Becsüljük meg az Édesanyákat!

 

Ezt az írást az „Anyák napja” fórumba tettem. A címoldalon ez áll: -köszöntsük az Édesanyákat! Nem véletlenül cseréltem fel e kis-és nagybetűket! Mert aki az év 364 -néha 365- napján nem becsüli,- azon az 1 napon már "köszönteni" se muszály.

 

Ezek a gondolatok jutottak az eszembe. Gyakran találkozok volt tanítványaimmal. Beszélgetni is szoktam,-ilyenkor a "lányokat" megkérdem:-"hogy "éltek"?-Van-e már gyerek,- van-e munkád?Egyre kevesebb az olyan válasz,- amikor azt mondja: "Jól élünk a "férjemmel,-és 2-vagy 3 "édes" gyerekünk van". Ilyenkor örülök. -De ez olyan ritka manapság,- mint a "fehér holló".

 

Legtöbbször nem ez a válasz:-"Kapcsolatban",-és még nem tervezzük. Mindenkire nem emlékszem,-hány éve tanítottam,-de "ránézésre"-legalább 35-nek "saccolva" -szomorú vagyok. Mert arra gondolok,-lesz-e ebből a "lányból?"- ÉDESANYA!

 

Én,-a "vén,-hülye,-maradi gondolkodású" azt a kérdést teszem fel magamnak: Mi lesz az országból 50 év múlva?-Mert tanítottam cigányokat is. Őket is ugyanolyan tisztességre,-emberségre, mint a többit. Nem tettem különbséget semmiben. Most mégis VAN KÜLÖNBSÉG! Ha velük találkozok, Őket is megkérdem a sorsuk alakulásáról, csak a válasz más: Igen. Van. A hülye kérdést már fel se kell tennem, -mert ott látom vele az 5-6 "rajkót",-és "ránézésre"-még csak 25-nek látszik!

 

Ez a különbség ma :-és ezért teszem fel a kérdést "magamnak,-de másnak is":-Mi lesz MAGYAR-ORSZÁGBÓL -50 év múlva?A válaszadás lehetőségét meghagyom Nektek:-különösen a kapcsolatban élő 35-ös "nőknek",-akiknek a "hozzáállásán" -sok múlik.-Akár Magyarország sorsa.

 

BECSÜLJÜK MEG AZ ÉDESANYÁKAT! Ma Ők vállalják azt a szerepet,- amit a "természet"-szabott ki rájuk. Nélkülük nincs ÉLET. És akik nem fogják teljesíteni "feladatukat",-nem is ismerik meg azt a "boldogságot",-amit az ÉDESANYA ÉREZNI TUD!

 

A "KAPCSOLATNAK" -csak jelene van,-nincs jövője. Lehet akár szerelem is az alapja. De a legtöbbször nem az. Aki "ma ezzel,-holnap azzal"-lép kapcsolatba, az az én "maradi felfogásommal"-nem más,-mint ahogy mindig nevezték ezeket a nőket,- és ami a földön a "legősibb mesterség":-kurva. Csak ma szebben hangzik, -de nem jelent mást a "sűrű kapcsolat-váltás".

 

Minden Tiszteletem és Megbecsülésem az ÉDESANYÁKÉ!

A többiektől pedig "elnézést kérek",- de egy ilyen "vén hülyétől",- mint én vagyok, -mit várhattok mást?

 

Hiszen tudjátok:-Mindig megmondtam az "igazat"- a "szemébe" mindenkinek. (legalábbis amit annak gondolok) Most is csak ezt tettem.

Szerző: Szilárd bácsi  2008.07.25. 06:48 Szólj hozzá!

Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr21584708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása