Őszi CSEND-élet

 

nálunk,-”békeidőben”...

 

 

Hogy milyen lehet „háborúban”?

 

-arról jobb -nem beszélni.

 

 

Kedves Ismerőseim,-és azok is,

akik csak ez után lesznek,- vagy nem!

Ma sem kívánok 1-enként "visszatérni "

1-etlen hozzászólásra sem.

Minden esetre jó hallani olyanokat,

hogy "1-esekben" régi,

elfelejtett emlékeket ébresztettem fel.

Pedig nem volt "könnyű szülés",

azért kevertem bele az asszonyt is,

aki a 3-dik zsebkendő "elfogyasztása után"

jegyezte meg "velősen"
-No,-Te aztán már nem leszel hüjje!

És mennyire igaza volt!

Egészen "ma reggelig",

amikor FELOLVASTAM NEKI! -PLENAIR

-HOGY AZ A...

(MÁR MEGINT NEM VÁLTOTTAM ÁT.. )

megható írását, amiben elmondja...

(-olvassátok el,- ha kíváncsiak vagytok rá! )

 

Amikor "befejeztem,"-ránéztem,

és "megint kiprovokáltam a véleményét":
-Neked nem volt GYEREKKOROD?

-Benned "csak annyit ébresztettem fel,-

"hogy HÜJJE?"

ELMOSOLYODOTT, ÉS AZT MONDTA

(-már megint!!! )
-Azért még nem "annyira"...

 

(már egész megnyugodtam,

de "korai volt az ÖRÖMÖM")mert folytatta:

 

-De AZ LESZEL,

ha még sokáig írod ezt a "baromságot,"

és nekem MINDET VÉGIG KELL "hallgatni"!!!

(-ekkor értettem meg,

hogy az egészben ez a "legfájóbb" Neki:

 HALLGATNI!

 

MERT +csinál "bármit",

csak ezt ne kérje senki,- + Én se!)
Azt hittem,- már kitette az -ENDE- táblát,

de még "csak most jött az IGAZI!"

-MERTÉNMEGCSINÁLOKmindent,

azérthogyte-OTTÜLHESSASZÁMITÓGÉPED mellettAMIKORsemmimásdolgodnincs

ÉSAZA"bolonddnovákaran"

MEGCSINÁLHELYETTED mindent --

 

(levegőt is kell néha venni)

-éshanemírod+NEKIK,

hogynekemisvoltGYEREKKOROM,

demostBELEDÖGLÖKAMUNKÁBA

azérthogyteÍRHASDANAPLÓDAT

miközbennemcsinálszSEMMIT!!!! ....

Megértettem:

-Még mindig "szeret",

csak 1-kicsit nehezen ismeri be..

-MÉG MAGÁNAK SE!

Különben is:-Mivel "szórakoznánk",

ha már BESZÉLNISELEHETNE?

 

+ 1 "dolog"-eszembe jutott:

Úgyis el kell mennem a hét végén "kártyázni",
                                                                              mi lenne, ha 1 -kis időre                                                               "magatokra hagynálak Benneteket"?                                                   

Majd megkérem a Timit,-vagy a Csillát                                               /inkább 1-x-re mindkettőt/,                                                                   -sőt a "professzőr", +a"nyilasmisimacsek"                                                                               is besegíthetnek ABBAN,                                                                   hogy néha 1 ellenvélemény bedobásával                                                 a vitát magas hőfokon tartsák.

És nagyon tetszett a HETI 7 HETES tegnapi adása,                             ami az utóbbiak közül az egyik                                                        "legsikeresebb,-és legidőszerűbb" volt.

Nekem annyira tetszett,                                                                    hogy "megpróbálom lefordítani olyan nyelvre",                                           hogy a TÚLOLDALI TV- nézők is azt értsék meg belőle,                      amit el akartak vele MONDANI,                                                             és ami a végén SIKERÜLT IS,- ha nehezen is!

-Ez lesz az a "csont",- amin szeretném,
                                                                                                  ha addig "elrágódnátok", míg én a "másik szerelmemnek",                         A KÁRTYÁNAK -áldozok.

Ma biztosan LESZ MÁSIK!                                                          (blogom,- ha nem tudnátok,- mire gondoltam)
Csak mégazt nem tudom,-MIKOR,                                                          mert ebbe a fele-ségem-is BELESZÓL!
Most pl. azt,- hogy: -Nem fejezed be RÖGTÖN!?!?-

És Én "világéletemben" 1 szófogadó kisfiú(?!?)                                  
voltam, -és leszek + 1 kis ideig...

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.11.03. 13:13 Szólj hozzá!

Címkék: család humor

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr16747307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása