Mi is VISSZAVÁRUNK,- Feri!

 

Ma,- amikor közösségeimet meglátogattam,

És a Gyurcsány Évához is „belátogattam”,

 

Megnézni,- hogy már HÁNYAN VÁRJUK VISSZA,

Hányan vagyunk,- akik Nagyon Várjuk! -VISSZA!

 

 

AZT LÁTTAM,- amit „vártam”:

Gyivicának egy „üzenetet” hagytam!

 

 

Ma,- amikor "nálad jártam",- egy kicsit széjjelnézni,

Azt a NÉVSORT elolvasni,- akiknek hiányzik "A FERI!"

 

Nem túl hosszú, nem is rövid a névsor:"-Ennyit VÁRTAM.

Boldogan konstatáltam:-ISMERŐSEIMET itt is megtaláltam!

 

Nem különös nékem,-mert van egy "különleges érzékem"!

Az IGAZI baloldali EMBERT -"első látásra" -MEGÉRZEM!

 

Azért lehetnénk többen,-mert NEM ENNYINEK hiányzik!

-Hidd el: -Egy FÉLORSZÁGNAK! -"Nagyon is!" -hiányzik!

 

De remélem,-épen, egészségesen fogjuk VISZONTLÁTNI!

Mert tudom,- mennyi EMBER akarja ÚJRA LÁTNI!

 

Magyarország sikeres Miniszterelnöke Ő!

És ezt igazolni fogja majd AZ IDŐ!

 

 

-És ha ezt "valahová el akarod küldeni" ,

-vagy csak a "szobád falára kitenni",

-hogy „Walakinek” öröme legyen benne!

-Én nem akadályozlak meg benne!

 

Szeretettel: Szilárdbá'

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.06.30. 09:44 Szólj hozzá!

Címkék: politika vers gyurcsány

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr921217163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása