Két hét, három (vagy inkább négy)

 

verseny tanulságai.

 

Azért inkább négy,- mert közben született beszámoló az időközben befejeződött Nyáregyházi Verseny-sorozatról is, ahol ugyan nem voltam jelen (habár hívtak), de még én se tudom azt megtenni, hogy „egy seggel egyszerre két lovat üljek meg”...

Így erről a versenyről más számolt be élvezetesen,-híven a verseny hangulatáról, ami dícséretes attól, aki nem mindig szokott „korrekt módon”- hozzászólni. Ez most a kivétel- kategóriájába tartozik, nagyon örülök Fényes Agnes beszámolójának, ami számomra egy dolgot nagyon „kihangsúlyoz”!

 

NEM JÓ AZ,-HA NAGYON SOK AZ ELTÉRÉS - a szabályokban „egyes versenyek között!”Mert ezek az eltérések óhatatlanul nézet-eltérések kialakulásához,- VITÁKHOZ- vezethetnek.

 

És vezetnek is! Ha kimondják: Ezen a versenyen a MAUSZ szabályai érvényesek, akkor vitás esetekben a szerint kell dönteni!Alkalmam volt együtt versenyezni és utazni a debreceniekkel, Rákosi Jenő és tsaival,akik ennek az ellenkezőjét állították, mondván:IDE (se) jövünk többet versenyezni!Ez nem mond ellent a színvonalának, rendezés gondosságának, mindössze arra utal,hogy azonos szabályokkal, egyforma „elbírálással” elejét lehet(ne) venni az ehhez hasonló esetek kialakulásának!

 

A másik három verseny, amiről szólok: A Zemplén Maraton,a „kistérségi verseny” és a MUOE által rendezett szintén a barátságot elősegítő csapatverseny, amire már tavaly is sor került,és amire már akkor is meghívták a vidékieket, akik egy kivétellel nem kívántak azon részt venni.A kivétel most is Debrecen csapata volt. Legalábbis a MAUSZ színeiből. Mert 9 csapat vívott ádáz küzdelmet, ahol az egyéni eredmények eltörpültek a CSAPAT előtt! Itt „Egy mindenkiért, mindenki EGYÉRT” szurkolt.

 

Érdekes volt megfigyelni, mennyi szurkolója volt Dr. Punyinak, akit csapata 1. számú „játékosnak jelölt” (persze,- az ELLENFELEK MEGTÉVESZTÉSE CÉLJÁBÓL,-) MERT HA A „RIVÁLIS CSAPAT ezt a fordulót „átélte”-akkor már az „éljátékosa”- kellően meg lett puhítva, amúgy „Punyi-bácsi módra”!

 

Persze olyanok is voltak, a Punyi-szakértők, akik 'hálát rebegtek a sorsnak, hogy nem kerültek össze vele. Pedig mindenki szereti Öt!- Leginkább „elkerülni”!

 

Mindebből kiderül, hogy Kemencéskertben VIDÁM, de mégis komoly csata folyt annak eldöntésére, hogy végül ki lesz a LEGJOBB CSAPAT!

Ezért komoly díj nem jár, mégis OTT VOLT a teljes ultis élboly,

az összes HIÉNA, de az összes „nyulak és verebek is” képviseltették magukat.

 

Érdekes módon egyetlen áldozat se született, viszont a BARÁTI HANGULAT annál magasabbra hágott, amikor az a „csúfság esett meg” (-ajjaj,- de soxor!) hogy a Nyúúúl vitte a puskát, vagy a „verebek szemtelen módon” OKTATTÁK A HIÉNÁKAT,- oroszlán(y)okat,-TIGRISEKET, hogy kell JÁCCANI! Eredményesen.

 

Persze a jellemző tulajdonságait senki nem tudta levetkőzni! Szerintem a Solti Pista még most is ott áll valahol a kör közepén és azt MAGYARÁZZA: Mért bukta el az -ultiját, betlijét. Közben észre se veszi, (talán) hogy már MINDENKI HAZAMENT!

 

A kistérség versenymiatt szégyelltem magam a sárospatakiak meg a berceliek miatt!

Hogy miért? -Talán ez MEGMAGYARÁZZA, mért döntöttem úgy,- ahogy:

 

-Inkább elmegyek az „ország másik végére”- versenyezni,- minthogy ott maradjak AZOK KÖZÖTT,- akiktől (tisztelet a kivételnek)- a legminimálisabb SEGÍTSÉGET,- illetve TISZTELETET - nem kapom meg.

 

Mert egyedül kellett MEGCSINÁLNOM minden „munkát” a Sárospataki Ulti Egyesület helyett a „maratonin”. (cserben,- de inkább X@RBAN hagytak)

 

Ezt a „kistérségi versenyt is”- én találtam ki, amibe persze rögtön „beleköpött” olyan ember, aki csak azt lessi, mikor sikerül rajtam „fogást találni”.

