Barátság Kupa ultiverseny

 

Vajdácska, 2014. június 14

 

 

Hosszas vajúdás után végre megszületett! Nehéz szülés volt, de megérte: Olyanra sikeredett, amilyennek megálmodtam.

 

Hogy miért volt „nehéz szülés”? Mert volt benne gubanc éppen elég!

Az eredeti időpontról el kellett tolni egy hónappal, és ez egy egészséges babának is nehézséget okoz, hátmég ennyi szenvedélyes kártyásnál, akik ráadásul makacsabbak az öszvérnél és a bőrükből sem tudnak kibújni, habár szeretnék a szebb arcukat mutatni mindig, de az alól a qrva „álarc” mögül mindig kilátszik a való: Az igazi Énjük.

 

Na persze ez nem mindenkire igaz! De akire igen, arra nagyonis.

 

Aki nincs képben, olvassa el a beharangozó blogom az összes hozzászólással, amiket „mellesleg” /két kivételtől eltekintve/ mind én követtem el.

 

http://szilardba.blog.hu/2014/05/18/baratsag_ultiverseny

 

De ha csak a két Névsort hasonlítjuk össze, abból is látszik: Milyen az, amikor az „Ember tervez, Isten végez”.

 

EGOISTA VAGYOK: Így magamon kezdem, elvégre ez biztos, hacsak....
1. Várszegi Szilárd /házigazda/
2. Kiss János /Sárospatak/

3. MÉSZÁROS KÁROLY /Kisvárda/
4. Bacskai Gyula /Kisvárda/ 
5. Szalai Antal /Kisvárda/
6. Nagy Béla ?? /Kisvárda/
7. Dienes János?? /Kisvárda/

8. NAGY ISTVÁN /Debrecen/
9. Török Imre /Debrecen/
10. Ladányi Zoltán /Debrecen/
11. ???????????? /Debrecen/
12. ???????????? /Debrecen/

13. MUZSLAI RÓBERT /Budapest/
14. Tar János /Budapest/
15. Lovász Gyula + Judit /Budapest/
16. Boldizsár Gábor /Budapest/
17. Szász Annamária /Budapest/
18. Fülöp József /Budapest/
19. Bágyi Imre /Szeged/
20. Solti István /Soltvadkert/
21. Pusztai Péter /Szolnok/
22. Janek József /Szolnok/

23. BARTOS GÁBOR /Budapest/
24. Bartos Gergely /Budapest/
24. Petrik Tamás /Budapest/
25. Berdó Levente /Budapest/
26. Festorazzó András /Budapest/

27. LEVENTE JÓZSEF /Budapest/
28. Vass Pál /Budapest/
29. Sárközi István /Budapest/
30. Moskovits Sándor /Szigetszentmiklós/
31. Podruzsik József /Szigetszentmiklós/
32 "Bébi" /Szigetszentmiklós/
33. Haklár Jeromos /Budapest/

 

1.     MUZSLAI RÓBERT /Budapest/

2.    Tar János /Budapest/

3.    Lovász Gyula + Judit /Budapest/
4.   Boldizsár Gábor /Budapest/

5.    Szász Annamária /Budapest/
 6.  Fülöp József /Budapest/
 7.    Bágyi Imre /Szeged/

8.    Kenderes  Ferenc /Szeged/

9.    Solti István /Soltvadkert/

10.  LEVENTE JÓZSEF /Budapest/
 11.  Vass Pál /Budapest/

12.   Sárközi István /Budapest/

13.              Moskovits Sándor /Szigetszentmiklós/

14.              Podruzsik József /Szigetszentmiklós/

15.              Frank   „Bébi” /Szigetszentmiklós/

16.              Mészáros Károly     Kisvárda

17.              Dr. szabó Imre         Kisvárda

18.             Nagy  István                         Debrecen

19.              Török  Imre                          Debrecen

20.            Nándi                                     Debrecen

21.              Gyuri                                      Debrecen

22.       Kiss János                             Sárospatak

23.      Várhomoki Ambrus          Sárospatak

24.      Várszegi Szilárd                 Vajdácska 

 

Tét  nélkül: Barátságból – kupáért:

 Haklár  Jeromos                            Budapest

Selmeczi  András                            Budapest

Fábián  Bála                                      Gyömrő

Hídvégi  József                                Gyömrő



Első „ránézésre” csak annyi látszik, hogy a tervezett 33 az már „csak 24”, de amíg sikerült „összeboronálni”, ki melyik asztalnál, főleg milyen néven játszik, abba egy óra is beletelt, nekem meg percenként kellett volna hívnom EGY EMBERT, hogy most van rá szükség a „kerek létszám” kialakításánál, vagy nincs?

Mert az Istennek sem akart összeállni a két „lista”. A főverseny résztvevői lecsökkentek 23 főre, mivel Kenderes Feri barátunkról kiderült, hogy Ő is csak a „Barátság” frakcióba kíván beszállni. Így Ők lettek öten, az meg köztudomású, hogy ötnek nehéz egy asztalnál helyt foglalni, ahol csak 4 szék van.

Hosszas fejtörés után Vass Pali barátom csatlakozott hozzájuk: Így Ők „elméletileg” megvoltak hatan, ami már alkalmas létszám 2 asztalnál való versenyzéshez. Nade mi lesz a főversennyel, két „hiányzóval”? Némi rábeszélés után két játékos vállalta a megmérettetést, visszajött Pali és Jeromos is átült, hogy kilegyen a létszám.

Végre egyórás késéssel elkezdődött! Az első „baki” az volt, hogy a számítógép 25 játékost „számolt”, valójában csak 24-en voltunk, de egy kósza „név” bentmaradt, így sikerült megzavarni az agyát a gépnek, ami a későbbiek során ütött vissza.



Maga a játék végig a sportszerűség keretein belül zajlott, csak egyszer „súrolta” a határait, de ez törvényszerü: A bőréből még a „barátság” kedvéért sem tud kibújni az, aki már megszokta a stílust. De a többség már megszokta és nem okozott csalódást senkinek ez a kis „incidens”. Hogy ez a Verseny nem hasonlítható össze semelyik másikkal, azt az asztalokon kitett helyi Szabályzat bizonyítja, amit mindenki tudomásul vett. Arra nem vennék mérget, hogy el is olvasta.



Barátság  Ultiverseny  Vajdácska

 Játék:  A  MUOE  és  az  Ultiszövetség  szabályai  szerint,

kiegészítve  a  „renonszra”  írt  javaslataimmal.

 Lebonyolítás: 5 X18  leosztás.

Díjazás:  Első  3  helyezett  kupát, Első  6  helyezett pénzdíjat  kap.

 

Szeretek ultizni. Szeretem az embereket, keresem a Barátokat. Kerülöm azokat, akik  versenyeken célul tűzik maguk elé, hogy a tisztességesen játszóktól elvegyék a játék örömét. Miattuk szokott balhé kitörni a Barátinak nevezett versenyeken is. Néhány fogalommal nem árt megismerkedni.

 

Renonsz: ha a játékos nem a szabályok szerint tesz lapot. Ez  lehet vétlen és  szándékos. A sportszerű játékos ha tévedett, maga jelenti be, ha más figyelmezteti rá, nem kér bizonyítási eljárást, elismeri és fizeti a következményeket. Ha az ellenérdekelt félnek kára származhat, /nem teljesül a csendes 100, 4 ász vagy ulti/ kérheti a renonsz korrigálását.  Ugyanez  a  helyzet Szándékos  renonsznál. kötelező korrigálnia és elviselni a várható + következményeket.

 

Én még nem passzoltam”. Ha a bemondónak elfogy a türelme és kijátszik, joggal gondolta, senki nem akar licitálni. Nem  renonsz . Ha fel akarja venni a „gondolkodó”,  vegye  fel. Ezek a szabályok  éltek, amikor a „négyszines” ulti volt a domináns, és  voltak Kártyatermek. Színváltás: Gyakran  előfordul, hogy  az  induló  szín  után mást  hív a játékos és  a  csapdába  beleesik  valaki: Négyszínesnél  ilyenkor  „új  szín”  figyelmeztetéssel  éltek  a  játékosok. Nem  renonsz:  Mint  ahogy  az  sem, ha  nem  mondja  be  az  adu  színét.  Rákérdezünk. Vagy  20-at  jelent  40-100-nál. Nem  vesszük  komolyan Viszont  a  talon  felvétele  utáni  „Hová  készülsz?”  „Már  ennyi  az  idő”?  figyelemfelhívási  mondatokat sportszerűtlennek tartom. Egyszer  figyelmeztessük  Ismétlődés  esetén  nyugodtan  jelenthetünk  renonszot – lapelárulás  okán.

 

Sportszerűség. Részben pedagógus múltamból, részben sportvezetői tevékenységemből ragadt rám. Ezért vagyok olyan hülye, hogy sokadszorra is megpróbálom összeegyeztetni a szinte lehetetlent: egy asztalhoz ültetni a Barátnak számító ultisok minél nagyobb számát, de SPORTSZERŰ JÁTÉKRA BÍRNI azokat is, akiknek ez qrvára nehéz feladat.

 

Optimista vagyok: Eccer csak sikerülni fog! Voltak már próbálkozásaim több- kevesebb sikerrel. Most reménykedem. Azokat hívom és várom, akik el tudják fogadni a játékról alkotott elképzelésemet, és akik hozzám hasonlóan szeretik a TÉTRE menő játékot.

De szép lenne, ha  minden versenyen zökkenőmentesen, renonsz nélkül, baráti légkörben folyna ez a szép játék, ami egyébként HUNGARIKUM/ 

 

Voltam mindenütt, ahová jó versenyre hívtatok  Jogos elvárás részemről, hogy egyszer Ti is elgyertek hozzám. Szeretném a baráti gesztust viszonozni, amivel  fogadtatok. Ha  sikerül, remélem,  Barátaimnak maradandó emlék lesz  a Barátság Ultiverseny.

 

Voltak a versenynek megható pillanatai: Részemről a Megnyitó beszéd és azt követő ajándékok és hozzászólások bizonyították, mégis szép az Élet, érdemes volt annyi energiát belefektetni, mert sokaknak a Barátság oda-vissza jelent még valamit. Fábián Béla gyömrői pólója, Boldizsár Gabi mini számítógépe vagy Muzslai Robi Barátsák-kupája meg a beszéde mind azt bizonyították: Valahol az ulti mélyen a Barátságról szól, és a játékosok annak ellenére, hogy a látszat sokszor csal, érző szívvel és lélekkel bíró igazi Emberként is tudnak Egymáshoz közeledni.

 

Ami nem a játékhoz tartozott, az emberi kapcsolatok ápolását jól szolgálta az a málna, amit a feleségem hozott kóstolóba, és amitől a hálás vendégek a „Családlátogatás” alkalmából megszabadították, megspórolva ezzel egy piaci utat. Ma már sokkal jobban érzi magát, hiszen annyi elismerést kapott a társaságtól a kertért és a kis házunk „rendjéért”, hogy azóta egy méterrel a föld felett közlekedik és a dícsérettől fel is szedett néhány kilót.

 

Van még min javítani, ha netán lenne még alkalmam hasonló versenyt rendezni a legkedvesebb Barátaimnak, amire ígéret van, hogy eljönnek: Négy év múlva. Akkor lennék 80 éves /ha megérem, és még mindig ilyen hülye leszek, hogy ennyire hiányoznak a Barátok, hogy idecsődítsem Őket az ország sok pontjáról/ Ha mégis, akkor biztosan jobban odafigyelnék, hogy ne legyen hideg a leves és az legyen az Étlapon, amit meg lehet rendelni – de ez most sem az én hibám volt, talán a helység gazdájának is van még mit tanulnia a vendéglátás szabályaiból. Legalább annyit, hogy ha vannak ígényes vendégek, legyen kellő számú figyelmes felszolgáló személyzet. Mert „egy fecske nem csinál nyarat”, pedig Attilának majdnem sikerült.

 

Hogy a vendégek jól érezték magukat, arra bizonyíték több is van. Az egyik: a számítógép ugyan megbolondult, „elvesztette” az összes bejegyzést, és amíg két profi helyrepofozta, addig mindenki talált magának megfelelő szórakozást. KÁRTYÁZTAK.

 

Akinek még nem volt elege az egész napos „gyűrődésből”, ottmaradtunk egy kis ráadás-partira. A szomorú az volt, hogy 7-kor „bezár a bazár”, de mi rávettük a tulajt, hogy a nyitvatartást hosszabbítsa meg legalább fél nyolcig. Na de micsoda dolog fél nyolckor „hazamenni”? - amikor Pesten mindig hajnali ötig kell „kitartani”? És különben is: ez a társaság még nem volt „családlátogatáson” Nálunk és a feleségem megsértődne, ha kihagynák!

 

Este nyolckor elhívtam Őket is, hogy ki ne maradjanak valami jóból. Szigetszentmiklós nem itt van a szomszédban, valahol szerettek volna megvacsorázni. Egy jó pörköltet. A feleségem /nem tudom, említettem-e már? / egy Skorpió, aki tud Angyalként is viselkedni. Felajánlotta, hogy megfőzi azt a pörköltet, csak maradjanak megnézni a bírtokot, de én is invitáltam Őket, hogy akkor belefér még két buli. Hiszen még alig játszottunk valamit.

 

A lakás átrendezése után a kis szobába összpontosítottam az asztalt a székekkel, a kísérő hölgynek felajánlottam a számítógépet szórakozásul mi meg nekiálltunk játszani. Némi célzóvíz elfogyasztása után egész jó hangulatban folyt a játék, számomra a megszokott módon: Tök utolsó lettem. Ami az egésznapos verseny folyamán már megszokott volt.

A feleségem este tízre reprezentálta a megrendelt csirkepörköltöt galuskával, amit jó étvággyal befalt a társaság és miután megnyalta mind a tíz újját, 11 órakor útnak indultak haza.

 

Habár tök utolsó lettem, mégis azt mondom: Megérte a fáradságot és a belefektetett munkát! Soha rosszabb versenyen ne vegyek részt.

 

Még a feleségem is elégedett volt most kivételesen, pedig Nála ez ritkaságszámba megy. De látta, hogy amikor nem vagyok itthon, „jó kezekben vagyok” a Barátoknál. Ahol szállásom van, ahol etetnek-itatnak, a „tenyerükön hordanak”, egyszóval nem hagynak az „út szélén” az „árokban”.

 

Köszönöm a Sorsnak, hogy megélhettem!

Köszönöm a Barátaimnak, hogy megtiszteltek a jelenlétükkel

 

És ha élek még, NÉGY ÉV MULVA szeretettel várlak Benneteket.

 

https://www.facebook.com/szilard.varszegi.5/media_set?set=a.652372774843831.1073741826.100002133440952&type=1

 

Ahol  élek,  ahol  "dolgozok"    és  ahová  szórakozni  jöttek  a  Barátaim.

 

Hogy mi lett a végeredménye a versenynek?

Az a Barátság és Sportszerűség szempontjából nem bír jelentőséggel.

Azért szomorú vagyok. Nem sikerült az utolsó helyet bebiztosítanom.

 

Aki kíváncsi, tekintsen bele.

 

http://preview.citromail.hu/attach_read2/xls/5/5b/5b9c56af488d47144618a96084faa608/5b9c56af488d47144618a96084faa608.html

 

 

 

Szerző: Szilárd bácsi  2014.06.15. 08:59 5 komment

Címkék: barátság ulti

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr216303316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bubuci 2014.06.15. 10:31:16

Gratulálok az ultiversenyhez.
Nagyon szerettem ezt a játékot jól lehet hogy van már vagy harminc éve hogy nem játszottam. Úgy látom, hogy azóta némi szabálymódosítások is történtek.Az én időmben nem játszottunk négy ászt és a színeknek sem volt erősségi sorrendje kivétel a piros ami a durchtmars és a betli esetében nem feltétlenül az adut jelentette, hanem a tétet duplázta. Sok kellemes élményem fűződik az ultihoz.

Lilla50 2014.06.15. 17:44:19

gratulálok!
és irigyüllek a barátaidért! :)

Szilárd bácsi 2014.06.16. 17:10:24

Egy kis adalék a verseny sportszerűségi részéhez. Nem állt szándékomban betenni, de a "barátom" annyira erősködött, hogy meggyőzött: ITT A HELYE.

Érdekelne néhány Ember véleménye a „Nagy Barátságról”, ami éppen kibontakozni látszik a verseny után.

A KÉRDÉS az írás után olvasható. Szerintem megér egy konkrét VÁLASZT azoktól, akik szemtanui és elszenvedői voltak az esetnek, amihez hasonlót már számtalanszor volt alkalmunk megtapasztalni.
Leginkább az a kérdés foglalkoztat: Lesz-e kutyából abárolt szalonna?

Szilárd bácsi 2014.06.16. 17:11:40

Solti Pista:
Jaaj-jaj Szilárd! Én is sokszor azt sem tudom,hogy melyik nemhez tartozom -vagyis fiú-vagy lány vagyok-é- ,olyan átkozott idők járnak mifelénk is! Bár minek panaszkodjak,ezt úgyis nekünk kell elviselni,tetszik vagy sem!Csak megjegyzem: az átkozott több hektár birtok száz felé égeti a bőrünket! Vagy Balatoni nagy birtok -rengeteg szőlő-gyümölcsfa-kert,vagy Vadkerten a több hektár -szintén sok szőlő- pár száz gyümölcsfa - mindenféle vetemény ezer stb- ,de még van birtok Tázláron 7 km,a Vadkerti Tónál 4 km,és nem folytatom! Talán csak az a szerencsém,hogy mindenütt van fúrt kutam -a rengeteg gyümölcsösben 50 m mély,így víz az van dögivel, csak legyen benzinre pénzem,ahol egy-egy alkalommal 3-4 száz hektót is elöntözök hajnalban,ahol minden fa kap minimum 150-200 litert! A többi helyen,és a háznál is villanymotoros van -éppen a háznál tegnap döglött be a szivattyú,de ma már visszahozták egy tízezres ellenében- ,csak hát ebben az átkozott hőségben ez sem egyszerű feladat,mert még hajnalban,sőt késő este is 30 fok közelében van a hőmérséklet, és szinte megfől a burgonya is az 50 mélyen jövő jég hideg víztől! Ma estefelé is kint voltam,és szinte hervadozik a burgonya! Írjak erről még valamit? Minek is írnák!? Legfeljebb még annyit:az én drága angyali Feleségem is már naponta ismétli,hogy add már el ezt az átkozott földeket,de főleg a nagyon távoliakat! Én meg csak nézek rá mosolyogva mindaddig,még vissza nem mosolyog! Puszi Arankának is,majd szombaton élőben is! JA! Vissza jeleztek már a többiek is vajon? Szép álmokat

Én: Hát ennél konkrétabb is volt.

Solti: Minél volt konkrétabb? Én konkrétan megmondtam,hogy ott leszek! Ettől mi a konkrétabb?????? Szilárdkám! 1:ha valaki többet tett a szervezésért mint én -még ha így is sikerült sajnos- ,az már aljas hazug, mi több, már festi magát! 2: a félre értések okán,én nem az utolsó fordulóban elért eredményedhez gratuláltam, hanem a 4 fordulós győzelmedhez! 3:Most már az előbb odajutottam -hogy hívott Robi- ,hogy ismét keresem a nememet,hogy fiú vagyok-e vagy lány! Azóta csak telefonálok ezerrel!Nem folytatom! Miért is folytatnám ezek után? Egy biztos: bármi áron is -ha gyalog is-,de ott leszek! Mert tetszik a videó, szépek a halak,és imádom a halászlét is,nagyon-nagyon-nagyon! Most többet nem írok, mert mindenem remeg az idegtől! DE OTT LESZEK,ÉS MINT AHOGY ÍRTAM IS MÁR,A VERSENYED ISMÉT ÉN NYEREM! Ugye mekkora az önbizalmam? DE! Én már így fogok megdögleni,ÉRTED?

Szilárd bácsi 2014.06.16. 17:12:24

Én: Hogyne érteném: az ember a bőréből nem tud kibújni. Mégha túl naagy is rá.

Solti: Na még egyszer!Lehet,hogy utoljára teszek erre kísérletet?Tehát: mit is válaszoltál nekem itt az utolsó őszinte levelemre? "Hogyne érteném: az ember a bőréből nem tud kibújni.Még ha TÚL NAAAGY IS RÁ.." Hogy is van ez a bőréből nem tud kibújás??? Ez az aljas válaszod volt az én őszinte levelemre,a sok-sok telefonálgatásomra,és még ezt is betetézte Muzslai közlése,hogy Gabi se jön,Busz se lesz,és én esetleg menjek el Bágyiékkal stb! Mire felhívom Bágyit,és ő közli,hogy azóta nem is beszélt senkivel,Ő is vonattal megy Pestre már Pénteken Kenderesivel,ezer stb! Csoda,hogy tiszta ideg lettem? Majd újra hívtam Robit,és akkor közölte,hogy menjek az Őrsvezérre,majd Ő is odajön és megbeszéljük,ki kivel stb! És még leírom -nyilván nem dicskevésből- az ezer problémám a hőséggel is megküzdve,és erre az a válasz,hogy nem tud kibújni senki a bőréből!Szégyenletes válasz! Közérthetően: már akkor eldöntötted -ezt fogod írni majd-, hogy újra aljasul lefirkáld a bőréből nem kibújást! Szégyeld magad életed végéig,hogy ilyen aljas hazugsággal hülyítetted az embereket! Ezek után kétségem sincs arról amit a Patakiak mondtak,hogy ki is a Szilárd! Le se szartak -vagyis nagyon is-,hogy egy neves játékosuk sem tisztelt meg jelenlétével ! Én meg a marha, akit már 100-szor kóstolgattál- nemcsak mindent bele adott ,sajnos ez is csak Patakiféle siker lett- még 400 km le is utazott,és több 10 000 forintot sem sajnált, mert sporttisztelő ember! Ugye ÉRTED?? Még utoljára leírom,bár nálad nincs jelentősége: Ki nem tud kibújni a bőréből? Milyen egy incidens volt csak? Miért rúgtál te újra belém,még ha nem is írtad le a nevem? Tudtad te egyáltalán hogy mi is történt,hogy ilyen aljas vádaskodást firkáljál le? Most ezt még utoljára megteszem én,hajszál pontosan: utolsó partit osztotta le Bágyi! Én zöld ultimót mondtam emigyen: 6 zöld -tízes felső nélkül- piros 9-alsó-felső,és makk 9-el! Fülöp J mondta,hogy mehet,Bágyi I mondta,hogy mehet! Majd indulok a makk 9-el,és Fülöp hosszasan gondolkozik,majd üti a felsővel -nem az Ásszal- és kontra partit mond,majd Bágyi üti a tízessel! Mire én félreérthetetlenül mondtam,hogy pillanat,és megnéztem a tabellát,hogy mit tegyek (mivel a rekontra életveszélyes lehet erre a szemét lapra),mert ha mégis bejön a rekontra,osztott első lehetek Bágyival,és mégis csak rekontráztam,legfeljebb pár száz forintot fizetek gondoltam,de szerencsés elosztásom volt,és sikerült! Közben Bágyi elmondása szerint úgy értette,hogy mehet,és kikérte a Tök Ászt,majd visszavette azt! És egy kis icidenst ez okozott (Bár jelentősége ennek a játszma során egyáltalán nem volt) ,hogy Bágyi -akit a legjobb barátomnak mondhatok- vissza vétel után kikérte a makk királyt!Én barátian megjegyeztem, hogy a Tök ászt már láttuk,bár nincs jelentősége részemről! Erre a Fülöp mondta is neki,hogy valóban hagyd a Tök Ászt,mert Pisti valóban nem mondta,hogy mehet! Pedig Bágyi ezerszer közelebb áll hozzám mint Józsi! Most a becsületessége viszont ultishoz méltó volt! Erre egykét hőzöngő senkike -kinek fogalma sem volt veled együtt,hogy mi is történt- ,játszotta a ott a fejét! A kutya Úristenit most már! Én,aki azonnal elengedtem Bágyinak a renonszot, én vagyok a gazember? Én nem tudok kibújni a bőrömből nálad már talán századszor,mert a legbecsületesebben játszom??? Nagyon sürgősen kérj bocsánatot,mert ennek nagyon csúnya vége lesz!Ezt felelősségem teljes tudatából mondom! És akkor ezt végleg lezárjuk! Ott a Fülöp mindenre tanú! Üdv. "aki nem tud kibújni a bőréből" és egyszer hatalmasat szól a VILÁG előtt!

Ez a rövid levelezés azt bizonyítja /legalábbis én úgy értelmezem/ hogy „Kutyából nem lesz szalonna”, és aki a bőréből nem tud kibújni, az nem is akar.

Csak egy kérdést kéne tisztázni: Én vagyok a hülye, vagy nem? Az írás szerint egyikünk az. De mellik? Na erre szeretnék VÁLASZT KAPNI az „illetékesektől”..

Erre csak úgy lehet, ha olvastátok a versenyről írt beszámolómat.

szilardba.blog.hu/2014/06/15/baratsag_kupa_ultiverseny_vajdacska_2014_junius

Várom a megnyugtató választ. Beköltözzek a diliházba, vagy küldjem a Solti Pistát?

Baráti üdvözlettel: Szilárd
süti beállítások módosítása