Az Országos Sportulti döntő margójára.

 

 

-Én is ott voltam.-De csak "testben .

A "többi" a RÖVID beszámolómban megtalálható...Amikor az "ember" nincs ott.

-Legalábbis lélekbe. -Mert a LELKE "walahol messze jár",

    -a Lánya teste mellett, és a "kezét fogva" próbálja vígasztalni,

  • - miközben a szíve szakad meg.

  •  

  • De a LELKE a "lelkét" bátorítja:
    NE ADD FEL! - mert még Rád nagy szükség van Itt,- a Földön!

    Ilyen előzmények után került sor tegnap a Nemzeti Sportulti Bajnokság döntőjére,

  • - ahol e SPORT SZERELMESEI azért gyűltek össze:

  • Eldöntsék,- Ki a legjobb "aznap."

  • -Nem Én voltam: -Hiszen "ott se voltam",- mégis jól éreztem Magam.

    Ennyi vígasztaló szót,- ennyi "szeretetet" már rég nem kaptam ULTISOKTÓL.

  • Sokan olvasták "imámat"- és lélekben "Velem Voltak".

  • De nem "csak lélekben, a VALÓSÁGBAN is mgsímogatták "fájó szívemet".

    Ami jól esett: -Annyira,- hogy az "odavezető utat" végigsírtam" ,

  • miután elolvastam Muzslai Robi rövid válaszát "hosszúúúú" imámra:

  •  

  • -ÉN IS IMÁDKOZOK ÉRTETEK! -És voltak sokan,

  • akik "fizikálisan is" vígasztaltak,- miután az asztalnál "jól ellátták a bajom".

    De ettől függetlenül rég nem éreztem ilyen jól Magam!
    -Hiszen BARÁTOK KÖZÖTT VOLTAM,- és éreztem a SZERETETÜKET.
    És "elégtételt is" kaptam.

  • Végre VOLT Walaki,- aki elismerte azt a "munkát",

  • amit Én (is) de sokan Mások is tettünk AZÉRT,

  • HOGY EZ AZ ÁGA AZ ULTINAK fennmaradjon!

    Pedig sokan "szurkoltak azért,-" hogy DÖGÖLJÖN MEG!

  • -Mint a "szomszéd lova",- ha már nekik SAVANYÚ A SZŐLŐ!

  • Mindenki tudja,- KIKRŐL beszélek:

  • Az oldalvonalról BEUGATÓ KIBICEKRŐL,

  • akik bár részt is vehettek volna a FELTÁMASZTÁSÁBAN,

  • de inkább a TEMETÉSRE JÖTTEK VOLNA.

    Nem érték el a SIKERT: Nem került sor a TEMETÉSRE! Az a "néhány EMBER" aki MUNKÁT,-IDŐT ÉS FÁRADTSÁGOT nem kímélve a "hátára vette a terhet"

  •  

  • /a pénzt nem említve!/ ELVONSZOLTA A célig!

  • És SIKERÜLT ÁLETBEN TARTANI a "néha már tetszhalott" SPORTULTIT!

    Bebizonyosodott: .Néhány EMBER "munkája",

  • ha EGY CÉLÉRT dolgozva ÖSSZEFOGNAK,- csodákra képes!

  • Ennek volt "tanuja" az a 15 ultis,- aki a VERSENYT "élvezte"

  • a zavaró körülmények ellenére!

  • Amire nem térnék ki,- mert "pusztán technikai problémák" voltak.
    -Nem csoda,- hiszen MINDENKI IZGULT! Hiszen Ez volt a FŐPRÓBA!

    Beválik-e az a "szisztéma",- amit Én "szültem",

  • "Gaba" -Petrik László FELNEVELT,

  • és aki körül Ott "bábáskodott" az Elnökség néhány tagja,

  • /-a "többi" szokás szerint "nagy ívben x@rta le"/

  • -de ne feledkezzünk el egy "önfeláldozó társunkról",

  • aki EZ ÉVBEN sokat tett azért,- hogy az Év végére ELÉRKEZTÜNK Gulliverbe,- és lejátszhattuk a DÖNTŐT! UTHI ILINA,- "közisnerten Ügyeske",

  • még közelebbről § Ica volt Ő,- aki nélkül nem érünk el a CÉLIG!

  • -De a névszerinti "megemlítést" megérdemlik azok,

  • akik nélkül NEM LETT VOLNA döntő!
    Muzslai Róbert,- Bartos Gábor, -Sánta József.

  • De hogy a SZÖVETSÉG TÖBBI,- be nem jutott tagja közül egy se volt,

  • aki VÁLLALJA a "vezetőbíró tisztjét",

  • azért SZÉGYELLHETIK magukat! -Akár "egyenként"- akár "csokorba állva."

    Ami az "eredményeket illeti": A pillanatnyi forma alapján Petrik László győzött.

