Nem akarok többé

 

„debreceni diák” lenni!

 

 

 

 

-Mondta Nyilas Misi

a fegyelmi tárgyalás után-



 Nem szeretnék se Szili László,-se Új Péter bőrében lenni!

Mondtam magamban,-miután elolvastam „azt a hírportált”...

És hányni lett volna kedvem tőle.

Mert akkor minimum fel kéne akasztanom magam,

miután belenéztem a TÜKÖRBE!

Más országokban egy ilyen vélemény után

megszünne a portál,- vagy az újság,

de hogy az újságíró és szerkesztő másnap az

utcán találná magát,- az biztos!
Nálunk viszont mindent szabad,

még a legbebsőbb érzelmeket kigúnyolni is.

Arra azért kíváncsi lettem volna,

ha valamelyik közeli hozzátartozója az egyik áldozat",

(mondjuk a 19 éves lány),-írt volna -e ilyen stílusban.

Az ilyen embernek nem nevezhető „újságírókat?”

az állatkertbe,- ketrecbe kéne zárni,

hogy ne fertőzzék tovább a társadalmat.

Együtt a szerkesztővel,- aki nem akadályozta meg

ennek a hírnek a nyilvánosságra kerülését.

 

Elolvastam persze a „másik” cikket is, amelyben kellő

megitélésben részesültek a fentebb említett és önmaguk

Alkalmatlansági Bizonyítványát kiállító „emberek”.

Egyébként van véleményem arra vonatkozólag, ki a felelős,

hogy a vasuti dolgozók morálja ilyen mélyre süllyedt:

Az a kialakult politikai helyzet,-amiben mindent szabad,

ami az Alkotmány szerint -nem tilos.

Szabad az ellenfelet a sárba taposni, szidni,

hiszen SZÓLÁS-SZABADSÁG van.

Az utcát,teret,-hidat,-temetőt hadszintérré változtatni,

gyülegezési szabadság van.

Gyújtogatni,macskakővel dobálni,rendőrökre támadni,

cselekvési szabadság van

Képviselőknek kordont bontani,-szondát nem megfújni,

MENTELMI JOG van.

 

-Csak egy nincs: IGAZSÁGSZOLGÁLTATÁS!

Mert aki ma „bűnös”,- holnap ÁRTATLAN!

Vagy fordítva is igaz.


De van még egy fontos személy,- aki a morálért felelős:

Az a Gaskó "elvtárs",- aki folyamatos feszültség alatt

tartva a dolgozókat,olyan célokért sztrájkba szólítja Öket,

amiért nem is lehetne.

Ezért történnek meg a hasonló esetek,

mert a felelősségről már el is feledkeznek.

Már biztos, hogy a személyvonat vezetője a

biztonsági előírások közül sokat nem tartott be.

Erre a "bizonyítékok"-az én olvasatomban:

(ezeket a teóriákat még „aznap” állítottam fel)

100,- de legalább 50 km-es sebesség,

az előírt15 km. Helyett. (azóta tény: 80 km.)
Szemtanuk: (akik kívűlről látták)

-Fékezés nélkül "szállt bele" ...
Szemtanuk: (sz. vonat) A vezető hátrafutott,

amikor meglátta az előtte álló vonatot.
Nem hallottam még olyat, hogy szerencsétlenség

ér egy hajót,és a Kapitány elsőként menekül.

Így raktam össze a mozaik-kockákat.

Meg lennék lepődve,ha nem így történt volna.

Együttérzésem az áldozatok hozzátartozóinak.

Jobbulást kívánok a sérülteknek,-

és "félelem nélküli utazást" minden állampolgárnak.

Ideje lenne a MÁV-nál is nagytakarítást tartani,

és a szemetet kidobni. 

 

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.12.11. 12:21 Szólj hozzá!

Címkék: napló

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr15817022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása