik, hanem azt, hogy mi mivel értünk egyet. Persze itt az is kiderülhet, hogy mivel is értünk egyet.  Helyes e ha állást foglalunk olyan kérdésekben amit még mi sem ismerünk, vagy nem döntöttük el mit akarunk a témában, csak azért, mert egy közösségbe beléptünk.Szerintem egy közösségben azért vagyunk együtt, hogy az együtt gondolkodást segítsük elő és nem azért, hogy megfellebbezhetetlen döntéseket hozzunk, netán cseszegessük egymást.

Ahogy a vele szemben viselkedtek, nem érdemlik, hogy GY.F.kesztyűs kézzel bánjon velük. Nem erről szól a történet. A baloldalnak tartozna annyival Feri, hogy új pártot csináljon.

Az jó lenne, csak ég a pofámon a bőr. Vitányinak e-mailt is írtam, ajánlott levelet is küldtem neki, lévén, hogy a szabadság alatt tudtam meg, hogy több gyerekori közös ismerősük van. Ugyanis ő Bácsalmáson volt gyerek én Madarason. Két szomszéd község.  Ahogy Te nem kaptál egy árva sort (e-mailem is megírtam), úgy én seLehet, hogy le vagyunk... va?

Jönnek helyette  a kétfarkú kutyák, aztán macskák, végül nyulak!De  ki  kell  ugrasztani  a   NYULAT  A  BOKORBÓL!Szó  szerint  nem  hangzott  el,  de  aki  tud  a   SOROK  KÖZÖTT  OLVASNI:kell  egy  új  párt! Ezt támogatja ma  MINDEN  IGAZ  MAGYAR    ember!

 Hogy csinálna új pártot, mikor a nyáj szétszaladt, és maga a ,,baloldal" (nem az egészséges, megmaradt magra gondolok) gondoskodik arról, hogy ne is legyen egység? Pont a torzsalkodásokra gondolok, most nem alapszinten, hanem pld. párton belül... Hogyan vehetőek rá fölül, hogy ők is megértsék azt, hogy az egység mennyire fontos? Mi kell még ehhez???

Gyurcsány ígéretével rendelkezünk szeptemberre. Ez lehetne a következő, meg kell szervezni. Azután jöhetne névsor. Ő is mondhatna neveket, pl Molnár Csaba, Török Zsolt.

 Ez így van. És különben is olyan szövevényessé vált már ez a vita Pacis és Szilárdbá közt, hogy azon el sem lehet igazodni. Az viszont nagyon úgy tűnik, hogy a Pacis egy kifejezetten konfrontatív típus és harcias, megy előre, mint egy feltüzelt bika. Épp ezért is tanácsolom már sokadszorra, hogy nem kell reagálni a támadásaira, mert ez bőszítené fel talán a legjobban. És, ha nem találna vitapartnerre, akkor előbb utóbb el kellene hallgasson, vagy saját magával vitázhatna, de azzal meg csak kiröhögtetné magát.

Mit csodálkozunk? Nem kaptam választ,Török Zsolttól,Lendvai Ilikótól.Szanyitól kaptam, de a viszontválaszomtól ideges lett.Sorolhatnám a többi fizetet politikust.Ez van. Majd az ő hívó szavára összeterelődik a nyáj! És a mostani vezetőség meg magasról le van sz...va!

 Sokat gondolkodtam ezen, hogy igazságtalan az élet, hogy Gyurcsány Ferenc, aki igazából ki merte mondani: Változtatni kell, nem csak a választópolgárok szintjén, hanem fönt is, a fejnél, jól hátbaszúrták ezért... Ahelyett, hogy hosszútávon gondolkodtak volna, kicsinyes, önös érdekeiket helyezték előtérbe.  Tisztelet a kivételnek. Kivétel azonban szerintem kevés van.Lehetne építkezni... de a mikéntje, a hogyan továbbja nem mindegy. Ellenszélnek pedig ráadásul nem csak a jobboldal van, hanem még a baloldalról is sokan, ugyanúgy, ugyanolyan erővel és gátlástalansággal, mint annak idején, az öszödi beszéd elhangzásakor.Szóval  nem kis feladat, kihívás előtt áll Gyurcsány Ferenc!

Ott voltunk, nem ezt éreztük! Egy húron pendltünk és  bizakodunk nem rövid távon Még  a  hiányzó  pofonokat    BE  KELL  GYŰJTENI!de  az  után  minden  lehetséges  de  csak  ha  BÍZUNK  MEGUBKBAN   és  a  társainkban. És  ha    KIÁLLUNK    egymásért!

Feltesszük a kérdést!!! Mikor? Hogyan? Hogyan jön úgy elő, hogy ne próbálják darabokra szedni? Még mikor ,,friss pld. az új párt". Erővel kellene, stabilitással. De hogyan? Jó lenne!!!!

Nem tisztem  megvédeni,de most meg kell tennem,mivel Pacis mellett ültem és halottam az általad "epés"-nek nevezett megjegyzést.Imigyen szólt: Jólenne a jövőről beszélni,vagy nem azért jöttünk, felejtsük már el a multat,annyiszor kitárgyaltuk már.Ez egyáltalán nem Szilárdnak szólt,hanem mindannyiunknak. Amit mondott van abban némi igazság.

 Pacis még a találkozó előtt elhatározta, hogy a találkozón folytatja a  lejárató hadjáratát ellened. Pofára esett, Zsolt előtt nem nyílt s erre alkalom Arra viszont volt alkalma, hogy Zsolt mellől, beszédét zavarva ötpercenként fölpattanjon és söröskorsóval kezében térjen vissza a helyére. Előttem már másodszor mutatkozott be Pacis.Javaslom, hogy hagyjuk figyelmen kívűl a jóindulat köntösébe bújtatott rosszindulatú megjegyzéseit.Az ő közössége a "Mosolygó..." Ott a intézkedjen. Szilárdnak mi megmondjuk a véleményünket priviben, mert nem célunk a bomlasztás.Itt nem szabad ellenséges, személyeskedő vitákba bocsátkozni. Ezért nem reagálunk semmilyen rossz szándékú megnyílvánulásra. Aki úgy érzi, hogy bántották, védje meg magát, de privát levelezés keretein belűl. Aki itt le akarja járatni a közösség bármelyik tagját, az bomlaszt, annak nincs helye köztünk. Nekünk fontosabb dolgunk van, nem lehet köztünk széthúzás. Meg kell szervezzük a hátteret, ami nélkül Gyurcsányt nem térhet vissza.

 Háttérben kell(ene) munkálkodni, hogy mikor felléphet akkor rögtön tömeg álljon mögé akkor nem merik kikezdeni ...

Állítása szerint azért volt kénytelen elfogyasztani 3 sört, mert "másképp nem bírta volna ki." Nem értem, miért nem ment haza, ha ennyere szenvedett ott?

 Gúnyos vigyor nem űlt az  arcomon,  nem  is  válaszoltam  rá  semmit, pedig  hallottam. Elolvastad, amiben  ezt  lefesti?Amikor  azt  emlegeti,-  hogy    BE  SE  FEJEZTEM,  Én  békülni  mentem    MINDENKIVEL.  Már  előtte  is.  de  a   BECSÜLET    nekem  is  fontos.  Abba  senki  ne  gyalogoljon  bele    KÉT  LÁBBAL.   És  ha  "szépen  kérek"  bárkit  hogy    SEGÍTSEN,    az  mikor  számít    ZSAROLÁSNAK? nA  EZÉRT  KÉNE   mindenkinek   HOZNI  AZT  A   két  embert!Ha  a    PIRAMISNAK    kinőne  a  "lába"-  a  fejünk  se  fájna!

 Tudok arról a meghívásról. Én pofátlanul megismételném. De van rajta kívűl más is. Pl. Kertész Ákos. Nagyon klassz baloldali ember. Tisztán lát és mint író jól el tudja mondani, mit lát. Vele talán még nem szaladt el a ló, nem kényeztették el a népszerűségben fürösztéssel

ALÁÍRÁSGYŰJTÉS!  Ezt  ajánlotta  Zsolt.  Erre  koncentráljunk! Valakinek  fel  kell  vállalni! Ha  egy    SERES  MÁRIA  MEGTEHETTE,   közülünk  is    VALAKI.    nem én-  

 Ha valóban kibeszélt a közösségből bármennyire is tisztelem a blogjaiért,akkor azt mondom nem sok keresnivalója van közöttünk sem Neki sem másnak aki igy viselkedik. Mindent meg kell tenni. Nem várhatunk senkire. Majd a többi, azonos célú közösség egyesülni fog egy nagy közösséggé, párttá.

 Igazából erősek vagyunk. Viszont fejben dől el. Akarjuk-e? S ha akarjuk, akkor minden erővel, tudással, szorgalommal odaállunk-e és nyilvánosan is felvállaljuk-e, ha eljön az ideje. Az ideje már eljött. Mert sokakkal beszélgettem az utóbbi időben (választások óta) és jelezték, félnek. Félnek elmondani, jelezni, hogy baloldali érzületűek. Erre szoktam én azt mondani: baloldal volt, van, lesz. Legyen bármennyire agresszív és ütős jobboldali média, a média is vissza tud nyalni. Ez alatt értem, a túlzott negatív kampány vissza fog ütni a jobboldalnak akkor, mikor majd az ő eredményüket kezdik el méricskélni a választópolgárok. No akkor fog elhangzani az: hogy hazudtak. Ezért mondom, a fagyi visszanyal. Tudni kell kivárni erővel, és az erőt fokozni. Az erőt fokozni pedig csak stabilitással és kitartással lehet. Összetartással.

 .Az egyik az alavető ha tetszik ha nem GyF. miliárdos; a másik Ő tényleg születési hibaként baloldali, de könnyen lehet az egészet elfelejti és hagyja az egészet. Tehát ha a visszatértétkarjuk akkor nekünk úgy kell őt segíteni, ahogy ő szeretné.Ezt nekünk nem szabad elfelejteni.

Ma három  embert hívtam. Nem válaszoltak még privátban sem. Nem tudom, hogy mit lehet ezek után tenni a két-három ember ügyében, újabbaknál kísérletezem, hátha bejön. vannak itt különféle baloldali közösségek. ha azokkal felvennénk a kapcsolatot? Gondoljátok, hogy minden közösségi vezető főnök akar lenni és nem hajlandó egyesülni?

200 ezer aláírást kell összegyűjteni, ha jól tudom. Ez azt jelenti, hogy legalább a nagyobb városokban aláírásgyűjtő standokat kell felállítani. És kinek a nevénem gyűjtenénk? Csak egy magánember, vagy a "Mozgalom a demokráciáért "nevében? Az ehhez szüksége nyomtatványokat az Mszp fogja szétosztani-gondolom. Hogy mikor, az tőle függ. Remélem nem húzzák az időt, amig kifutunk belőle.

Seres mária adott be magáninditványt!mögötte  a fidesz  SZÁZEZER    aktívistája állt. Ha tudnánk, kihez forduljunk, okosabbak  lennénk! Ezzel  a   KÉRDÉSSEL   várjuk  meg  Feri  tanácsát!Bízok benne, hogy létrejön a  találkozó Helyszínt  nem  tudok.  szerintem  azt  neki  kellene  biztosítani. Ha  híre megy hol vagyunk, tuti lesznek  HÍVATLAN vendégek! 

 Úgy látszik az ATV is felébredt, új müsorral jelenztkezik Kuncze G.minden vasárnap.A Hét pont hét helyett lesz fél héttől politikai müsor.Ami még jobb hir a Zsolt is visszatért a fórumba,minden kedden Ő vezeti a müsort már ma is Ő volt.

Az időt nem lehet kihagyni és fontos az időzítés.Egy új pártnak akkor szabad a színre lépni, amikor a hatalmon lévők népszerűsége igen csak megkopott és a választásig van annyi idő, hogy ezt ki lehessen használni a tábor szélesítésére.Ebből következik, hogy az ellenfelet kell tudni megválasztani ahhoz, hogy sikeresek legyünk.Ha a FIDESZ népszerűsége nem csökken, netán nőni fog, akkor nincs értelme pártot indítani. A fentiek azért nem akarják GYF-et vezetőnek, mert nem akarnak abban az irányba menni amerre GYF akar.

Szerző: Szilárd bácsi  2010.09.01. 12:14 2 komment

Címkék: politika barátság elemzés

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr652264102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizalmatlan5 2010.09.02. 08:47:09

Véleményem továbbra is a következők:
1,ilyen összejövetelt MUNKA SZÜNETI NAPON kell tartani(szombat, vasárnap)többen lettünk volna !
2,a katolikus egyházban PEDOFILOK miatt nem alakítanak ujjat, lemondatják őket!
3,Érvényesitsük a HELYZET ELEMZÉSÉT és döntsünk.A REÁLIS GONDOLKODÁSU SZEMÉLYEK
ELLEN semmi kifogásom !KELLENEK !

Szilárd bácsi 2010.09.24. 09:26:20

@bizalmatlan5: Hátha még azt is tudnám, KI VAGY? A legközelebbi SZOMBATON lesz. Ha OTT LESZEL, talán "megismerlek".
süti beállítások módosítása