 

Persze esze ágában se volt részt venni RAJTA, se hétfőn, se bármilyen napon. ELLENEZNI , AZT TUDTA. Aki elnöksége idején hagyta „megdögleni a klubot”, 5 főre olvadt a létszám, és már senki nem járt be. Még Ő se , JÁTSZANI.)

 

Ez éven sikerült „feltámasztanunk”-(ebben nekem is volt nem kis szerepem), már úgy nézett ki,- hogy ÉLETKÉPESEK LESZÜNK,- de (úgy látszik)

-Sárospatakon AZ ADOTT SZÓ- senkit nem „kötelez semmire”.

 

Ezért került arra sor, hogy a KISTÉRSÉGI VERSENYEN egyedül képviseltem ”magamat”. Mert amikor CSÜTÖRTÖKÖN bementem egy heti betegségem után megtudni, hogy akkor KI AZ A 4 EMBER, kiderült, SENKI!

 

Sőt, Gyöngyössy Géza „nekemállt”:

Mit keresek én még ITT, mikor már ELMENTEM! És hagyjam Őket „békén”, ne akarjak MINDENKINEK!- a fejére x@rni!

 

ELÉG JÓL ISMERTEK, hogy ezt azért már én sem álltam meg „szó nélkül”.

Mindenkinek nem, de NEKED IGEN! -Mondtam, mert már a „tököm tele van a nagyképűségeddel és a STÍLUSODDAL!

 

OLYAN „ÜGYET IS ELŐHOZOTT”,- amire már rég „fátylat borítottunk”-de amit Ő még 100-x biztos elő fog húzni,- amikor kifogy az ÉRVEKBŐL!

 

Hogy Bercelnek mi oka volt „bojkottálni” egy közösen elgondolt versenyt, azt majd megmagyarázzák Ők, ha tudják! De hogy csak az Ő érdekük legyen mindig a döntő, a MÁSIK meg le van x@rva, az NEM MEGY! Mert egy ÉV EGYESÜLETE csapatától TÖBBET VÁRNA AZ EMBER! Még én is.

 

Habár már megszoktam,- hogy (olykor, -SOXOR) nem vesznek „emberszámba” holmi „eSZtelen”- hozzászólásokban magukat eSZeS- nek nevező „emberek”?!?! -de eddig a bercelieket nem soroltam IDE! Hogy az ország más tájára fogok járni versenyszenvedélyem kielégítése céljából,- nagyjából ezek a „zemberek”- és körülmények járultak hozzá.

 

Ettől föggetlenül „jól vagyok” és örülök Neki:

Így legalább néhány olyan „embertől”?- megszabadúltam,

akikkel nem szívesen osztom meg a szabadidőmet és a szórakozásomat.

 

De a TÖBBIEKRE- nem haragszom. Maradok továbbra is az,- aki vagyok: Sárospatak játékosa, aki ha kell és ráérek ITT IS elmegyek a NEMHIVATALOS, baráti versenyekre, a barátaimmal továbbra is tartani fogom a JÓ KAPCSOLATOT!

 

Azokkal,- akik elfogadnak olyannak,- amilyen vagyok.

ERRE A KIS IDŐRE nem fogok sem a bőrömből kibújni, sem MEGVÁLTOZNI!

Mert nem tudok, de NEM IS AKAROK!

 

Ez jutott eszembe a „szezonnyitó előtti” baráti versenyekről, a SZEMSZÖGEMBŐL NÉZVE! Más szempontból biztosan másképp látszik: De a „beszámolókat”nem más, én írtam EDDIG IS, tehát csak a saját szememre (és eszemre)- hagyatkozhatok.

 

Mindenkinek van, sőt jó, ha VAN véleménye. Az enyémmel lehet egyetérteni, vagy nem: Egyet nem lehet: azt állítani, hogy nem az IGAZAT ÍROM! Lehet CÁFOLNI, meg lehet „kérdőjelezni”, de ahhoz hozzá kell tenni akkor a TÉNYEKET IS!

 

Azt pedig „csak úgy” előrántani nem igen lehet. Egyébként tudom (magamról is) hogy LEGJOBBAN AZ IGAZSÁG szokott fájni!

Mert azt (sajnos) még CÁFOLNI SE LEHET!

 

Mindenkinek sikerekben, eredményekben gazdag ÚJ esztendőt KÍVÁNOK!

Majd csak „találkozunk még Walahol”, mert a végén én is ott szeretnék lenni.

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.03.02. 13:28 2 komment

Címkék: blogok ulti

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr2975267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ködember 2009.03.02. 13:59:29

Figyelj, ezek ugylátszik mindig keresnek bünbakot! Koptasd le őket!A redeseket meg tartsd meg, mindig kell egy jó társasdág!Pláne zsuga partnerekből!Sosem elég!

juhasznejuli 2009.03.02. 18:31:32

Én csak egyszer hagynám hogy megvezessenek utánna én szarnák a fejükre!Igaz barat a bajban mutatkozik meg!
süti beállítások módosítása