    A "sorrendet" nem tisztem elmondani,- nem is tudom:

  • A "sajátomra " büszke ugyan nem lehetek - de nincs mit szégyenkeznem se!

  • Az "előkelő" 13. helyet sikerült ELNYERNEM!

  • TUDOM,- "LESZNEK OLYANOK", - AKIK "GRATULÁLNI" fognak: "Megtaláltad a Helyed!" - szöveg kiséretében.

    Tévednek: Még "csak keresem",- de ha a Lányom nem gyógyul meg:

  • Rövidesen meg fogom találni. Abban a "szobában",

  • AMIBEN MÁR voltam,- és ahol "qrvául nemjól éreztem Magam",

  • de ahová be fogok KÉNYSZERÜLNI,- mert a TERHET,- amit az Élet?

  • Vagy a SORS?- de inkább MINDKETTŐ rám rakott,

  • CSAK OTT tudom "letenni"! -De legalábbis csak ott tudom kipihenni Magam.

    Aztán VAGY MARADOK BENN,- vagy 2kijövok még" ez a JÖVŐ ZENÉJE!

  • Egy biztos: abból a "gödörből",- amiben VAGYOK,

  • már jól nem fogok tudni KIJÖNNI! Hiszen annyi pénz a VILÁGON NINCS! -legalábbis a "Mi családunk világában",- amit EGYSZERRE meg tudnék adni. -Ezért kell SZÜNETET tartani. De nem "azonnal kezdek hozzá"!-

    Megvárom a FEBRUÁRT.

  • Amikor még "megrendezem" Életem talán utolsó VERSENYÉT:

  • A Zemplén maratont. -Aminem már a MENETRENDJE,

  • A LEBONYOLÍTÁS MÓDJA KÖZISMERT,

  • ÉS OTT VAN MAJDNEM MINDEN ULTIS "BARÁTOM?" -kezében.

    Hiszen MEGHÍVTAM Őket! VÁROM Őket! SZÁMÍTOK Rájuk!

  • Nem MÁSÉRT,- mindössze azért: Mert TISZTELEM Őket!

  • És mert Én is OTT VOLTAM MINDENÜTT,- ahová HÍVTAK!

    Ezért "Várom Őket"! Hogy ne azt mondják: MESSZE VAN!

  • Hanem azt,- hogy "Tartozunk Neki!"
    Igaz,- hogy HOSSZÚÚÚÚ az a "lista"- akiknek Én tartozok.

  • És az is,- akik MEGÍGÉRTÉK!
    De az is hosszú lesz,- akiknek egy "jó ideig" /-amíg össze nem gyűlik apránként/- nem fogom tudni megadni tartozásomat.

    De akiknek TARTOZOK,- -és "eljönnek"- azoknak azt a TÍZEST!

  • ami a "beugró"- azt a FÖLD ALÓL IS ELŐKAPAROM!

  • Nekik a "nevezési díjuk"- már megvan: -Csak el kell jönni ÉRTE,

  • tiszteletüket tenni: LEHET,- hogy ezt Most utoljára "tehetik meg."

  • Nem kéne KIHAGYNI ezt a lehetőséget.

  • Akkor,- és azoknak: Akik "szeretnek,- vagy tisztelnek annyira,

  • hogy MEGTISZTELNEK A RÉSZVÉTELÜKKEL!

    Mert EZEN A VERSENYEN "csak a barátaimnak"- tisztelőimnek "nyitok ajtót!"

  • A TÖBBIEK maradjanak meg ott,- ahonnan "kiabálni szoktak":

  • A PÁLYA SZÉLÉN,- és a kártyás közmondással élve!
    KIBICNEK KUSS!

  • AKI VISZONT EZT A "MONDÁST" - nem veszi "sértésnek"

  • az előtt NYITVA FOG ÁLLNI AZ AJTÓM,

  • még ha "eddig" csak a szélén is álltak a pályának.

  • De ehhez MEG KELL IGÉRNIÜK,- HOGY jók lesznek!

    -Mert "tavaly" voltak ezzel problémák is!

  • Volt,- aki ELJÖTT,- és úgy tett,- mint aki nem tudja,- HOVÁ JÖTT.

  • Volt,- aki ha NYERT,- "bekaszírozta a pénzt",- ha VESZTETT,- "elfelejtett" fizetni.

  • -És sajnos VOLT,- aki nem "szórakozni"- hanem BAJT KAVARNI jött.

  • Ezért "elvesztettem" egy BÍRÓT! "aki nem akarta" KICSONTOZTATNI MAGÁT.

    Ilyen esetek nem fognak előfordulni.

  • Tanultam a Mult Hibáiból és minden eshetőségre felkészültem.

  • Még arra is,- hogy NEM JÖTTÖK: de arra most nem térek ki.

    De arra IGEN,- hogy a LEMONDÁSOK és egyebek miatt már "akkor"

  • padlóra kerültem.-Azt a SZÁZEZER Ft "deficitet" toltam magam előtt

  • egész évben,- amit sikerült beszereznem.

    Hála a Sárospataki U E-nek,- akik közül 1,- azaz EGY FŐ

  • "képviselte" az EGYESÜLETET - A "MÁSIK 2 FŐ "cehhjét" én álltam,

  • hogy LEGYEN SÁROSPATAKI CSAPAT!

  • És amiből "jóindulattal"- még a felét se kaptam vissza.

  • De kivette a "részét" belőle minden "szomszédvár",

  • ahonnan a LEMONDÁSOK következtében a 45-ből - a kezdésre 29-en lettünk.

  • A "vacsora "különbsége"- természetesen az Én számlámat terhelte!

    De a "legszomorúbb" AZ VOLT: Míg "házigazdaként" a kezem nyujtottam, BÍRÓKÉNT legszívesebben KIRÚGNOM kellett volna

  • egyik-másik magáról megfeledkezett "emberkét".

  • Amire természetesen „egyszemélyben" képtelen voltam.

  •  

  • Most erre is van MEGOLDÁS:

  • Semmilyen FELADATOT A SZERVEZÉSEN KÍVÜL" - nem veszek a nyakamba.
    Mindennek lesz FELELŐSE! Már van is. -Aki "elvállalta",

  • de remélem,- lesz Másik is!- aki majd ELVÁLLALJA.

    És ha "felvirrad a Nap"- újra szép lesz minden!

  • És az ÉLET IS mindjárt vonzóbb,-ha van KIÉRT és van MIÉRT részt venni Benne!

    Ennek az írásomnak még eddig CÍMET SE ADTAM.

  • A "címe" lehet,- hogy csak KÉSŐBB LESZ IDŐSZERŰ:

  • a jövő hét ELDÖNTI: Derüs,- vagy SZOMORÚ vége lesz.

  • HANGULATFÜGGŐ vagyok.Mint minden "volt depressziósnak"

  • /amiből nincs KIGYÓGYULÁS,- CSAK szintentartás,/

  • Nekem már rég be kellet volna vonulnom egy kis "szervizre" a KÓRHÁZBA.

  •  

  • Még nem a "Városszélibe",- csak egy kis infúziós kezelésre,

  • amire valahogy NEM VOLT IDŐM! De kedvem se nagy.

  • De ami "elkerülhetetlen ahhoz"- hogy ne a VÁROSSZÉLIBE "vigyenek",

  • ahonnan HOSSZÚÚÚÚ a kikerülési idő!

    Hogy mi legyen a címe?Lehet REQUIEM.

  • Ezt műfajt már gyakoroltam, amikor egy napon temették két unokatestvéremet is.
    Ott Én "mondtam el"- ha nem is a SÍRNÁL.

  • Ezt meg Nekem fogják,- és hogy nehogy ELTÉVESSZÉK,- megírtam előre.

    Lehet ÉRTÉKELÉS. -egy Élet rövid értékelése.
    Vagy BESZÁMOLÓ. Mit csináltam JÓL,- ÉS MIT ROSSZUL.
    De zárszámadás IS! -hogy végülis MI LESZ BELŐLE? - Majd kiderül. Sokmindentől függ: -A Lányom EGÉSZSÉGÉTŐL - Életétől!
    A hangulatom ALAKULÁSÁTÓL! A Közérzetemtől! De legfőképpen TŐLETEK! mindenkitől,- akink KAPCSOLATA van Velem: bármilyen szinten.

    Szeretnék addig KÖZTETEK MARADNI,- amíg Úgy érzem:

  • NEM VAGYOK TERHETEKRE! Ha úgy érzem,

  • VESZEM A JAPÁN BATYUT: - És felmegyek a hegyre,- ahonnan nincs "visszaút". De ADDIG jól szeretném ÉREZNI MAGAM.

  • Legalábbis a "körülményekhez képest", amihez a SEGÍTSÉGET Ti adhatjátok meg: MINDANNYIAN. Ki-ki a MAGA MÓDJÁN.

    -Ha jól emlékszem:

  • be8cki Pali írt hasonló "rövidet",- amikor "BEDOBTA a törölközőt"
    -Ez még "csak a lehetősége" annak, még néhány feltétel változhat.

    Gratulálok minden játékosnak, aki jelenlétével emelte a verseny színvonalát!
    A "puding" EHETŐ VOLT,- HISZEN KIÁLLTA A PRÓBÁT.

    Jövőre akár már NAGYLÉTSZÁMÚ „versenyekre" is lehet számítani.

    Hogy én is OTT LESZEK-E? EZ AZ,- AMIT MA nem tudok megmondani.

  • Holnap már LEHET,- DE AZ UTÁN biztos.

    Egy biztos: - SZERETNÉK!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.10.31. 21:26 Szólj hozzá!

Címkék: napló ulti

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr391489679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása