REGGELI HELYZETÉRTÉKELÉS

EGY GONDOLKODÓ SZEMSZÖGÉBŐL NÉZVE


 

2008-04-09 10:28:36

Kedves FELE- barátaim!

A mai napot az összegzéssel kezdem, ezzel ezt a TÉMÉT A MAGAM RÉSZÉRŐL LE IS ZÁROM,  -hiszen holnap már ezt úgyse tehetném meg, mert addigra ezt a témát már más téma vált fel, hisz Magyarországon ,ahogy én vélem,        MINDEN CSODA CSAK 3 NAPOT él!

 

Akit pedig a "düh tovább késztet,"-hogy azt olvassa,-"amit egyébként nem szeret még hallani se! - pláne még olvasni",  milyen VISSZHANGJA VAN ! 1 -1 rég lezárt témának,  az még "hetek múlva is visszajár olvasni"!

 

Ha 1 "picit "fel akarja húzni magát"!                     a ne gondoljunk mindjárt a legrosszabbra,hogy az első fára,-hanem "csak a következő témára", hogy újra veszett kutya módjára tudjon hozzászólni AZ ÚJ TÉMÁHOZ!

 

Mert neki kell 1 kis segítség,-amivel magát FELHERGELVE, ÜZEMI HŐFOKOT ELÉR!         Ehhez kell neki "doppingszer helyett"                 egy "pici,de csípős" IIVCS-VÉLEMÉNY!

 

Ennyi,elöljáróban elég bizonyosság ,hogy működik a szavazatgyár -azok véleménye szerint,-akik nem tudják elképzelni se,              hogy akár lehet az a szavazási eredmény,        AKÁR VALÓDI ÉRTÉKMÉRÉS!

Mindenki azt kap,-és attól, akinek az írása vagy TETSZIK,-VAGY NEM:-és minden itt járó,          akár csak "passzív olvasó" arra teszi voksát,        aki neki JOBBAN TETSZIK,-MINT A MÁSIK"! -mert ez is 1 fajta véleményszabadság,          ami itt vagy jól,-vagy nem,-DE MŰKÖDIK!

 

Meg kell jegyeznem,hogy én már fordultam a MODERÁTORHOZ -pont azzal a kéréssel,         amit egyik hozzászóló már itt is felvetett,       hogy lehetne-e olyan "szűrőt beiktatni": Ne lehessen egy gépről csak egy szavazatot adni! Kaptam választ is rá: -meg fogják vizsgálni "panaszomat".

 

Ezt a kérést én nem panaszként,                      hanem JAVASLATKÉNT TETTEM!                  Akkor,amikor bűzlött valami!

Biztos emlékeztek rá,-mindkét fele a barátaimnak: volt 1 különös eset,                          amit szóvá tettem rögtön 1 verssel fűszerezve, hogy született 1 hozzászólás,-AMIRE 1 ÓRA ALATT! 2600-nál több szavazat érkezett!

Ez a hozzászólás még aznap lekerült a moderátor jóvoltából,de azzal a verssel együtt, amit én írtam hozzá VÉLEMÉNY - NYILVÁNITÁSUL -amit NIKKEL elmentett,       ma is látható, 1 régebbi fórumban.

 

Ha a moderátor olvassa ezt az írást,-biztos lesz benne annyi "tartás"-hogy megerősíti:            Így történt,ahogy leírtam.                                      Ezzel ezt a témát lezártam.                                     Erről a még ma is élő témáról több véleményt tőlem ne várjatok Azoknak a segítségét kérem, akik az én hozzászólásaimat oly sokszor AJÁNLOTTÁK,-írják ide,-utóirat gyanánt,        hogy mért ajánlották?

 

Talán akkor elhiszi az a sok FELE-nem barátom, hogy talán van olyan rosta,-ahol az "ocsu” kihullik, -a tiszta búza meg FENNMARAD!

Elvégre szólásszabadság van nálunk, előbb-utóbb kiderül az igazság,                            hiába ezt sokan NEM KÍVÁNNÁK!                            A dolgomat bevégezve, senkit nem akarok kihagyni a sorból, csináltam 1 listát!

Úgy érzem, CÉLOMAT ELÉRTEM!-azzal, hogy egy jó kövér,húsos csontot a kutyák elé dobtam, hogy ki tudjam szűrni,kik azok,                               akiket az IGAZSÁG ÚGY KI TUD HOZNI A SODRÁBÓL,-hogy akár meg is vesznek!

Annyira tud FÁJNI AZ IGAZSÁG NYILA,                HA CÉLBATALÁL!

A lista,-akik"magukra vették"-amit mondtam: FNH_s4phlxm, / még a nevét is nehéz leírni ,-a véleményéről inkább nem mondok semmit/ 21lali,/nem az én esetem/, loverman, /-/ elgondolkodó,-/csak tudnám,-mikor gondolkodott utoljára!/ és kopy /róla csak egy ketrec rémlik,-ahol az utánzás a divat/

 

Kedves FELE-BARÁTAIM!                                      ez már mindenkinek szól,-hiszen úgy érzem, eddig is így tettem: volt akit serkentettem, volt, akit megróttam,-de mindenkit megpróbáltam abba a kalapba tenni,ahová való.

Ha valaki úgy érzi,tévedtem,a TÉVEDÉS SZABADSÁGA IS AZ EMBERI JOGOK EGYIKE! Így hát  tévedhetek,-hiszen a jövőbe nem látok!

 

Nem vagyok Uri Geller,-aki a gondolatát képes olyan messze irányítani,-hogy fél ország a száját tátja,-és még most se tudja,    HOGY CSINÁLTA! Én nem tudok ilyen csodát tenni, mert ha tudnék,-már rég be lenne temetve az árok,amely keresztül szeli  MAGYARORSZÁGOT!

 

A két félen állók pedig azt látják,amit éppen látni akarnak,  HOGY A MÁSIK OLDALON              AZ "ELLENSÉGEI" ÁLLANAK!

Ha én lennék Uri Geller,                                      már rég BÉKE HONOLNA! -és egymás kezét fogva építenénk ÚJRA EGYÜTT AZ ORSZÁGOT!"

Amit eddig a mérhetetlen gyűlölet lerombolt, mert INNEN NÉZVE azt érezzük,-és látjuk azt, hogy honnan árad:- A TÚLSÓ PARTRÓL!! 

Mára befejeztem:                                                     A VISZONT LÁTÁSRA! -holnap.

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.04.09. 16:52 Szólj hozzá!

Címkék: elemzés

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr71418626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása